مهمترین روند بازاریابی دیجیتال در سال 2019

ما در حال رسیدن به سال 2018 هستیم. اما من مطمئن هستم که صحبت در مورد بزرگترین روند بازاریابی دیجیتال در سال آینده خیلی دیر نیست. در جایی بین یک برنامه تجاری خوب برای سه ماهه اول سال 2019 و تدوین استراتژی های بازاریابی دیجیتال ، خوب است بدانید که بازار در سال 2019 چگونه شکل خواهد گرفت.

در اینجا برخی از روندهایی که حاکم بر بازاریابی دیجیتال در سراسر جهان است ، آورده شده است.

بازاریابی ویدیویی

بازاریابی ویدیویی سال آینده یکی از مؤثرترین فناوریهای بازاریابی دیجیتال خواهد بود. براساس گزارشی ، 80٪ از محتوای آنلاین به بازنمایی بصری تبدیل می شود. این یک مرور کلی از محصولات و خدمات را با لمس سرگرم کننده و طنز ارائه می دهد.

از آنجا که تلفن های هوشمند و سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دارای مجوز هستند ، فیلم به عنوان یکی از بهترین روش های بازاریابی برای محصول ترجیح داده می شود. یک کلیپ ویدئویی کوتاه نه تنها یک پیام را به طور مؤثر منتقل می کند ، بلکه می تواند یک فضای احساسی را به کمپین شما ببخشد.

AI – آینده ماشین ها

طبق گزارشی از ادوبی ، دستگاه ها به زودی برای تصمیم گیری استراتژیک بازاریابی بسیار مهم می شوند. مسحور کننده نیست؟ تصور کنید که تمام کارهایی که باید انجام دهید اینست که تمام داده های خود را در سرور دستگاه ذخیره کنید و برای استراتژی های بازاریابی خود پیشنهاداتی دریافت خواهید کرد. هنوز تمام نشده؛ این استراتژی ها با الگوهای رفتاری مشتری همگام خواهند بود. هوش مصنوعی در آینده نزدیک چهره بازاریابی را به طرز چشمگیری تغییر می دهد.

جعبه چت خودکار

من مطمئن هستم که هنگام گشت و گذار در اینترنت ، در یک صندوق چت دویدید. جعبه چت یکی از کاربردهای کاربردی هوش مصنوعی است. نه تنها نتایج را با سرعت بیشتری نشان می دهد ، صندوق های چت خنده دار هستند و تجربه مشتری شخصی را ارائه می دهند. علاوه بر این ، در گزارشی اخیر از IBM ، 85٪ از کل تعامل خدمات مشتری تا پایان سال جاری توسط دستگاهها انجام خواهد شد.

جستجوی صوتی

باید این روزها درباره الکسا و Google Home بشنوید. اگر نه ، در مورد مطالعه کنید. یک گزارش پژوهشی می گوید 65٪ از دارندگان هدفون هوشمند می گویند که آنها نمی خواهند بدون دستیار کنترل صدا دوباره به زندگی برگردند. بلندگوهای هوشمند نحوه مرور داده ها را تغییر می دهند.

آیا در جستجوی محتوا با دستورات صوتی سعی کرده اید؟ اینجاست که بازاریابی دیجیتال وارد می شود. کلیه سئویی که در وب سایت خود ایجاد می کنید باید به دستورات صوتی نیز اعتماد کند.

سقوط پادشاهی – اینترنت در مقابل تلویزیون

در این نسل هزاره ای ، جایی که فرد بیشتر وقت خود را صرف استفاده از تلفن یا مرور تلویزیون اینترنتی می کند ، فقط وسیله ای برای اتصال واحدهای بازی است. طبق این مطالعه ، افراد حدود 2.5 ساعت بصورت آنلاین و 2.7 ساعت وقت خود را در لوله می گذرانند. این شیوه تبلیغات را که از کانالهای تلویزیونی به وب سایت تبدیل می شود تغییر می دهد.

مطالب – سرباز قابل اعتماد

ما مقالات ، وبلاگها ، خبرنامه ها و آنچه را که روزانه نمی خوانیم می خوانیم. اما اگر محتوای واقعی پیدا نکنید که به آنها اعتماد کنید؟ محتوا فقط مربوط به حقایق و ارقام نیست بلکه باید آسان ، تمیز و باریک باشد. در سال 2019 ، محتوا به همان اهمیتی که قبلاً داشت ، خواهد داشت. با وجود هر رسانه ای ، یک مجموعه داده معتبر و واقعی ایجاد می کند.

اگر هنوز به دنبال اطلاعاتی در مورد آن هستید ، با ما تماس بگیرید و به کارشناسان ما اجازه دهید به شما کمک کنند تا بینش در مورد روند بازاریابی دیجیتال در سال 2019 را بدست آورید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا