دنیای وب

منظور از مدیریت اعتبار چیست؟

در این دنیایی که کسب و کار توسط اخبار هدایت می شود ، بسیار مهم است که شرکت ها از شهرت خوبی برخوردار شوند و این امر باعث موفقیت آنها می شود. شرکت ها چنین هویت شرکتی را ایجاد می کنند که نه تنها آنچه را نمایندگی می کنند تعریف می کنند ، بلکه تأثیر مثبت یا منفی بر مشتریان آنها دارند. در اینجا ، مفهوم مدیریت شهرت ایجاد شده است. مدیریت اعتبار روشی برای ردیابی اقدامات و نظرات افراد است. مدیریت اعتبار گزارشی از این نظرات را نگه می دارد و یک حلقه بازخورد ایجاد می کند. همچنین شامل فرایند تبدیل نظرات منفی به نظرات مثبت است. پیگیری و گزارش دهی دهان به دهان و همچنین تجزیه و تحلیل آماری تعداد بی شماری از داده ها انجام می شود.

چرا مدیریت شهرت؟

مدیران عامل و مدیران ارشد اهمیت مدیریت شهرت و چگونگی شهرت می توانند باعث ایجاد یا خراب شدن یک شرکت شوند. اگر این شرکت از شهرت بسیار خوبی برخوردار باشد ، مطمئناً شرکای تجاری و سرمایه گذاری را به خود جلب می کند ، فروش را افزایش می دهد ، کارمندان را استخدام می کند ، قانون گذاران و قانونگذاران را ترغیب می کند و تأثیر مثبت زیادی بر همه خواهد داشت. اگر این شرکت از شهرت خوبی برخوردار نباشد ، عکس این اتفاق خواهد افتاد. داشتن شهرت خوب باعث ایجاد اطمینان در آینده شرکت می شود. در زمانی که بازارهای شلوغی وجود دارد ، می تواند از جمله مزایای دیگر فروش سودآور ، جذب و حفظ کارمندان شایسته ، جلوگیری از رقابت و سفارش شرکای تجاری و سرمایه گذاران مخاطره پذیر باشد.

ابزارها و فنون

ایجاد اعتبار شرکت به ابزارها و تکنیک های خاصی مانند تجزیه و تحلیل محتوای رسانه ، شاخص های کلیدی عملکرد (KPI) ، ارزیابی ذینفعان ، نظرسنجی ها ، کارت های امتیاز شهرت ، معیارهای رقابتی ، ارتباطات داخلی ، اندازه گیری رسانه های جدید و تحقیقات بحران نیاز دارد. با این حال ، این تکنیک ها برای افزایش اعتبار شرکت چیزی نیست جز یک سیستم پشتیبانی برای مجموعه ای از سیستم های دیگر ، که شامل انجام نظرسنجی ها و انجام یک مطالعه شهرت ، نظرسنجی درباره تصویر شرکت ، مطالعات جامع در مورد رهبری فکر ، تحقیقات سهامداران و روش های مختلف ارزیابی در روابط عمومی است. و تماس ها علاوه بر اندازه گیری آنها. این فناوری ها به منظور از بین بردن انواع تبلیغات منفی و حفظ شهرت قوی و قاطع در نزد عموم مردم ترکیب شده اند.

چگونه این کار انجام می شود

داشتن یک سیستم مدیریت شهرت کامل ، فعال و تعاملی که اقدامات مداومی را اتخاذ می کند ، از محافظت ، صحت و بهبود اعتبار شرکت اطمینان می دهد. برخی از روش ها عبارتند از:

انجام کارزارهای روابط عمومی:به منظور همگام شدن با روند همیشه در حال تغییر تجارت ، شرکت باید به طور مداوم شهرت خود را ارتقا دهد. این می تواند از طریق کمپین های روابط عمومی برای راه اندازی محصولات و خدمات جدید آنها به مشتریان بالقوه آنها محقق شود.

پاسخ سریع دهید:مشاغل همچنین می توانند با پاسخ سریع به سوالات و شکایات آنها از طریق تلفن ، پست الکترونیکی یا ایمیل ، روابط خوبی با مشتریان خود برقرار کنند.

گنجاندن مدیریت شهرت تعاملی:در صورت بروز هرگونه مشكل ، توصیه می شود كه این شركت برای كنترل خسارت و حل مداوم مشكلات ، به مدیریت اعتبار راكتیو متوسل شود.

داشتن برنامه های تماس معتبر:داشتن یک برنامه ارتباطی مطمئن اطمینان از ارتقا reputation اعتبار موجود شرکت را تضمین می کند.

استخدام ارائه دهندگان خدمات معتبر:شرکت ها برای اجرای روشهای طراحی شده ماهرانه که اعتبار شرکت را ایجاد می کند ، باید ارائه دهندگان معروف مدیریت اعتبار را استخدام کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا