دنیای وب

موثرترین استراتژی بازاریابی ویروسی به صورت آنلاین

به بیان ساده تر ، یک استراتژی بازاریابی آنلاین ویروسی ، دو برابر یا دو برابر کردن تعداد بالقوه یا مشترکان یا مشتریانی است که تعداد معدودی از افرادی که قبلاً با آنها ارتباط برقرار کرده اید ، هستند. اصل تأثیرگذار در پشت این مفهوم ، قدرت کلمه دهان است.

در حال حاضر ، این استراتژی است که دائماً توسط بسیاری از بازاریابان آنلاین مورد آزمایش قرار می گیرد. همه آنها در تلاشند تا کاری را که Hotmail انجام داده است تکرار کنند. برای کسانی که هنوز آن را نمی دانند ، Hotmail را می توان یکی از پیشگامان بازاریابی ویروسی قلمداد کرد.

کاری که Hotmail انجام داد بسیار ساده بود – در زمانی که همه موارد موجود در شبکه جهانی وب قیمت مخصوصاً دسترسی به یک سرور ایمیلی ایمن داشته باشد ، به حساب های ایمیل عمومی رایگان داده شد. Hotmail یک پیشنهاد ایمیل رایگان را اعلام کرده است. حدود 100 نفر بلافاصله از آن بهره مند شدند.

اما به دلیل پیوند بسیار کمی که در انتهای هر ایمیل رایگان Hotmail وجود دارد ، این تعداد به راحتی به بیش از ده برابر افزایش یافت – پیوندی که هر کس دیگری که می خواهد از خدمات ایمیل رایگان استفاده کند ، می تواند به سادگی بر روی آن کلیک کند. و در واقع بسیار مؤثر بود. فقط تصور کنید که Hotmail هر روز 1 میلیون ایمیل از مشترکان به صورت رایگان ارسال می کند. این بدان معنی است که به یک میلیون نفر خواهد رسید.

این با توجه به این واقعیت است که آنها فقط صد نفر را برای شروع کار دارند. Hotmail قطعاً این کار را به درستی انجام داد ، زیرا بسیاری از سرورهای ایمیل رایگان به حقیقت پیوستند – و ظرفیت بسیار بیشتری در آن دارند.

با این مثال ، به راحتی می توان فهمید که موثرترین استراتژی بازاریابی ویروسی دادن چیزی به صورت رایگان است. این می تواند یک محصول یا خدمات باشد. تا زمانی که هیچ محدودیتی وجود ندارد ، واقعاً مهم نیست. این روزها ، مردم را نمی توان با کاری که قرار است آزاد باشد ، گول زد اما واقعاً صید دارد. اگر می خواهید استراتژی بازاریابی ویروسی شما مؤثر باشد ، اگر ، اما ، یا چیزی بگویید.

“آزاد” باید قدرتمندترین کلمه در کل فرهنگ لغت بازاریابی باشد. بسیاری از افراد قطعاً به جایی خواهند رفت که بتوانند چیزهای رایگان دریافت کنند. محصولات و خدمات ارزان و ارزان قیمت برداشت های خاص خود را دارند. اما اگر چیزی کاملاً به صورت رایگان رها شده باشد ، می توانید مطمئن باشید که موجی از مردم فرا می رسد تا همه خانواده ، دوستان و همکارانشان را در این باره آگاه کند.

اگر می خواهید محصول شما به سرعت ، به راحتی و به راحتی به بازار برسد ، باید از یک استراتژی بازاریابی ویروسی استفاده کنید. هیچ چیز دیگری نمی تواند شما را در این شبکه محبوب تر کند. می تواند Google ، Yahoo یا Hotmail بعدی باشد. فقط مطمئن شوید که بر روی چیزهایی که این روزها خیلی محبوب نیست ، تلنگر می زنید. و او قطعاً به او ضربه می زند.

اگر به دنبال موثرترین استراتژی بازاریابی ویروسی به صورت آنلاین هستید ، باید از گزارشات PDF تغییر نام یافته استفاده کنید. این به دیگران امکان می دهد تا گزارش های PDF شما را با پیوندهای خاص خود مجددا تنظیم کنند.

این استراتژی بسیار مؤثر است و می تواند شگفتی هایی را برای تجارت شما به صورت آنلاین ایجاد کند. اکنون که این تئوری را آموخته اید ، حتماً شروع به اقدام کرده و شروع به ایجاد PDFهای تغییر نام ویروسی کنید تا به عنوان یک استراتژی بازاریابی آنلاین ویروسی خدمت کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا