دنیای وب

موفقیت آنلاین آشکار شد – زیر پشت منحنی جادوگر و ناگت های طلا ، قسمت 1!

کتابها و مقالات زیادی در این زمینه متنوع نوشته شده است. هجوم طلای آلاسکا در سال 1849 بیش از غنی سازی معدنچیان را کشت. اگر مقالات قبلی من را خوانده اید ، می دانید که من مردی هدف گرا و متناسب هستم. هدف من در این مجموعه مقالات بصیرت آمیز این است که با کمک به شما در رسیدن به اهداف خود ، فراتر از رویاهایتان را غنی کنم. اما شما برای تحقق آن باید به فرمول موفقیت آنلاین من اعتقاد داشته باشید!

اکنون شروع به کشف اولین وجهی می کنم که برای موفقیت در اینترنت باید یاد گرفته شود. آیا توجه خود را جلب کردید؟ خوب ، حالا بیایید با هم در مسیر روشنگری گام برداریم. من شروع به آشکار کردن جنبه های شما یکی یکی می کنم ، بنابراین شما می توانید آنها را جمع کنید و آنلاین موفق باشید!

باید مانند هرگز تجربه نشده باشد ، متمرکز شود. تمرکز و وضوح اندیشه را فقط تعداد اندکی می توانند بدست آورند. یک معلم هند شرقی یک بار نوشت که ذهن انسان مکانی آشفته و گیج کننده است ، مانند اتاقی پر از میمون های مست. وقتی آن را خواندم ، مدتی طول کشید تا بفهمم او در دنیا درباره چه چیزی صحبت می کند. وقتی سرانجام فهمیدم ، اگر بخواهی این جناس را عفو کنی ، من کمی پیرتر و بله و باهوش تر بودم.

مسیری وجود دارد که باید طی کنید تا بتوانید شفافیت اندیشه را بدست آورید. بدن و ذهن شما باید در یک صفحه مثبت قرار داشته باشند ، بنابراین می توانید سفر خود را ادامه دهید. از بدن خود به خوبی مراقبت کنید. آخرین باری که چک کردم فقط یک نفر آزاد شد و باید تا آخر عمر ادامه داشته باشد! در حالی که ما در این موضوع هستیم ، شروع و ماندن در یک برنامه ورزشی مناسب با سطح فعلی تناسب اندام خود را در نظر بگیرید. اکنون مرحله اول سفر خود را به موفقیت به صورت آنلاین ادامه دهید!

وقتی این سفر را با هم شروع کردیم ، به شما گفتم که شما باید به فرمول موفقیت آنلاین من اعتقاد داشته باشید. او در بسیاری از سمینارهای شرکت کنندگان در بازاریابی سخنرانی کرده است. اکثر آنها به من ایمان آوردند – یا حداقل پس از آن چنین گفتند. من مطمئن هستم که بعضی ها این کار را نکردند زیرا آنها در مورد احتمالات ذهن باز ندارند. اگر بعد از خواندن این مقاله فروتن چیز دیگری به یاد نمی آورید ، لطفاً این را بخاطر بسپارید: “اگر ایمان دارید ، تأیید خواهید کرد”. مرحله بعدی را در مقاله بعدی خود فاش می کنم. تلاش های شما در اینترنت موفقیت شما را به همراه داشته باشد!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا