دنیای وب

مقالات 15 دقیقه ای – آیا مقاله نویسی مهم است؟

برای صاحبان وب سایت ، نوشتن مقاله می تواند تفاوت زیادی در ترافیک شما ایجاد کند. با استفاده از مقالات می توانید حضور خود را در موتورهای جستجو افزایش داده و از بک لینک نیز استفاده کنید تا مستقیماً به سایت خود ترافیک خود را جلب کنید. اگر افزایش ترافیک وب به سایت شما ضروری است ، درک کاربردهای مقاله بسیار مهم است.

1 – مقالات می توانند در جذب افراد به وب سایت خود به شما کمک کنند. با وارد کردن کلمات کلیدی در عنوان و عبارات کلیدی در بدنتان ، بهینه سازی موتور جستجو یا بهینه سازی موتور جستجو را بهبود می بخشید. افزایش سئو به طور غیر مستقیم مقالات شما را به طور غیر مستقیم به وب سایت شما در صفحات نتایج موتور جستجو یا SERP ها بهتر می دهد. SERP ها همان چیزی است که افراد بعد از جستجوی کلمات در گوگل یا یاهو می بینند. من فکر می کنم این موضوع برای هر صاحب وب سایت اهمیت دارد. علاوه بر این ، نویسندگان مستقل باید در وب سایت نمایش داده شوند و بتوانند از کلمات کلیدی استفاده کنند.

2 – در صورت نوشتن هرچه بیشتر مقاله ، می توانید SEO خود را بارگذاری کرده و SERP بهتری بدست آورید. یک یا دو مقاله کافی نیست. هرچه مقالات بیشتری ارسال کنید ، کلمات کلیدی و عباراتی به صورت آنلاین پخش می شوند. یک روش مؤثر برای افزایش تولید مقاله شما این است که بخشی از نوشتار خود را برون سپاری کنید. بسیاری از نویسندگان ارواح آزاد آنلاین وجود دارند که می توانند شغل با کیفیت و خوبی کسب کنند.

3- به خوانندگان خود به وب سایت خود بپردازید. هنوز تقویت حضور آنلاین شما با تولید چندین مقاله و سئو خوب کافی نیست. فقط مراجعه مردم به خواندن مقاله های شما ضمانت بازدید از وب سایت شما نیست – این هدف شماست. برای هدایت مرورگر من به صفحه اصلی ، پیوندها را در مقالات خود وارد کنید. بک لینک ها لینک مستقیم هستند و برای ترغیب خواننده به عمل به جای اینکه امیدوار به بازدید از سایت شما پس از خواندن مقاله تلاش کنند ، کار می کنند.

مقالات ابزاری مهم در بازاریابی وب سایت هستند. افزایش حضور وب سایت شما در رشد لیست مشتری و / یا فروش محصولات خود به شما کمک می کند. کلمات کلیدی مقالات شما را دریافت می کنند و لینک دهنده خوان را به سایت شما ارسال می کنند. آیا این مسئله شما را در اهمیت نگارش مقاله متقاعد می کند؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا