دنیای وب

مقایسه Samsung S8300 و Nokia N97

سامسونگ و نوکیا هر دو در جای خود قابل مقایسه نیستند. هر دو نیازهای ارتباطی و همچنین نیازهای سرگرمی سالهای طولانی در طول خط را برآورده می کنند. اما وقتی نوبت به مقایسه Samsung S8300 با نوکیا N97 می رسد ، مقایسه این کمی مشکل است. با این اوصاف ، بیایید برخی از ویژگی های برجسته Samsung tocco Ultra و N97 را بررسی کنیم تا نتیجه گیری واضحی داشته باشیم.

اساساً ، S8300 یک تلفن همراه دوربین شیک و پیچیده است که دارای بسیاری از ویژگی های استثنایی است. برخی از ویژگی های آن شامل

Tocco Ultra یک تلفن کشویی با نمایشگر بزرگ و سنسور لمسی است. اندازه صفحه نمایش 2.8 اینچ با وضوح بالا 240 x 480 پیکسل است.

این دوربین دارای یک دوربین 8MP داخلی با فوکوس خودکار کامل و تشخیص چهره است. همچنین کاربران می توانند با سرعت 30 فریم در ثانیه فیلم ضبط کنند.

علاوه بر این ، از HSDPA ، 3G ، UMTS ، GPRS ، EDGE و بسیاری دیگر از روشهای اتصال به اینترنت پشتیبانی می کند که به شما امکان می دهد سریع و سریع اینترنت را بارگیری و مرور کنید.

تا آنجا که به ویژگی های سرگرمی مربوط می شود ، سامسونگ S8300 RDS ، رادیو FM ، پخش کننده موسیقی استریو را با پشتیبانی از AAC ، MP3 ، WMA و بسیاری دیگر برای سرگرمی شما ارائه می دهد.

اما در مورد نوکیا N97 ، چیزی کمتر از S8300 نیست. این یک تعداد ویژگی های جذاب و جذاب را ارائه می دهد. بنابراین ، بیایید نگاهی به برخی از ویژگی های برجسته N97 بیندازیم:

این صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی و صفحه کلید کاملاً کشویی QWERTY دارد که شما را قادر می سازد به راحتی و سریع تایپ کنید.

این دوربین داخلی 5MP دارد که به شما امکان می دهد تصاویر درجه یک را ضبط و ذخیره کنید.

بنابراین ، هرگز لحظه ای فراموش نشدنی از ثبت آن با Nokia N97 از دست نمی دهید.

این یک حافظه داخلی 32 گیگابایتی برای شما فراهم می کند ، بنابراین می توانید بیشترین تعداد اسناد ، عکس ها و آهنگ ها را ذخیره کنید.

این برنامه از 3G ، Wi-Fi ، GPS و برخی دیگر از شبکه های اینترنتی پشتیبانی می کند.

در کل ، سامسونگ توکو S8300 و نوکیا N97 ویژگی های متمایز خود را دارند. بنابراین با توجه به سلیقه و نیاز خود می توانید بهترین تلفن را از بین هر دو گوشی خریداری کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا