دنیای وب

مهمترین دلایلی که مردم نتوانند وب سایت خود را ورق بزنند

اگرچه در جهان ورق زدن وب سایت ها هزاران داستان موفقیت وجود دارد ، بدون شک متوجه خواهید شد که افراد بیشتری در آنجا وجود دارند که در واقع شکست می خورند تا اینکه موفق شوند! نیازی به گفتن نیست که این موضوع بسیار نگران کننده است – اما حقیقت ماجرا این است که اکثر افرادی که در این حرفه شکست می خورند در واقع به یک دلیل بسیار معمول این کار را انجام می دهند.

دانستن این دلایل بدون شک به شما کمک می کند اطمینان حاصل کنید که هرگز مسائل یکسانی نخواهید داشت.

همانطور که انتظار دارید ، دلیل اصلی عدم مراجعه مردم در وب سایت ، این است که آنها به راحتی موفق به انجام اقدامی نمی شوند ، اقدامی انجام نمی دهند و سپس به راحتی تسلیم می شوند یا اینکه نمی دانند چه کاری انجام دهند. همه این مشکلات در واقع مهمترین دلایلی است که باعث می شود مردم در بیشتر موارد در مورد بازاریابی اینترنتی کوتاهی کنند – و وقتی نوبت به وب سایت می رسد ، به همان اندازه اعمال می شوند.

برای اینکه خاص تر باشم ، چند دلیل در جستجوی وب سایت وجود دارد که باید مراقب آنها باشید.

اول و مهمترین ، یکی از بزرگترین مشکلاتی که مبتدیان برای اولین بار در هنگام ورق زدن وب سایت ها با آن روبرو می شوند این است که آنها هیچ ایده ای برای ارزیابی رتبه بندی وب سایت های خاص ندارند. معنی این امر این است که آنها نه تنها می دانند که چه مقدار باید وب سایت های خاص را خریداری کنند ، بلکه همچنین نمی دانند که وب سایت خود را با چه مبلغی باید بفروشند. نیازی به گفتن نیست ، این می تواند آغاز یک چرخه معیوب باشد که فقط می تواند بسیار بد پایان یابد!

سپس ، مشکل بزرگ دیگری که هر کس در برهه ای از زمان با آن روبرو می شود این واقعیت است که بهینه سازی و بهینه سازی وب سایت ها قبل از ورق زدن هرگز به آسانی تصور مردم نیست. در حقیقت ، این در واقع یک منطقه بسیار درگیر است که با ارزیابی یک وب سایت شروع به کار می کند تا ببینید که در کجا می تواند بهبود یابد ، قبل از اینکه واقعاً این پیشرفت ها را انجام دهید! کسانی که تجربه قبلی در بازاریابی اینترنتی ، توسعه وب یا حتی فقط ایجاد ترافیک دارند ، بدون شک مشکل کمتری نسبت به تازه واردان پیدا خواهند کرد.

آخرین و نه مهمترین ، یکی دیگر از دلایل عمده عدم موفقیت وب سایت در سایت ، عدم تدوین برنامه برای کاری است که قصد انجام آن را دارند. بدون برنامه ، متوجه خواهید شد که علی رغم این واقعیت که ممکن است در بهبود وب سایت های خود تلاش زیادی انجام دهید ، در بهترین حالت این تلاش ها هدفمند نخواهد بود و بنابراین به همان اندازه که قبلاً نشسته و برنامه ریزی کرده اید نتایج خوبی نخواهید گرفت برخی از این نتایج حتی پس از چرخاندن وب سایت ممکن است خود را نشان ندهند!

همانطور که می بینید ، دلایل زیادی وجود دارد که باعث می شود افراد در ورق زدن وب سایت موفق نشوند. اکنون تنها کاری که باید انجام دهید این است که از آن اطمینان حاصل کنید بدون شماره گذاری در میان این افراد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا