دنیای وب

موفقیت در بازاریابی شبکه ای: راهی آسان و ایمن

موفقیت در بازاریابی شبکه ای در این اقتصاد مبتنی بر فناوری با پیروی از این سه مرحله می تواند نسبتاً آسان باشد. همانطور که رابرت کیوساکی اظهار داشت ، “بازاریابی شبکه ای تجارت قرن 21 است.“این یک روش عالی برای کسب درآمد است و ثابت شده است که این صنعت یک مدل تجاری است که می تواند در هر شرایط اقتصادی کار کند.

روش ساده و ساده برای دستیابی به موفقیت در بازاریابی شبکه ای شامل کپی کردن مسیر موفقیت شما است ، زیرا موفقیت سرنخ هایی را به جای می گذارد. همانطور که تونی رابینز گفت ، “مدل سازی مسیر تعالی است.”

در اینجا 3 نکته ساده برای موفقیت در بازاریابی شبکه ای آورده شده است:

سیستم های اثبات شده را بیابید – داستان های موفقیت در بازاریابی شبکه ای و شرکتی:

این به معنای انتخاب یک شرکت مناسب به دلایل درست ، سپس شناسایی درآمدزایان بالا و تحقیق یا مطالعه در مورد استراتژی های آنها است.

با وجود گزینه های فراوان برای فرصت های آنلاین و بازاریابی شبکه ای ، از طرف خانواده و دوستان به چپ و راست هدایت می شوید تا به آنها بپیوندید ، یا تحت تأثیر دلایل احساسی ، تأیید ستاره ، هزینه های ورودی بسیار کم ، وعده پول آسان یا مورد علاقه شخص دیگری قرار می گیرید. اینها همه دلایل اشتباه است.

یک شرکت را با محصولی که می توانید با آن ارتباط برقرار کنید مشخص کنید و محصولی را که از معرفی آن خجالت می کشید معرفی نکنید.

شما باید دقت خود را انجام دهید ، در مورد طرح جبران خسارت شرکت تحقیق کنید و مطمئن شوید که برای استخدام افراد و شرکای جدید دستمزد خوبی دریافت خواهید کرد ، زیرا حقیقت این است که بازاریابان برای رشد تیم خود پول و زمان خود را صرف خرید و فروش می کنند.

تکرار کنید ، ثابت قدم باشید و مانند یک محقق فکر کنید:

موفقیت بزرگ اغلب باعث ایجاد معلمین بزرگ می شود. این مخاطبان با درآمد بالا وب سایت ها ، پرفروش ترین ها و وبلاگ ها را در مورد بهترین و موفق ترین استراتژی های خود دارند آنها همچنین میزبان وبینارها و مکالمات قوی با یا مستقل از شرکتهای بازاریابی شبکه ای هستند.

در صورت امکان با ما در تماس باشید ، در مورد طرز فکر و مراحلی که برای گرفتن نتیجه ، درسهایی از اشتباهات و اقدامات بسیار خاص انجام شده است ، س questionsال کنید. تنوع را نادیده بگیرید “فقط کار را تمام کن … برو آنجا … بلا بلا”. شما محدودیت هایی می خواهید ، مراحلی که بتوانید روزانه آنها را دنبال کنید. منبع عالی کتاب “آن را خرد کن!” توسط گری واینرچوک

شما باید هر روز به سمت هدف خود حرکت کنید – یک پست وبلاگ ، ویدیوی YouTube ، توییت یا هر استراتژی دیگری که استفاده می کنید. نکته اصلی این است که به طور مداوم مراحل را برای رسیدن به نتیجه دنبال کنید.

نتایج را تعیین کنید و تنظیمات انجام دهید:

  • به یک برنامه عملی ، جدول زمانی و مراحل خاص برای استراتژی خود متعهد باشید ، و نتیجه خواهید گرفت.
  • نتایج خود را در پایان هر هفته کاری مقایسه و علامت گذاری کنید.
  • نتایج را ثبت یا نقشه کنید ، جهت خود را علامت گذاری کرده و آن را علامت گذاری کنید.
  • با انجام بیشتر این اقدام خاص ، به اعداد توجه کرده و بهترین نتایج را بهبود ببخشید.
  • اگر اقدامات شما نتیجه ای نداشت ، برگردید و درباره جزئیات استراتژی خود توضیحاتی را بخواهید و تنظیمات خود را انجام دهید.

سیستم های موفقیت در بازاریابی شبکه ای می توانند تکامل یابند اما اصول همان ثابت هستند. شاید شما نیاز به تغییر و اصلاحاتی داشته باشید. فناوری و اینترنت تأثیر زیادی در نحوه اجرای این بازی عددی دارند. موفقیت در بازاریابی شبکه ای به دلیل رابط هایی مانند YouTube Marketing ، بازاریابی فیس بوک ، وبلاگ نویسی و توییتر ، سرعت و سرعت بیشتری دارد. شما باید این روندهای جدید را یاد بگیرید و در آنها شرکت کنید.

این شغلی است که شما را ملزم می کند “کسب و کار” را به بازاریابی شبکه ای برگردانید ، شتاب ببخشید و داستان موفقیت خود را در بازاریابی شبکه ای ایجاد کنید ، با درآمد باقیمانده که سالها بعد از آن لذت خواهید برد. شما بخشی از 97٪ که شکست تجاری را تجربه کرده اند نمی شوید.

در بالا جا برای کسانی که متعهد به کار در زمینه فروش مستقیم یا موفقیت در بازاریابی اینترنتی هستند وجود دارد. موفقیت در بازاریابی شبکه ای یک واقعیت در عرصه تجارت قرن بیست و یکم است. شما می توانید با استفاده از این سه مرحله بسیار اساسی و روشی ساده و بی خطر برای دستیابی به آزادی مالی ، مسیر موفقیت خود را کپی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا