دنیای وب

موارد نقض مارک برای تبلیغ دهندگان پرداخت به ازای هر کلیک (PPC)

یاهو به تازگی اعلام کرده است که دیگر به تبلیغ دهندگان پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) اجازه تبلیغ یا پیشنهاد با شرایط علامت تجاری را نخواهد داد.

آیا این می تواند روند کارهایی باشد که از طریق اپراتورهای جستجوی مهم دیگر به دست می آید؟

AdCenter جدید MSN (هنوز در مرحله بتا است) بیان می کند که مجاز به نقض علائم تجاری در دستورالعمل های ویراستاری آنها نیستید (خط مشی زیر را ببینید).

با این حال ، گوگل همچنان موقعیت بالایی را در اختیار تبلیغ کنندگان قرار می دهد تا اصطلاحات جستجوی مارک تجاری را پیشنهاد دهند تا زمانی که اصطلاح علامت تجاری در نسخه تبلیغات تبلیغ کننده استفاده نشود.

اعدادی که باید در نظر گرفت

بعد از کلیک روی کلاهبرداری ، نقض علائم تجاری دومین نگرانی برای تبلیغات PPC است. از کل جستجوهای اینترنتی ، 20٪ مربوط به جستجوهای تجاری است. به این معنی که مارک های متعلق به شرکت ، مانند Pontiac ، 20٪ از کل ترافیک جستجو را تشکیل می دهند. اگرچه از هر 5 جستجو برای اصطلاحات علامت تجاری با صدای بلند به نظر می رسد ، اکثر تبدیل ها از اصطلاحات علامت تجاری ناشی نمی شوند. یک مطالعه توسط comScore و Yahoo Search Marketing (مقدمه) نشان داد که اکثر خریداران بر اساس نام سازنده یا محصول جستجو نمی کنند. در عوض ، خریداران از عبارات جستجوی گسترده ای استفاده می کنند که نام سازنده را شامل نمی شود. عبارات جستجوی گسترده 70٪ از کل جستجوها و 60٪ از کل تبدیل ها را تشکیل می دهند.

سیاست موتور جستجو در پیشنهادات علامت تجاری PPC

یاهو در مارک های تجاری:

در تاریخ 1 مارس 2006 ، بازاریابی جستجوی یاهو آن را اصلاح می کند

رهنمودهایی برای استفاده از کلمات کلیدی مارک دار.

پیش از این ، با اجازه دادن به تبلیغ کنندگان ، تبلیغات رقابتی را مجاز می کردیم

در صورت ارائه جزئیات توسط این تبلیغ کنندگان ، علائم تجاری اشخاص ثالث را پیشنهاد دهید

اطلاعات مقایسه ای در مورد محصولات دارندگان علائم تجاری یا

خدمات در مقایسه با محصولات و خدمات رقابتی

که در سایت تبلیغ کنندگان نمایش داده یا تبلیغ می شوند.

به منظور ارائه راحت تر تجربه های کاربر با کیفیت بالا در هنگام

کاربران عباراتی را که علامت تجاری هستند جستجو می کنند ، یاهو! تحقیقات بازاریابی

تصمیم بگیرید که دیگر پیشنهادات کلمات کلیدی را مجاز نمی دانیم

شامل مارک های رقیب است.

MSN AdCenter در علائم تجاری

“مایکروسافت از کلیه تبلیغ دهندگان موافقت می کند که در مورد کلمات کلیدی مناقصه نگذارند ، یا در متن تبلیغات خود استفاده نکنند ، هر کلمه ای که استفاده آنها از مارک تجاری شخص ثالث را نقض کند یا غیرقانونی باشد یا حقوق شخص ثالثی را نقض کند.”

Google AdWords در علائم تجاری:

“Google اتهامات مربوط به نقض مارک تجاری را بسیار جدی می گیرد ، و به عنوان حسن نیت ارائه می دهیم ، ما خوشحال می شویم که موارد مطرح شده توسط صاحبان علائم تجاری را بررسی کنیم. شرایط و ضوابط ما با تبلیغ کنندگان ، نقض حقوق مالکیت معنوی توسط تبلیغ کنندگان را منع می کند و به صراحت اعلام می کند که تبلیغ کنندگان مسئول این امر هستند کلمات کلیدی را انتخاب می کنند. “برای ایجاد تبلیغات و متنی که انتخاب می کنند در آن تبلیغات استفاده کنند.”

راه حل یا مشکلات بیشتر

هرچه همه موتورها به سمت استاندارد TM حرکت می کنند ، مزایای زیادی هم برای تبلیغ کنندگان و هم برای محققان خواهد داشت. این استاندارد برای بازاریابانی که باید خلاقیت بیشتری در ایجاد نسخه های خود داشته باشند که منجر به افزایش تقاضا برای بازاریابان واجد شرایط شود که ممکن است به هزینه های بالاتر تبدیل شود ، مفید خواهد بود. موتورهای جستجوگر میزبان تبلیغات سطح درآمد را حفظ می کنند ، اما شرکت های روابط عمومی اینترنت ممکن است ضرر کنند زیرا از مارک موتورهای جستجوی مشتری خود استفاده نمی کنند. سرانجام ، محافظت از مالک مارک تجاری ادامه خواهد یافت و تجربه کاربر تحت تأثیر قرار نخواهد گرفت.

مطالعه موردی:

من در حال حاضر در حال کار با مشتری AdWords در شرایطی هستم که رقبای او پیشنهادات مارک خود را پیشنهاد می دهند. گذشته از نظارت و گزارش مداوم تخلفات علائم تجاری مورد استفاده در تبلیغات ، هزینه تبلیغات برای اطمینان از موقعیت های برتر تبلیغات آنها از 2.00 دلار برای هر کلیک به 15.00 دلار برای هر کلیک افزایش یافته است. علاوه بر این ، هزینه ماهانه از 1200 دلار به تقریبا 30،000 دلار افزایش یافت.

من باید با بودجه تخمینی 500000 دلار برای بقیه سال جاری به مشتریانم برگردم تا فضای لازم برای مدت نام تجاری آنها را کنترل کنم. من در انجام این کار مردد هستم زیرا منطقی نیست که از یاهو در مورد سیاست جدید علائم تجاری آنها تبلیغ کنم. با توجه به میزان پرخاشگری رقبا و هزینه سنگینی که مشتری من اکنون متحمل می شود ، تنها یک راه حل وجود دارد و آن جلوگیری از پیشنهاد مناقصه برای همه تبلیغ کنندگان است. به نظر من صحیح نیست که صاحب مشاغل مجبور به هزینه 500000 دلار برای خرید اصطلاحی با علامت تجاری شخصی خود شوند که ساخت آن تاکنون میلیون ها دلار هزینه شده است. این درآمد بیش از 500000 دلار برای Google است که با سیاستی فراتر از شرایط اساسی کسب و کار ایجاد می شود. یاهو و MSN بی عدالتی این سیاست را درک می کنند و برای تغییر آن گام برداشته اند.

اگر نتوانیم به صورت موردی این سیاست را مدیریت کنیم ، من چاره ای ندارم جز اینکه به مشتری های خود اطلاع دهم که دیگر نمی توانیم به آنها کمک کنیم و تنها گزینه آنها توسل به اقدامات قانونی علیه Google است.

Google همچنین به شما توصیه می کند که در این مورد با تبلیغ کنندگان جداگانه برخورد کنید ، که در بسیاری از موارد در ثبت نام خصوصی و شرکت های خارجی غیرممکن است. شما می توانید هزینه های بسیار بالای نیاز به ارسال دستور توقف برای همه متخلفان را افزایش دهید. این شما را بسیار نادیده می گیرد.

به نظر نمی رسد طعمه و سوئیچ کلاسیک به صورت آنلاین درست باشد. بسیاری از شرکت ها برای مقایسه خرید و فروشندگان مشکلی ندارند که شرایط آنها خریداری شده است. در اینجا راه حل این است که این شرکت ها به Google اجازه دهند تا به فروشندگان خود اجازه دهد نام را خریداری کنند. با قدرت و پیشرفته بودن فناوری گوگل ، چقدر دشوار است؟ شک دارم این مسئله پیچیده تر از فیلتر کردن نتایج جستجو از چین باشد.

دفاع شما در برابر نقض علائم تجاری

شرکتهای وب سایتی که بیشترین درآمد آنها از طریق فروش آنلاین حاصل می شود ، برای ایجاد ترافیک در وب سایت خود ، بیشتر به موتورهای جستجو متکی هستند. برای دفاع در برابر نقض علائم تجاری ، باید حداقل یک بار در ماه حسابرسی جستجو کنید. شما نه تنها باید به نتایج جستجوی ارگانیک نگاه کنید ، بلکه باید نتایج جستجوی پولی یا تبلیغات PPC متنی را نیز بررسی کنید. شما باید به دنبال 30 نتیجه برتر برای لیست های جستجو باشید.

برای نتایج ارگانیک موتور جستجو ، باید به نتیجه سوال برانگیز و موقعیتی که در نتیجه نشان داده شده است توجه کنید. هنگام جستجوی یک سایت برای مجرم احتمالی ، فقط به محتوایی که در سایت قابل مشاهده است نگاه نکنید. برای کشف متن پنهان ، برچسب های alt تصویر و متا تگ کلمات کلیدی که ممکن است شامل نام های تجاری شما باشد ، به کد نیز نگاه کنید.

سپس نتایج خود را ثبت کنید. برای نتایج موتور جستجو و نتایج پرداخت به ازای هر کلیک ، از “تصویر صفحه” صفحه ای که پرچم نقض را نشان می دهد استفاده کنید. برای پرچم گذاری تخلفات قابل مشاهده در وب سایت ، کل کد صفحه را به عنوان یک فایل txt ذخیره کنید.

اگر در نتایج جستجوی ارگانیک تخلفی مشاهده کنید ، اما وقتی روی صفحه کلیک می کنید هیچ تخلفی وجود ندارد؟ آنها ممکن است از یک صفحه مخفی استفاده کنند که شامل مارک تجاری شما است. برای بررسی این موضوع ، باید صفحه ذخیره شده موتور جستجو را در پرونده مشاهده کنید. حتماً نسخه ای از این کد را نیز ذخیره کنید.

شما باید با تعیین تاریخ تخلف و همچنین اطلاعات کامل تماس با مالک سایت ، یافته های خود را به درستی ثبت کنید. استفاده می کند http://www.dnsstuff.com برای اطلاعات whois برای سایت. پس از ثبت تمام این موارد ، باید نتایج خود را به موتور جستجوی مناسب ارسال کنید.

همچنین ممکن است بخواهید مسیر قانونی را طی کنید ، در این صورت باید تمام مدارک خود را ثبت کنید تا به مشاور حقوقی خود ارائه دهید.

بهترین روش برای جمع آوری شواهد ، استخدام شخص ثالث برای جمع آوری شواهد علیه نقض کننده مارک تجاری یا مواد دارای حق چاپ است. دبورا ویلکوکس ، شریک Baker & Hostetler LLP ، یک شرکت حقوقی متخصص در زمینه علائم تجاری و حق چاپ ، که اخیراً در فوریه 2006 در استراتژی های موتور جستجو در شهر نیویورک شرکت کرده است ، گفت: “برای تهیه نسخه های چاپی و بررسی نتایج جستجو از شخص ثالث استفاده کنید. این پرونده به دادگاه می رود ، شما به شواهد محکم قاضی احتیاج دارید. “

با موتورهای جستجو تماس بگیرید

اگر فکر می کنید تبلیغ کننده ای مارک تجاری شما را نقض می کند می توانید مستقیماً با موتورهای جستجو تماس بگیرید. اطلاعات تماس با موتور جستجو در زیر است.

گوگل

شرکت گوگل.

Attn: Google AdWords ، شکایات مارک تجاری

2400 پارکینگ Bayshore

Mountain View ، کالیفرنیا 94043

هی هو تحقیقات بازاریابی

پیش از این: Overture Services، Inc.

Attn: امور تجاری و حقوقی – علائم تجاری

خیابان 74 N. Pasadena ، طبقه 3

پسادنا ، کالیفرنیا 91103

نمابر: 5601-686-626

شرکت مایکروسافت

Attn: نگرانی های مارک تجاری برای جستجوی MSN

مایکروسافت یک راهه

ردموند ، واشنگتن 98052

ایالات متحده آمریکا

منابع نقض مارک تجاری

انجمن علائم تجاری بین المللی

مرکز آمریکایی قانون ثبت اختراعات و علائم تجاری

حق ثبت اختراع آنلاین ، حق چاپ ، علائم تجاری و مسائل حقوقی

علائم تجاری در اینترنت

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا