دنیای وب

موتور جستجوی اعتیاد به مواد مخدر مشاغل کوچک را از بین می برد

به اولین چیزی که درباره “بازاریابی وب سایت” در وب شنیده اید فکر کنید. 99٪ از اولین کلماتی که تاکنون شنیده اید “بازاریابی موتور جستجو” است. یا برخی تجلی عبارت.

از این نقطه به بعد ، از اطلاعات غلط فرار نمی شود. شما به این اعتقاد منجر می شوید که تجارت شما بدون موتورهای جستجو یک مرگ وحشتناک خواهد مرد. شما به این باور منجر می شوید که افرادی که می توانند شما را از طریق زمینه معدن جستجوگرها راهنمایی کنند ، “کارشناسان” SEO هستند.

همچنین به شما بارها گفته می شود که تنها راه برای خرید آنلاین PERIOD از طریق موتورهای جستجو است. شما به مرور زمان آماده هستید تا بیشتر تلاش های خود را ، اگر نه همه ، روی فریب موتورهای جستجو در دوست داشتن سایت خود بالاتر از همه رقابت خود برای اصطلاحات جستجو متمرکز کنید ، جایی که “فقط یک وجود دارد”

خوب ، در اینجا یک تماس بیدارکننده وجود دارد: اکثریت قریب به اتفاق استارتاپ های کوچک ، منابع ، زمان و دانش لازم برای تبدیل ایده به یک تجارت آنلاین سودآور را ندارند که فقط بر روی موتورهای جستجو متمرکز شده است.

کافی است نگاهی به سیل اطلاعات در Google و نحوه چیدمان مناسب آن بیندازید. مردم اکنون برنامه ثبت اختراع خود را انتخاب می کنند تا اکنون یک استراتژی تبلیغ وب سایت را بر اساس آنچه گوگل در برنامه خود درباره سیستم رتبه بندی خود فاش می کند ، امتحان کنند.

آیا این اطلاعات برای مشاغل کوچک که می خواهند کالاهای خود را به یک بخش از آن بازار که از موتور جستجوی بزرگ استفاده می کند ، به کل بازار بفروشند ، ارزشمند است؟

معتدل است ، بله در یک کمپین بازاریابی متعادل که به روشهای زیادی برای ایجاد ترافیک هدفمند متمرکز شده است ، بازاریابی موتور جستجو جایگاه خود را دارد. شما آنچه را می توانید انجام دهید ، و همه راه های دیگر برای پیشبرد کسب و کار خود را طی می کنید.

با این حال ، بسیاری از مردم قربانی درخشش و درخشش ثروت موتورهای جستجو می شوند که شرکت های سئو و افرادی که راهنماهای استفاده از موتور جستجو را می فروشند ، به آنها پرداخت می کنند.

مدتی نگذشت که یک شرکت جدید خود را در یک بازی غوطه ور کرد که تنها برنده ها حرفهایها و جیب های عمیق هستند.

اگر به هیچ یک از این دسته ها تعلق نگرفتید ، اگر از روی بالکن به زمین بروید تا با آن سگهای بزرگ بازی کنید ، کار شما از ابتدا محکوم به شکست است.

“اما من یک شرکت سئو” سگ بزرگ “را برای نشان دادن مشاغل خود و رقابت با ناراحتی ها در بازار من استخدام کردم.”

قدرت بیشتر برای شما. در حقیقت ، متأسفانه ، شاید او فقط یک نوجوان از هند را استخدام کرده است که در خانه والدینش ارتباط اینترنتی دارد. بیشتر مبتدیان کوچک نمی توانند به امنیت یک شرکت بزرگ جستجوگرها نزدیک شوند. آنها حق بیمه را در سطح شرکت می پردازند تا بتوانند به خدمات خود دسترسی پیدا کنند.

هر کس دیگری در دنیای سئو با مقایسه تقریباً خارج از گاراژ کار می کند.

هنوز می ترسید؟ لازم نیست تا زمانی که بازاریابی خود را در ترافیک موتور جستجو که باید بدست آورید گسترش دهید.

نوشتن و انتشار مقالات در بازار شما یک استراتژی ترافیک مستقیم و غیر مرتبط با موتورهای جستجو است. به جز اینکه موتورهای جستجو سایت شما را از طریق همین لینک ها پیدا می کنند. اما شما فقط باید آن را برای ترافیک مستقیم از خوانندگان در سایت های دیگر انجام دهید و ترافیک موتورهای جستجو را دقیقاً مانند یخ زدن روی کیک انجام دهید.

می بینید ، همانطور که افراد در موتورهای جستجو اسپم می کنند ، باید نحوه رتبه بندی سایت ها را برای جبران آنها تنظیم کنند. این بدان معنی است که وقتی گوگل نحوه رتبه بندی سایت ها را تغییر می دهد ، بسیاری از سایت های خوب تحت تأثیر قرار می گیرند.

شما می توانستید همه کارها را به طور کامل و بالا انجام دهید و به موتورها بیفتید زیرا این قانون جدیدی را تعیین می کند که هرکسی که دامنه های خود را فقط یک سال ثبت کرده است ، صاحب سبک ناخواسته است. در آنجا سایت مشروع شما پیش می رود. امیدوارم که شما برای ترافیک موتورهای جستجو تنها منبع ترافیکی خود برنامه ریزی نکرده باشید.

آیا می توانید از شدت گاز گرفته شدن توسط موتور جستجو مطلع شوید؟ بله ، می توانید شغل خود را یک شبه از یک منطقه مرده و غیر انتفاعی به یک ماشین سود جادویی یک طرفه سوق دهید.

البته این امکان پذیر است. بعید نیست

افرادی که مشاغل آنلاین کوچک خود را به داستانهای موفقیت تبدیل می کنند ، بطور کلی یک کار را انجام می دهند: انجام یک کارزار بازاریابی چند وجهی که شامل موتورهای جستجو به همراه ترکیب خوبی از سایر بازاریابی موتورهای جستجو مانند crosslinking و تجارت غیر Crossword بیش از حد تاکتیکهایی است که در اینجا نمی توان به آنها اشاره کرد.

اگر می خواهید موفقیت طولانی مدت بصورت آنلاین داشته باشید ، باید مایل باشید در گذشته به تمام معامله گران مشغول خرید که رویاهای ثروت شما را از طریق سئو به فروش می رسانند ، نگاه کنید.

موتورهای جستجو به یک چیز علاقه دارند: مخفی کردن آنها. شما باید بیشتر از هر چیز دیگری مخفی شوید و از یک استراتژی بازاریابی به خوبی سازمان یافته و منظم استفاده کنید که موتورهای جستجو را در آن جای می دهد. نه در کانون فعالیتهای بازاریابی ، بلکه فقط ابزار دیگری در جعبه ابزار شما برای دستیابی به ترافیک هدفمند است.

این کار را انجام دهید ، و امسال از سرنوشت هزاران شرکت نوپا فرار خواهید کرد که خیلی دیر متوجه خواهند شد که امیدهای خود را در مورد استراتژی بازاریابی اشتباه به عنوان یک عامل محرمانه سودآوری کرده اند.

کپی رایت 2005 جک همفری

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا