دنیای وب

موضوع فروشگاه WordPress Theme – یک وب سایت تجارت الکترونیکی با WP ایجاد کنید

تجارت الکترونیکی به سرعت به عنوان مکانی محبوب برای تجارت در سراسر جهان به سرعت در حال توسعه است. این امکان را به شما مشتریان می دهد تا در مناسب ترین مکان و زمان برای خودشان خرید کنند ، و به عنوان یک شرکت به شما امکان می دهد تا به مجموعه ای گسترده تر از مشتریان بالقوه از حد معمول دسترسی داشته باشید.

Templatic به یک موضوع تجارت الکترونیکی متصل می شود تا به کاربران کمک کند وب سایت وردپرس خود را به فروشگاه های زیبایی و استفاده آسان تبدیل کنند. موضوع همراه با منوهای قابل تنظیم ، راهنماها ، آموزشها و پنج طرح رنگی متناسب با نیازهای شما به عنوان فروشنده و نیازهای مشتریان به عنوان خریدار است.

قسمت جلوی فروشگاه وب شما می تواند شامل مجموعه عکس ها و کلوزآپ های محصولاتی باشد که می فروشید ، همچنین یک وبلاگ ، یک صفحه آسان و یک بخش عضو برای ورود به سیستم. شما می توانید پست های خود را ویرایش کرده و محصولات خود را به روز کنید و گزینه های پرداخت ، حمل و نقل ، کوپن و گزینه های موضوع را به راحتی در قسمت پشتی فروشگاه خود مدیریت کنید. همچنین می توانید از گزینه های مختلف واگن برقی برای ارائه به مشتریان انتخاب کنید. شما قادر خواهید بود سبد خرید کلاسیک را که معمولاً برای کالاهای ملموس وجود دارد ، فروشگاه دیجیتالی کالاهایی مانند خدمات دیجیتالی و کتابهای الکترونیکی انتخاب کنید یا کاتالوگ اختصاص داده شده به تنها دلیل نمایش کالاها را بدون فروش آنلاین آنها تنظیم کنید. همچنین می توانید روشهای مختلفی را برای پذیرش پرداخت از جمله نقل و انتقال بانکی و پی پال انتخاب کنید.

راه اندازی یک موضوع تجارت الکترونیکی وردپرس برای مدت زمان نامحدود یک 65 دلار هزینه خواهد داشت. 99.00 دلار قیمت جواز زندگی چند سایت است. اگر تعدادی از انواع وب سایت را اجرا کنید ، می توانید اشتراک سالانه را برای دسترسی کامل به باشگاه تم Premium خریداری کنید. این اشتراک در ابتدا به مدت یک سال 279 دلار هزینه دارد ، اما برای هر سال پس از اولین سال به 179 دلار کاهش می یابد و مشترکان این امکان را می دهند که از هر موضوعی که دوست دارند در هر وب سایت مورد نظر خود استفاده کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا