دنیای وب

مکانیسم PPC – قسمت اول

سازوکار ساده آگهی PPC پرداخت هزینه هر کلیک آگهی شماست. موتورهای جستجو به تبلیغ دهندگان این امکان را می دهند که لیست های پیشنهادی خود را در صفحات نتایج ارائه دهند. قرارگیری این تبلیغات مستقیماً با مبلغ پیشنهادی متناسب است. در عوض ، موتور جستجو برای هر کلیک ایجاد شده از طریق سایت خود ، حقوق دریافت می کند.

اگرچه این موضوع کمی پیچیده به نظر می رسد ، اما کارشناسان اصرار دارند که این شکل از تبلیغات در افزایش جریان بازدید به وب سایت های شما بسیار م effectiveثر است و در نتیجه سود بهتری کسب می کند. با این حال ، مهم است که روش این سرویس را درک کنید ، در غیر این صورت ممکن است در نتیجه کمپین خود ضرر کنید.

خدمات پرداخت به ازای هر کلیک شامل مکانیسم های زیر است:

بودجه برای کمپین خود مهم است. و به یاد داشته باشید که همیشه از این رسانه تبلیغاتی به عنوان یک سرویس اضافی برای استراتژی اصلی بازاریابی خود استفاده کنید. ترفند این است که کلمات کلیدی مناسب را هدف قرار دهید. کمپین شما فرصتی عالی برای یادگیری در مورد این نرخ تبدیل کلمات کلیدی به شما می دهد تا روند بازاریابی موتور جستجوی خود را بیشتر کنید.

ممکن است انگیزه داشته باشید که بازدید سایت خود را افزایش دهید. اما فراموش نکنید که کلیک های بیشتر به معنای صرف هزینه بیشتر در قسمت شما است. از این رو ، برای ایجاد تعادل در بازگشت سرمایه ، ضروری است که از تبدیلات بهره مند شوید. با در نظر گرفتن هدف بلند مدت خود ، بخش احتمالی خریدار خود را از هم جدا کرده و آنها را هدف قرار دهید.

>> بعد از اینکه در مورد کلمات کلیدی و مشتریان هدف خود تصمیم گرفتید ، کلمات کلیدی را بر اساس برآورد نرخ کلیک و نرخ تبدیل تجزیه کنید. همچنین موتورهای جستجو را که می خواهید ارائه دهید انتخاب کنید.

>> دریافت ترافیک آسان است ، اما نگه داشتن آن در محل بسیار دشوار است. برای این اتفاق باید یک سایت جذاب و آموزنده ایجاد کنید. کاربران انتظار دارند اطلاعات مربوطه را از وب سایت شما دریافت کنند ، بر روی تبلیغات شما کلیک می کنند. ارائه سایتی که از نظر محتوا به راحتی قابل مرور و بی ربط نباشد ، کاربران را تحت تأثیر قرار خواهد داد. از این رو ، برای جلب توجه بازدیدکنندگان ، صفحات فرود خود را جذاب کنید.

>> راه هایی را که می خواهید برای پیگیری مبارزات خود بسیج کنید. این کار را می توان توسط یک متخصص PPC انجام داد ، که کاملاً متد این خدمات را می شناسد

>> یک برگه در مورد کلاهبرداری های تبلیغاتی رقبا نگه دارید. ناخواسته ، او ممکن است سرنخ سودآوری را به شما منتقل کند.

این مراحل شامل جنبه های “کشف و طراحی” یک کمپین پرداخت به ازای هر کلیک است. سطح بعدی در حال توسعه و قرار دادن کمپین خود در بازار آنلاین است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا