دنیای وب

میکروبواری / شراب سازی و بازاریابی موبایل

آیا سعی در افزایش آگاهی از برند خود دارید؟ آیا محصول جدیدی برای ارائه به طرفداران خود دارید؟ آیا شب های تبلیغاتی شما هنوز قدیمی هستند؟ من معتقدم متوجه خواهید شد که بازاریابی موبایلی تأثیر فوری و مستقیمی بر تلاش های بازاریابی شما خواهد داشت.

با تماس با یک نوار محلی و تعیین یک “رویداد چشایی” ، می توانید چند آگهی تبلیغاتی و یک بنر ارسال کنید که نشان می دهد نام تجاری شما در تاریخ آینده وجود دارد. صاحبان بار از فرصت داشتن مشاغل اضافی جهت ایجاد استقبال خواهند کرد. اکنون ، آیا می خواهید میزان فروش خود را افزایش دهید و صاحبان میله از شما التماس می کنند که میله های خود را روی شیر یا بطری های قفسه های خود بگذارید؟ در اینجا نحوه استفاده از بازاریابی متنی آورده شده است: در هر رویدادی تبلیغ کنید و پست هایی را که طرفداران را به ثبت نام در لیست VIP شما دعوت می کند ، ارسال کنید. آنها یک کلمه کلیدی مانند “yourwinery” را به یک کد کوتاه (یک شماره تلفن پنج رقمی مانند 12345) ارسال می کنند. با این کار ، آنها تصمیم می گیرند که به شما اجازه دهند اعلامیه های آینده را برای شما ارسال کنند. همچنین بهتر است به آنها فریب بخورید تا به لیست شما بپیوندند. خریدهای آن شب ممکن است از یک درصد یا مبلغ دلاری کسر شود. با هر رویدادی یک بانک اطلاعاتی همیشه در حال رشد از مشتریان ایجاد خواهید کرد. اکنون ، هر زمان که محصول جدیدی را به بازار عرضه می کنید ، رویدادهای ویژه یا مزه مزه را در مکان دیگری برگزار می کنید ، می توانید این لیست مشتری را پیامک کنید.

یک دقیقه به قدرت این فکر کنید. مصرف کنندگان هرجا که می روند تلفن های همراه خود را با خود حمل می کنند. مطالعات صنعت تأیید می کند که 94٪ از رونوشت ها در عرض چند دقیقه از دریافت باز و خوانده می شوند. و 22٪ از گیرندگان پیامهای دعوت به دوستانشان ارسال می کنند. با ادامه رشد لیست شما ، میله هایی پر خواهید کرد (آن را دوست خواهید داشت) ، فروش خود را افزایش می دهید و تعداد طرفداران فزاینده ای که احساس ارتباط واقعی و واقعی با نام تجاری شما دارند ، خواهید داشت. شما همچنین باید در نظر بگیرید که “دعوت به عمل” خود را برای پیوستن به لیست خود در پوسترهای خود و هر شکل دیگری از بازاریابی انجام دهید. ما همچنین می توانیم یک کد QR منحصر به فرد ایجاد کنیم تا اسکن و پیوستن به آن آسان شود. ایجاد مداوم لیست مشتری پاسخگو به شما کمک می کند تا در مقابل رقبای خود سهم بازار را بدست آورید. خیالتان راحت باشد زیرا دیگران در حال پریدن به این شکل ساده و مقرون به صرفه بازاریابی هستند.

نیویورک تایمز بازاریابی موبایل را “قدرتمندترین رسانه تبلیغاتی تاکنون” توصیف کرده است. این مقرون به صرفه ترین و بالاترین ROI بازاریابی است که می توانید برای تجارت خود انجام دهید و به راحتی از طریق دسک تاپ حاصل می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا