دنیای وب

موفقیت خود را در شبکه های اجتماعی افزایش دهید


مردم می خواهند با افرادی که می شناسند ، دوست دارند و به آنها اعتماد دارند تجارت کنند. یافتن راه هایی برای برقراری ارتباط با افراد و به اشتراک گذاشتن چیزهای معنادار با آنها به شما کمک می کند تا شکاف خود را برطرف کنید. رسانه های اجتماعی در این زمینه تبحر دارند. فراموش نکنید که ایجاد اعتماد و ایجاد روابط از طریق اینترنت به زمان نیاز دارد.
شما نمی خواهید کسی که همیشه سعی در فروش چیزی به شما دارد دیده شود. در عوض ، وی شناخته شده است که فردی با دانش و تجربه زیادی است که به شما داده شده است. راه تحقق این امر از طریق شبکه های اجتماعی برای شرکت در بحث های گروهی و کمک به دیگران است. مردم به دیدن نام شما و در بسیاری از موارد ، عکس شما عادت خواهند کرد. همچنین می توانید با طرح س canال مکالمه ایجاد کنید. این کار را به روشی انجام دهید که مردم را ترغیب کند به سوالات شما پاسخ دهند. به عنوان مثال ، دوست دارید بیشتر به چه سوالی پاسخ داده شود؟ 1) من یک محصول عالی دارم که می تواند به شما در پس انداز و خرید کالاهای من کمک کند! یا 2) هفته گذشته فهمیدم که جیم ک. درمورد تماس با متخصصان کانادایی پیشنهاداتی را درخواست کرده است. چند تا نظر گذاشتم امروز من توصیه شما را در رابطه با ماساژ درمانی در نیوانگلند دوست دارم.
شبکه های اجتماعی مورد علاقه من Facebook، Twitter، Linked In، Ning و Fast Pitch Networking هستند. فراموش نکنید که شبکه های اجتماعی فراتر از تلاش برای فروش کالاهای عمومی برای ایجاد روابط است. آن را به شما بفروشید ، نه محصول خود را! اولین قدم انتخاب یک شبکه اجتماعی و ایجاد نمایه خود است. فراموش نکنید که برای پر کردن نمایه و افزودن عکس خود به چند دقیقه زمان نیاز دارید. دنیا متفاوت خواهد بود. لازم نیست هر هفته وقت زیادی را در شبکه های اجتماعی بگذرانید. در واقع ، شما می توانید جلسات کوتاه 30 دقیقه ای ، 1-3 بار در هفته را به عنوان بخشی از برنامه توسعه خود دعوت کنید.
پس از تنظیم نمایه خود ، لحظه ای به مرور سایت اختصاص دهید. بسیاری از شبکه های اجتماعی دارای گروه ها یا سازمان هایی هستند که گروه های خاصی را جذب می کنند. شرکت در گروه ها و گردهمایی های جذاب بازار بهترین راه برای ایجاد روابط و رشد تجارت شماست. کلمات هشدار دهنده ، همانطور که در “کلمات واقعی” می خواهید از عقل سلیم و قضاوت استفاده کنید. اکثر شبکه های اجتماعی به شما امکان می دهند ایمیل های مکرر درون سیستم ارسال کنید ، بنابراین اگر نمی خواهید ، لازم نیست اطلاعات شخصی خود را به اشتراک بگذارید.
یک راه عالی برای هدایت بازدید به وبلاگ یا وب سایت خود داشتن آدرس وب سایت در نمایه خود است. این یک روش پذیرفته شده و کم هزینه برای بازاریابی تجارت شما است و همچنین به مردم راهی می دهد تا در مورد محصولات و خدمات شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. پس از دانستن مسیر پیرامون خود ، می توانید یک بحث گروهی را شروع کنید. این به شما اطلاعات می دهد و ایجاد روابط از طریق فعالیت های آینده و بازدیدهای بعدی را آسان می کند. او به عنوان یک “فرد مبتدی” و یک متخصص در زمینه شما شناخته می شود. خود را وقف ارسال صوتی و تصویری در پروفایل شبکه های اجتماعی خود کنید و حداقل هفته ای یک بار پاسخ دهید یا در بحث شرکت کنید..

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا