دنیای وب

موفقیت در مشاغل خانگی – استفاده از رسانه های اجتماعی برای فروش هدفمند

وب 2.0 نحوه تعامل ما با مردم و همچنین نحوه تفکر ما در مورد تجارت را تغییر داده است. شبکه های اجتماعی یکی از بزرگترین روندهای نوظهور در فناوری وب 2.0 است. با انجام چند مرحله، می توانید مطمئن شوید که به مخاطبان خود دسترسی پیدا کرده اید و تعداد مشتریان بالقوه خود را افزایش می دهید و فرصت های تکالیف خود را افزایش می دهید.

علامت گذاری حافظه

برای اینکه مردم روی محصولات و خدمات شما سرمایه گذاری کنند، باید به شما اعتماد کامل داشته باشند. یعنی باید با شرکت شما و محصولات یا خدمات شما آشنا باشند. استفاده از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی هدفمند می تواند این کار را انجام دهد.

بنابراین اولین قدم در بازاریابی، طراحی محتوای مرتبط برای وب سایت شماست. برای انجام این کار، ابتدا باید بخش افرادی را که می خواهید به طور فعال محصول یا خدمات خود را بفروشید، شناسایی کنید و سپس محتوای مناسب را بر اساس آن ایجاد کنید.

سایت های رسانه های اجتماعی

آنها یک ابزار قدرتمند برای بازاریابی ویروسی فرصت های مشاغل خانگی هستند زیرا توجه بسیاری را به خود جلب می کنند و به شما کمک می کنند تا ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید.

Digg یکی از بهترین نمونه ها از محبوب ترین وب سایت ها در این دسته است. هنگام انتخاب چنین سایت هایی، به دنبال مواردی باشید که به جایگاه خاص شما پاسخ می دهند تا بتوانید به افرادی که به محصولات شما علاقه مند هستند دسترسی پیدا کنید.

آسا

فاکتور مهم دیگری که باید در هنگام تصمیم گیری در مورد استفاده از کدام رسانه اجتماعی در نظر گرفت این است که مشخص کنید آیا جامعه ای که می خواهید هدف قرار دهید فعال است یا خیر. اگر انجمن خیلی فعال نباشد، ممکن است نتوانید به تعداد افرادی که دوست دارید دسترسی داشته باشید.

یک راه خوب برای تعیین این موضوع این است که به قدمت آخرین مقاله در سایت نگاه کنید. اگر یک ماه است، می توانید آن را غیرفعال در نظر بگیرید.

حد

در حالی که رسانه‌های اجتماعی مطمئناً می‌توانند به شما در افزایش ترافیک وب‌سایتتان کمک کنند، برخی از نقاط مهم وجود دارد که ممکن است مستقیماً به افزایش درآمد شما کمک نکند.

به عنوان مثال، مردم به جای سایت های شبکه های اجتماعی، تکنسین های کامپیوتر را در موتورهای جستجوی سنتی جستجو می کنند. در اینجا، اگر بازاریابی رسانه های اجتماعی را با بازاریابی سنتی موتورهای جستجو ادغام کنید، ممکن است به شما کمک کند.

در آماده سازی برای چنین کمپینی برای شما فرصت های کسب و کار خانگی، شما باید اهدافی را تعیین کنید و باید شفاف باشید که می خواهید به چه چیزی برسید. در غیر این صورت، ممکن است یک کمپین تبلیغاتی بدون تمرکز داشته باشید و بنابراین فقط به نتایج ضعیف و پراکنده نخواهید رسید.

با استفاده موثر از رسانه های اجتماعی برای بازاریابی هدفمند، پاداش های بزرگی را برای سخت کوشی خود دریافت خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا