میزان مصرف آنتی اسکالانت

در این مقاله ما در مورد نحوه و میزان استفاده از ضد اسکالانت برای عزیزان خود صحبت خواهیم کرد. پیگیری را ادامه دهید.

ضد اسکالانت برای جلوگیری از تشکیل رسوب در بسته و برای سیستم های نمک زدایی اسمز و سیستم های نانوفیلتراسیون ضروری و توصیه می شود. از تشکیل رسوبات غیر طبیعی به ویژه کربنات کلسیم ، سولفات و آهن جلوگیری می کند.

داروهای ضد اسکالانت با طیف گسترده ای از عملکردها تا شاخص لانگرلر (LSI) دارای 3 مقدار بین 5 تا 8.5 و محتوای سیلیس حدود 100 ppm در آب است. manta

برای تأیید و خرید محصولات ، با تجهیزات ضد اسکالانت کلیک

خواص مقاومتی آسکالانت

  • خواص فیزیکی: مایع
  • pH محصول 1٪: کمتر از 2
  • رنگ: زرد روشن
  • سرعت حل شدن در آب: کاملاً محلول است

هزینه و روش استفاده از ضد اسکالانت

امنیت | بازی

ضد عفونی دست

هزینه دستگاه یک میلیون و دویست و پنجاه هزار و صد هزار است. این دستگاه دارای مخزن 5 لیتری پایین تر است و هر بار که مخزن حداقل 3000 بار پر می شود می توان آن را با دست برداشت.

شستن دستها

به شکل کارتریج نیست و در محل فیلتر کارتریج قرار داده شده است. مقدار آن در حدود 3 ppm است ، یعنی 3 گرم در متر مربع آب خام (ورودی) دستگاه اسمز معکوس از طریق یک سیستم تزریق شیمیایی که وارد دستگاه RO می شود.

میزان تزریق بر اساس میزان نفوذ پمپ و غلظت محلول نهایی تنظیم می شود. میزان تزریق با توجه به تجزیه و تحلیل آب زنده و میزان بازیابی (بازیابی) سیستم اسمز است.

بسته: بشکه پلاستیکی 20 تا 200 لیتری (25 و 250 کیلوگرم)

کالاهای امنیتی: تمام تماس با چشم و پوست بدن باید مسدود شود و ظرف به طور کامل بسته شود و ناحیه خشک و تیره شود.

با توجه به اینکه هزینه خرید دستگاه های تصفیه آب نازک در صنعت زیاد است و در بحث نگهداری و خدمات خوب تصفیه آب ، هدف افزایش عمر غشا برای جلوگیری از پوشش در آگوست در کوتاه مدت است ، بنابراین توصیه می شود آنتی اسکالانت مورد استفاده برای تصفیه آب از کیفیت بالایی برخوردار باشد تا از ایجاد رسوب در سطح غشا جلوگیری کند. زیرا تنها دلیلی که مانع چسباندن دستگاه رسوب زدایی به رسوب به بسته می شود ، ضد جرم گیر بودن آن است.

لازم به ذکر است که میزان تزریق ضد جوش باید بر اساس تجزیه و تحلیل آب ورودی به آب شیرین کن محاسبه شود.

تزریق های کوچک و بیش از حد می تواند بر روی غشاها تأثیر مخربی داشته باشد. علاوه بر تزریق مقاومت در برابر خوردگی احتمالی ، لازم است از قبل گیاهان کاهش دهنده را به طور منظم بازرسی کرده ، بعداً فیلتر ماسه کربنی را بشویید و به موقع فیلتر میکروبی را تعویض کنید تا بتوانیم عمر زیستگاه گیاهان را افزایش دهیم. می خواهد بمیرد به

در این مقاله اطلاعاتی در مورد نحوه و میزان استفاده از Antiscalant برای شما خوانندگان عزیز ارائه کرده ایم. و در نهایت ، اگر ایده یا پیشنهادی دارید ، لطفاً در قسمت نظرات این پست به ما اطلاع دهید.

4/5 – (2 یک)

منبع :

منبع در سایت میزان مصرف آنتی اسکالانت | atie-energy.com

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا