دنیای وب

مقاله نوشتن SEO – اعتبار خود را کسب کنید!

من مقاله ای نوشتم و آن را در فهرست مقاله منتشر کردم … و حالا چه؟ قانون اول انتشار فقط در یک فهرست نیست. بیشترین تعداد راهنمای ممکن را منتشر کنید. به یاد داشته باشید که همه این فهرست ها پیوندهایی به سایت شما دارند. سرویس هایی وجود دارند که مقاله شما را برای چندین سایت برای شما ارسال می کنند و باعث صرفه جویی در وقت و شدت می شوند. پس از اتمام کار ، وقت آن است که مقاله خود را پیگیری کنید و اطمینان حاصل کنید که همه آنها را به پناهندگی یا از طریق صندوق منبع به شما متصل می کند.

در دنیای ایده آل ، همه از دستورالعمل های ارسال مطلب پیروی می کنند و پیوندهای شما را سالم نخواهند داشت. این یک دنیای ایده آل نیست و بسیاری سعی می کنند از مقاله شما به عنوان محتوا برای سایت های خود استفاده کنند و برای جلوگیری از پیوند خارجی ، ترفندهایی را خم کنند. این نظارت بر شما بستگی دارد. شما نمی توانید همه آنها را متوقف کنید ، اما می توانید سارقان محتوا را محدود کنید و & # 148 ؛.

مرحله 1: به گوگل ، MSN و یاهو بروید و عنوان مقاله خود را در جعبه جستجوی محصور در نقل قول ها تایپ کنید. مثال: & # 147؛ نوشتن مقاله SEO – تعادل خود را بدست آورید & # 148؛ برای شروع بهتر است حدود یک هفته پس از انتشار مقاله منتظر بمانید ، سپس هر دو یا سه روز یکبار حدود یک ماه تکرار کنید. هر وقت تحقیق کنید سایتهایی را مشاهده می کنید که از مقاله شما استفاده می کنند. حوری! بهینه سازی موتور جستجو کار می کند! نه خیلی سریع اکنون زمان آن است که آنها را صادقانه نگه داریم. بدون پیوند ، مقاله به عنوان ابزاری برای بهبود جستجوی شما بی فایده است.

مرحله 2: از پیوند cached استفاده کنید تا مقاله خود را در سایتی که در آن قرار دارد نمایش دهد. نیازی به نگرانی در مورد دایرکتوری های مقاله نیست ، آنها می مانند. تمام سایتهای دیگر را بررسی کنید تا مطمئن شوید که آنها دستورالعمل ارسال را دنبال می کنند. جعبه منبع شما سالم است؟ آیا پیوندهای شما قابل کلیک هستند؟ آیا پیوندهای دیگری در متن مقاله وجود دارد؟ آیا آنها محتوای مقاله را تغییر دادند؟ روی پیوند کلیک کنید و اطمینان حاصل کنید که از این مسیر هدایت نشده است. تیزری که حاوی پیوندهایی به منبع مقاله است قابل قبول است ، زیرا باعث افزایش محبوبیت مقالات شما می شود.

مرحله سوم: منبع صفحه را نمایش دهید. با رفتن به -> نمایش منبع صفحه می توانید این کار را در Firefox یا IE انجام دهید. جعبه ای ظاهر خواهد شد که HTML را در آن صفحه نشان می دهد. برچسب های متا را بررسی کنید ، اطمینان حاصل کنید که هیچ شاخصی وجود ندارد ، و توضیحات را در برچسب متا روبات ادامه ندهید. پیوند را به خودی خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ قوانین پیروی از عدم وجود ندارد. خواهید فهمید که اکثر آنها قوانین را رعایت می کنند ، با این وجود بعضی از آنها را پیدا می کنید که از آنها پیروی نمی کنند. مرحله 4: سایت را سازگار کنید. هنگامی که کسی را پیدا کرد که سعی دارد شما را از پیوندی که شایسته شماست ، فریب دهد ، ایمیلی نامناسب و بد را منتشر نکنید. پس از انجام برخی اقدامات دیگر ، شما به صورت مودبانه و ادعایی برای آنها ایمیل ارسال می كنید. در صورت امکان از این جرم عکس بگیرید. تاریخ و زمان نمایش صفحه وب و URL دقیق آن صفحه را ضبط کنید.

مرحله پنجم: ایمیل حرفه ای ، مؤدب و مصمم. در بیشتر موارد ، این کار عامل متخلف را متوقف می کند. تعداد بسیار کمی به اقدامات بیشتر نیاز دارد. ایمیل شما باید خاص ، کوتاه و نیاز به اقدام باشد. نمونه ای از ایمیل ممکن است مانند این باشد:

آقایان عزیز ،

من می خواهم از شما برای استفاده از مقاله خود با عنوان & # 147؛ نوشتن مقاله برای SEO تشکر کنم – تعادل خود را بدست آورید! & # 148؛ من واقعاً از دیدن وب سایت ها و افرادی که از کارهای من استفاده می کنند لذت می برم. خوشحالم که کمک کنم مطالب را در اختیار شما قرار دهم. خوانندگان آموزنده و سرگرم کننده هستند.

با این حال ، من متوجه شدم که شما بر ارسال مقاله من در این آدرس نظارت داشته اید: [http://www.thiersite/myarticle.html]. مطابق دستورالعمل ارسال برای EzineArticles.com که در اینجا ذکر شده است http://ezinearticles.com/terms-of-service.html نتوانستم اعتصاب مشخص کنم ، یعنی لیست منابع من را لیست کنم یا یک قاعده عدم پیروی در برچسب های متا و غیره تنظیم کنید. ..

من می فهمم که گاهی اوقات ما عجله داریم و احتمالاً فقط آن را از دست داده اید. من برای نوشتن این مقالات سخت تلاش می کنم و پیوند قیمت کمی برای پرداخت هزینه استفاده از آن است. لطفا مشکلات را برطرف کرده یا مقاله من را از سایت خود حذف کنید. پس از شکایت ، نیازی به تسریع این موضوع در هر فرآیند قانونی ندارید.

خیلی ممنون

نام شما

صبر کنید ، آنها ممکن است مقاله من را حذف کنند! خوب ، اگر آنها لینک ها را ارائه ندهند ، آنها اساساً محتوا را از شما سرقت می کنند ، و بدون پیوند ، به شما کمک نمی کند. مرحله ششم: اگر مقاله بعد از یک یا دو روز به چاپ می رسد ، با راهنمای مقاله تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید. EzineArticles برای هر کسی خوشحال است ، با سایت نیز تماس بگیرید. به آنها بگویید که ایمیلی را به مدیر وب ارسال کرده اید ، و نتایج آن ایمیل چیست. یک هفته بعد دوباره بررسی کنید تا ببینید آیا سایت هنوز مقاله شما را منتشر می کند ، و اگر چنین است ، بررسی کنید که آیا این مشکل را اصلاح کرده است یا خیر.

اگر آنها پس از این مرحله هنوز در انطباق هستند ، دوباره با راهنما تماس بگیرید و به آنها اطلاع دهید. آنها در مورد اقدامات دیگری که ممکن است بخواهید انجام دهید و سایر اقدامات انجام شده به شما مشاوره می دهند. در مورد وضعیت آب و هوا یا نه ، شما می توانید اقدامات قانونی را به عوامل مختلفی بستگی دهید. من در مقاله دیگری به این موضوع خواهم پرداخت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا