مقصد سفر شگفت انگیز در آمریکای جنوبی

[ad_1]

اگر علاقمند به اضافه کردن مقصد جدید و جالب به برنامه سفر خود هستید فرصتی را برای گذراندن تعطیلات خود در آمریکای جنوبی از دست ندهید. با انتخاب سفر به این قاره افسانه این فرصت را پیدا خواهید کرد تا فرهنگ ها و تمدن های جذاب را با سابقه ای عالی در پشت سر خود کشف کنید رانده شده از خلق و خوی اما همچنین بسیار استقبال. برخی از برجسته ترین و مهمترین کشورهای آمریکای جنوبی که نمادهای واقعی قاره آمریکای جنوبی آرژانتین کلمبیا ونزوئلا برزیل و پاناما را نشان می دهند از پتانسیل های گردشگری بسیار پیشرفته ای برخوردار هستند که هر ساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جلب می کند.

این کشورهاى چشمگیر علیرغم گذشته تاریخی ناگوار تحت سلطه منازعات و منافع سیاسی طی چند دهه گذشته پیشرفت و پیشرفت بسیار زیادی را تجربه کرده اند. در حال حاضر این کشورهای شگفت انگیز در قاره آمریکای جنوبی جزء مکانهای تعطیل به دنبال تعطیلات هستند که بازدیدکنندگان را با طیف گسترده ای از اماکن و استراحتگاه های توریستی اعم از سازه های معماری فوق العاده باستانی یا مدرن یا مناطق شهری بزرگ و مجلل به خود جلب می کند که همه این موارد نشان از خلاقیت نوآوری و شخصیت دارد. دلسوز ساکنان آن.

دستاوردهای قابل توجه اقتصادی این کشورهای مهم آمریکای جنوبی مستقیماً با پتانسیل بالای گردشگری آنها متناسب است. با تشکر از تاریخ فرهنگ موسیقی عالی و زیبایی های حیرت انگیز مؤسسات شهری و روستایی این کشور به ذکر دستاوردهای آن در رابطه با شور و شوق بزرگ لاتین – فوتبال برزیل آرژانتین کلمبیا ونزوئلا و پاناما در سراسر جهان بسیار محبوب شده اند. محبوبیت روزافزون آن باعث پیشرفت چشمگیر گردشگران آنها شده و میلیون ها گردشگر را به سمت مرزهای خود جلب کرده است.

اگر تصمیم به سفر به برزیل دارید از زیبایی شگفت انگیز این کشور بزرگ آمریکای جنوبی شگفت زده خواهید شد. از محبوب ترین مقصد سفر در برزیل پایتخت آن برزیلی و شهرهای بزرگی مانند سائوپائولو السالوادور و ریودوژانیرو هستند. برزیل به دلیل جشنواره های باشکوه استراحتگاه های طبیعی زیبا آب و هوای گرمسیری و جمعیت فراوانش مشهور است و یک مقصد تعطیلات بسیار مورد توجه است. برزیل به عنوان یک مرکز مهم گردشگری در قاره آمریکای جنوبی مشهور است و هر ساله تعداد زیادی بازدید کننده را به خود جلب می کند. برزیل دارای شبکه توسعه یافته و گسترده ای از فرودگاه ها و مسافرت های هوایی است که ورود گردشگران بازدیدکننده به شهرهای مهم و مکانهای مختلف دیگر بین یا خارج از مرزهای این کشور را تسهیل می کند. با تشکر از زیرساخت های مدرن و تنوع فرودگاه های اینجا پروازها به برزیل راهی سریع و راحت برای سفر به این منطقه جالب آمریکای جنوبی است.

مانند برزیل آرژانتین نیز مرکز اصلی گردشگری در آمریکای جنوبی است. محبوب ترین مقصد برای سفر به آرژانتین پایتخت آن است – بوئنوس آیرس و مار دل پلاتا – تفرجگاه اصلی توریستی که در سواحل اقیانوس اطلس لا پلاتا سانتافه سانتا کروز کوردوبا مندوزا و سان خوان واقع شده است. آرژانتین طرز تفکر لاتین را با تأثیرات فرهنگی اروپایی تلفیق می کند و برای هر کسی که مایل به کشف مکان های جالب جدید است یک کشور پذیرای است. با تشکر از شبکه پیشرفته فرودگاهی که در اینجا مستقر است بهترین راه برای سفر در سراسر کشور از طریق هوایی است. گذشته از اینکه بسیار راحت است پروازهای آرژانتین از مزیت ارزان بودن نیز برخوردار هستند. سفر به آرژانتین و تضمین می شوید که زندگی خود را سپری کنید!

اگرچه بسیار کوچکتر از برزیل و آرژانتین کلمبیا ونزوئلا و پاناما نیز مراکز مهم توریستی در قاره آمریکای جنوبی هستند. تعطیلات در کلمبیا ونزوئلا و پاناما تجربیاتی جالب و جالب برای مسافران عادی و بازدید کنندگان معمولی است. محبوب ترین مقصد سفر در کلمبیا بوگوتا کاراگنا کالی ویلا د لایوا سان آگوستین و سان آندرس است. از محبوب ترین مقصد سفر در ونزوئلا می توان Caracas Puerto La Cruz جزیره مارگاریتا جزیره گراند راک جزیره La Tortuga Merida و Puerto Ayacucho را نام برد. مقصد های محبوب سفر در پاناما عبارتند از: پاناما سیتی بوکاس دل تورو بوکت Isla Contadora Guadalupe Isla Bastimentos Isla Taboga و Mirante.

این که تصمیم بگیرید برای به دست آوردن زیبایی از مناظر گرمسیری سواحل و سواحل به دلیل استراحتگاه های فرهنگی باستانی آنها و انواع مکان های توریستی تاریخی از این کشورها دیدن کنید یا به سادگی تعامل با طراوت و استقبال از افراد محلی و گذراندن تعطیلات خود را در قاره آمریکای لاتین انجام دهید قطعاً یک تجربه خارق العاده فراموش نشدنی است!

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا