ساختمان و مسکن

ملاحظات مهم برنامه ریزی خانه

اگر برای طراحی برنامه های خود بخشی از زمین را خریداری کرده اید و از خدمات طراحان سفارشی استخدام شده اید ، بسیار مهم است که قبل از شروع هر ساخت و ساز ، مدتی را صرف فکر کردن در مورد نکات طراحی خانه زیر کنید.

مطمئن شوید که گیره های مرزی شما با برنامه های برنامه شما مطابقت دارند یا از نقشه بردار خود بخواهید که این کار را برای شما انجام دهد تا کاملاً مطمئن باشد. این فرایند به تعیین اینکه آیا اندازه طرح شما مطابق با محدودیت های پارتیشن و مرزهای شما مناسب است کمک خواهد کرد. این روند همچنین ممکن است بهترین استفاده از مناطق خاص زمین را در بخش شما برجسته کند یا نشان دهد که قسمت های خاصی از طرح های شما قابل گسترش و تغییر هستند.

آیا مناطقی از خانه شما مانند سقف و اتاق نشیمن در موقعیتی که شما برنامه ریزی کرده اید بهترین میزان نور خورشید را دریافت می کنند؟ هنگامی که فکر می کنید خانه خود را در آینده در جایی قرار دهید که نور خورشید در طول روز باشد. برای مسدود کننده های احتمالی نور آفتاب مانند درختان و بخش های مجاور خالی که ممکن است در آینده ساختمانهایی ایجاد کنند ، به بخش خود نگاه کنید.

آیا میثاق های ساختمانی در سایت وجود دارد که می توانند بر برنامه های محل قرارگیری منزل شما تأثیر بگذارند؟ آیا در زیر بخش جدیدی سرمایه گذاری کرده اید که به توسعه دهندگان نیاز دارد تا برنامه های خانه شما را تصویب کنند؟ آیا سایت دارای محدودیت هایی در مورد اندازه ساختمان ، ارتفاع و مواد مجاز است؟ عاقلانه است که وکیل شما قبل از اینکه در روند طراحی بیش از حد پیش بروید ، پیمان های محدود کننده احتمالی را جستجو کند.

دریابید که ابزارهای ارتباطی مانند برق ، تلفن ، گاز ، فاضلاب و اتصالات آب وارد ملک شما می شوند. آیا آنها در نزدیکی مرزهای گروه شما هستند یا شما نیاز دارید که این خدمات را در سایت ارائه دهید؟ گزارش یادداشت اطلاعات زمین شما (LIM) این امکانات را برجسته می کند و شما را از اطلاعات مهم محیط زیست و زمین هایی مانند طوفان و زهکشی ، پتانسیل سیلاب ، خطرات فرسایش ، میراث فرهنگی و طبقه بندی های محافظت می کند.

اطمینان حاصل کنید که قبل از شروع هرگونه ساخت خانه ، کلیه فرم های تصویب ساختمان شما ساماندهی و آماده شده است ، مهم است که هر نوع طرح منزل شما با کد ساختمان در کشور شما مطابقت داشته باشد ، به خصوص اگر می خواهید یک بار تکمیل کنید خانه خود را بفروشید. در صورت عدم توجه به ملاحظات فوق در مورد طراحی خانه ، می تواند یک اشتباه گران و وقت گیر برای صاحبان خانه / سازندگان باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا