نامه مستقیم باعث بازگشت می شود

[ad_1]

شرکت ها و سازمان ها طی یک دهه گذشته میلیارد ها دلار در پست الکترونیکی و سایر سازوکارهای ارسال پیام اینترنتی صرف کرده اند اغلب با هزینه روش های سنتی بازاریابی از جمله پست مستقیم. با این حال از بعضی جهات نامه الکترونیکی نتوانسته است وعده های اولیه خود را تحقق بخشد. بازاریابانی که به روشهای امتحان شده و واقعی مانند نامه الکترونیکی منظم باز می گردند نتایج عالی اغلب بهتر از ایمیل گزارش می دهند.

طبق یک مطالعه جامع DMA در سال 2005 درباره ابزارهای بازاریابی ایمیل بهترین بازده سرمایه گذاری را ایجاد می کند و ارزان ترین و سریعترین ابزار بازاریابی مستقیم است. اما تنها بخش کوچکی از متوسط ​​شرکتها بیشتر لیست های قابل اجاره را انتخاب می کنند. ممکن است ارسال پیام های ایمیل تجاری به افرادی که درخواست دریافت نکرده اند برخلاف قانون فدرال باشد. آنها پیام های آزار دهنده ای دارند. اگر شرکت ها به قوانین جدید پایبند باشند قادر نخواهند بود پیام های بازاریابی خود را با استفاده از ایمیل به اکثر قریب به اتفاق مشتریان بالقوه خود تحویل دهند.

بنابراین بازاریابان با فعال کردن کمپین های بازاریابی خود با سرمایه گذاری های جدید در مواد چاپی و پستی برای تکمیل یا جایگزینی روش های بازاریابی الکترونیکی به آینده برمی گردند.

چرا ایمیل مستقیم کار می کند؟

در مقاله اخیر در خبرنامه بازاریابی B2B خبرنامه ای که توسط انجمن بازاریابی بازرگانی منتشر شده است مشاور اریک گاگنون پست مستقیم را به عنوان مادی در هر برنامه بازاریابی بین شرکت توصیف کرد. وی ادامه داد: در حالیکه این روزها به اعتیاد به دامنه بازاریابی می پردازد – Google AdWords و برنامه های بازاریابی از طریق ایمیل – نامه مستقیم هنوز هم ستون اصلی اکثر برنامه های بازاریابی شرکت به بازار و تولید سرب است: یک لیست پستی خاص با چشم انداز بالقوه و یک نامه پستی وجود دارد. برای ارسال آن برای آنها یک پروژه بازاریابی سودآور منتظر است که اتفاق بیفتد.

نامه مستقیم در تمرکز استراتژی های بازاریابی در بازارهای عمودی مؤثر است که می توان با اجاره لیست های پستی هدفمند به آنها رسید. گاگنون می گوید: مهمترین مؤلفه هر پروژه ارسال مستقیم لیست پستی است.

بازاریابان به طور فزاینده پیدا می کنند که مطالب چاپ شده از طریق نامه پستی برای جستجوی مشاغل جدید بهتر است زیرا بازاریاب ها می توانند به لیست کامل مانند مشترکین یک مجله تجاری یا اعضای انجمن دسترسی پیدا کنند. به ندرت بیش از بخش کوچکی از مشترکین پست یا اعضای انجمن لیست ایمیل مبتنی بر اجازه را به اشتراک می گذارند. هرچه انتخاب بیشتری لازم باشد مانند شغل صنعت یا تعداد کارمندان بهترین قسمت از لیست را برای دستیابی به یک هدف خاص استخراج کنید تعداد نامها نیز کوچکتر خواهد بود. بازاریابانی که می خواهند تقریباً به همه کسانی که می توانند مشتری شوند باید از طریق ایمیل مستقیم در ترکیب چندرسانه ای استفاده کنند.

به عنوان مثال تنها 31٪ از مشترکین InformationWeek موافقت خود را برای دریافت نامه الکترونیکی تنها 55٪ از زنجیره فروشگاه سن و 65٪ از مجله مدیریت فروش و بازاریابی اعلام کردند. برای دستیابی به همه مشترکین این انتشارات تأثیرگذار صنعتی باید این لیست ها را اجاره کرده و از طریق ایمیل آنها را ارسال کنید.

دومین محدودیت عمده ایمیل به عنوان تولید کننده که منجر به ایجاد ارتباطات سرد می شود تحویل است. فیلترهای ایمیل اسپم آدرسهای ایمیل که اغلب تغییر می کنند آدرسهای ایمیل چند نفره برای همان شخص اختلال در لیست و عدم اعتماد به نفس در ارسال نامه الکترونیکی به این معنی است که به اقلیت بزرگی از ایمیل ارسال نمی شود.

در محیطی که موفقیت یا عدم موفقیت در ده درصد اندازه گیری می شود هر پیام الکترونیکی که نتواند به گیرنده مورد نظر برسد فرصتی از دست رفته است. برآوردهای صنعت نشان می دهد که گسترش فیلترهای اسپم منجر به ایجاد میدان مین مجازی برای فیلتر اسپم شده است که حداکثر 14 تا 25٪ ایمیل ها را برای اهداف بازاریابی قانونی پخش می کند. بازاریابان به ندرت می دانند چه کسی پیام خود را دریافت نکرده است.

پیام های به دام افتاده در هنگام ارسال گزارش های ارسال ایمیل توسط فیلترهای اسپم نمایش داده می شوند. یعنی سرورهای ایمیل گیرنده برای ارسال کننده به آنها پاسخ نمی دهند تا به آنها اطلاع دهند که پیام توسط فیلتر اسپم گیر افتاده است. تاکتیک هایی وجود دارد که می تواند برای جلوگیری از پرهیز از فیلترهای اسپم نامه های الکترونیکی تا حد زیادی افزایش یابد اما هیچ تضمینی وجود ندارد.

هر قطعه چاپ شده به مشتری بالقوه نیز نمی رسد. بسیاری از متخصصان بازاریابی مستقیم تصدیق می کنند که نامه مستقیم نمی تواند به همه افراد در لیست برسد. اما در دنیای نامه مستقیم چیزی وجود ندارد که فیلتر اسپم باشد و حداقل مکانیسم های پستی برای گزارش قطعاتی وجود دارد که نمی توانند تحویل داده شوند.

نود درصد نرخ تحویل استاندارد تضمین شده برای لیست مستقیم نامه ها است اما میزان تحویل نامه الکترونیکی معمولاً نیز بالاست و شما فقط به مقدار تحویل داده شده پرداخت می کنید. مشکل این است که شما نمی دانید چند نفر در فیلترهای اسپم گرفتار هستند.

DM News اخیراً به نقل از Rich Carranjo معاون رئيس جمهور آژانس بازاریابی شوبرت ارتباطات در داونینگتون پنسیلوانیا اظهار داشت: احساس اینکه میزان موفقیت آمیز بودن ایمیل بیشتر به دلیل فیلترهای اسپم است تنش وجود دارد. آژانس وی همچنین مشتریان خود را بیشتر به سمت هدایت ابزارهای پستی مانند خبرنامه و کارت پستال راهنمایی می کند.

لوری بیسلی رئیس شرکت بیسلی مستقیم اخیراً به طرفداران سیلیکون ولی به بیشتر بازاریابان فناوری گفته است نامه مستقیم لگد زدن به پشت لب است. استفاده از آن در كنار روشهای كارآمد در بازاریابی الکترونیکی بسیار توصیه می شود كه به گفته خود می توان با استفاده از فن آوری های خاصی كه توسط شركت وی استفاده می شود تحویل بیشتری حاصل شود.

مجله B-B در شماره 10 ژوئیه خود نوشت: در یک نقطه روشن برای رسانه های سنتی (پیش بینی رابرت) کاون گفت علیرغم افزایش نرخ نامه در ژانویه تبلیغات پستی مستقیم در سه ماهه اول 3.5٪ نسبت به در مدت مشابه سال گذشته به 20.6 میلیارد قطعه رسید. وی گفت که علاقه بازاریاب تجدید پذیر برای بدست آوردن بازده بهتر از سرمایه گذاری آنها را به سمت استفاده از روش های بازاریابی پاسخ مستقیم سوق می دهد.

بسیاری از جوانان که در اینترنت بزرگ شده اند از برقراری ارتباط از طریق ایمیل یا پیام های فوری لذت می برند و هرگز درباره مکانیسم ها – و مزایای – نامه های پستی مستقیم آموخته اند. آنها تجربه کمی در پیچیدگی های لیست کسب توزیع چاپ و استراتژی ها و تاکتیک های ایمیل خلاق دارند. این آمادگی نسلی برای ابزارهای بازاریابی الکترونیکی غالباً به معنای این است که شرکتها از تمام روشهای بازاریابی مستقیم که در دسترس آنهاست استفاده نمی کنند. اما روند در حال تغییر است.

DMA که نماینده بازاریاب های پستی تلفنی و آنلاین است در مطالعه میزان پاسخگویی در سال 2005 پس از چند سال نزول رشد چشمگیر در استفاده شرکت ها از نامه مستقیم را نشان داد. DMA در بررسی 21 صنعت از رایانه ها گرفته تا کشاورزی مستقیماً نامه پستی را ثبت کرده و نرخ پاسخگویی به ایمیل را 2.77٪ تا 2.48٪ نشان داده است.

عملکرد ایمیل نسبت به نامه مستقیم در تحقیق به عنوان مولد کلیدی 3.15٪ تا 2.15٪ از عملکرد خود بهتر عمل کرده است اما باز هم نتایج به طور عمده توسط این واقعیت کاهش یافت که تنها درصد نسبتاً کمی از منجر به لیست موافقت شده برای دریافت ایمیل است. بخش نسبتاً بالاتری از این موارد منجر شده است اما اکثریت آماری مشتریان بالقوه تصمیم به دریافت ایمیل اسپم نگرفته اند.

از بعضی جنبه های مهم ایمیل مستقیم در تست DMA از ایمیل پشتیبانی می کند. میزان پاسخگویی به ایمیل مستقیم نسبت به ایمیل در رایانه و صنایع الکترونیکی محصول الکترونیکی (14/3 درصد بالاتر از 3.02 درصد) بالاتر بود. ایمیلی که در خارج از ایمیل در مناطق دیگر اجرا شده است مانند درآمد هر مخاطب (0.85 دلار بالاتر از 0.18 دلار) ترافیک (5.84٪ بالاتر از 1.54٪) جمع آوری کمک مالی (5.08٪ بالای 0.66٪) و تقاضای مستقیم (2.20٪ بالاتر) 2.07٪).

مقاله ای که در ژوئن سال 2006 در DM News با عنوان Mail Overstands BTB’s Shift Online منتشر شد به نقل از مدیر بازاریابی مستقیم Harte-Hanks SVP Matthew Rosenblatt گفته است که علی رغم پولی که به صورت آنلاین به وسایل نقلیه تبلیغاتی وارد می شود نامه الکترونیکی هنوز خصوصاً وقتی قوی است بسیار قوی است. از آن در رابطه با استراتژی های آنلاین استفاده کنید.

DM News خاطرنشان می کند: هنگامی که مدیران سطح C مخاطب مورد نظر هستند ایمیل نیز موتور بهتری نسبت به ایمیل است. در این سطح بهترین نوع اتصالات پیام های شخصی بدون بعد یا بسیار ساده هستند. برخی از بازاریاب های مستقیم خاطرنشان می کنند که کارگران جوان تمایل بیشتری نسبت به مدیران ارشد برای عضویت در لیست های ایمیل دارند.

استیو میدلتون معاون اجرایی برنامه ریزی استراتژیک برای آژانس خدمات بین المللی بازاریابی و تبلیغات عمومی دیویز گفت: ایمیل هنوز مکانیسم بسیار موثری برای فعالیتهای ارسال شده به پایگاه داده های داخلی مشتریان است. اما وقتی صحبت از استفاده از لیست های خارجی می شود نرخ پاسخ در 5 سال گذشته به سرعت کاهش یافته است. قیمت لیست ها همچنان ثابت مانده است و نتیجه این است که هزینه احتمالی ایمیل بسیار زیاد شده است. با بسیاری از حساب های حق بیمه بزرگ ما که از پست الکترونیکی به عنوان وسیله اصلی تولید سرب استفاده می کردند اکنون شاهد پاسخگویی و نسبت های قیمت سرب از طریق ایمیل مستقیم هستیم. بسیار بیشتر از نتایج ایمیل است.

بازاریابان می توانند از طیف گسترده ای از وسایل نقلیه مستقیم پستی برای اهداف خاص تبلیغات استفاده کنند: پیام ها بسته ها مطالب تبلیغاتی کارت پستال ها بروشورها و جزوه هایی مانند خبرنامه.

برخی از شرکت ها از خبرنامه ها به عنوان ابزاری بسیار مؤثر برای تولید سرب فروش متقابل و توسعه مناسبات استفاده می کنند که توسط بانکهای اطلاعاتی جامع تهیه شده توسط کارگزاران موجود پشتیبانی می شوند. خبرنامه ها غالباً مؤثرترین نوع ایمیل مستقیم هستند زیرا کمتر احتمال دارد که در اتاق های نامه های شرکتی نسبت به بروشورها جدا شوند. آنها به دفاتر هدف می رسند – اولین آستانه یک کمپین بازاریابی مستقیم.

دوم خواندن خبرنامه اغلب بهتر از بروشور است زیرا به عنوان آموزنده تر و تبلیغاتی کمتری دیده می شود و حاوی داستان های موفقیت برای مشتریانی است که از خدمات و محصولات شرکت استفاده می کنند از آثار هنری و گرافیک قانع کننده اطلاعات مربوط به محصول و اخبار مفید صنعت و هدایت مشتریان بالقوه استفاده می کنند. وب سایت ها می توانند در جمع آوری تحقیقات بازاریابی کمک کنند. این می تواند ارزش PR را متقاعد کننده هنگام ارسال به روزنامه نگاران سردبیران و تولید کننده هایی که از آن برای ایده های مقاله ارسال می شود داشته باشد.

نامه مستقیم: استفاده از گرافیک در بازار

یک تصویر در بازاریابی هزار کلمه ارزش ندارد. این هنرمندان گرافیک می گویند همچنین برای افزایش نرخ پاسخگویی نیز باید پول زیادی بدست آورید.

نکته ناامید کننده در مورد ارتباطات ایمیل عدم توانایی بازاریاب در استفاده از چندین عکس برای ارائه اطلاعات به خصوص اطلاعات پیچیده است. ایمیل استفاده از گرافیک های پیچیده را محدود می کند زیرا زمان طولانی بارگیری می تواند برای مشتریان بالقوه آزار دهنده باشد و برخی از گرافیک ها هرگز به اهداف خود نرسیده اند.

علاوه بر این دریافت نوع واکنش از خط موضوع ایمیل که می توانید از یک عکس عاطفی احساسی در یک بروشور یا یک صفحه روی جلد که با یک نسخه قانع کننده کار می کند دشوار باشد. با ارسال پیامهای مستقیم می توانید پیام بیشتری را در اختیار مخاطبان مورد نظر خود قرار دهید. چالش در موضوع موضوع ایمیل این است که شما فقط برای تأثیرگذاری بر حداکثر تصمیم خواندن یا حذف دو ثانیه فقط چند کلمه کوتاه به همراه خط از دارید. حداقل با یک تکه نامه پستی قطعه شما به دست گیرندگان می رسد و املاک و مستغلات بیشتری برای ترغیب آنها برای باز کردن آنها به جای دور کردن آنها وجود دارد.

محدودیت در استفاده از گرافیک در بازاریابی استفاده مداوم از جنبه های اساسی طیف بازاریابی را انکار می کند. علاوه بر این برای بازاریاب ها کنترل کامل ظاهر نهایی ارتباطات ایمیل دشوار است. ممکن است تصویر واقعی هنگام مشاهده از مرورگرهای مختلف متفاوت باشد مگر اینکه برای اطمینان از استفاده صحیح از توالی فرار HTML بسیار دقیق رمزگذاری شود. به عنوان مثال ممکن است یک علامت سؤال به جای یک علامت نقل قول واحد ظاهر شود و تصاویر را در هنگام مشاهده بر روی صفحه های مختلف و یا در چاپگرهای ارزان قیمت مطابقت دهید.

در مقابل ارتباطات پست مستقیم چاپ شده به بازاریابان کنترل کاملی بر شکل و شکل قطعه تمام شده – از کیفیت تصویر تا کاغذ – می دهد. قدرت تجسم در جامعه پرشتاب ما قوی است. نسل های مطرح شده در تلویزیون تحت تأثیر تصاویر قرار می گیرند و تمایل کمتری به خواندن اتصالات متن دارند. تصاویر چشمگیر چشمگیر مشتریان بالقوه را برای خواندن و پاسخ دادن به پیامهای مستقیم چاپ شده جذب می کند. آنها همچنین مباحث پیچیده را بهتر توضیح می دهند.

مطالعه DMA همچنین میزان عملکرد بسیار بالایی از نامه مستقیم سه بعدی را نشان داد که به عنوان پیام هایی غیر از پاکت های استاندارد پر از حروف و مواد تعریف شده بودند. در حقیقت نامه پستی مستقیم نسبت به نامه های بازاریابی تجاری معمولی بهتر شد.

نامه سه بعدی می تواند به شکل اشیاء تخیلی ارسال شود که برای نشان دادن خلاقانه یک کارزار بازاریابی مانند فوتبال یا چوب ارکستر ارسال شده به یک مجری با یک پیام ضمیمه شده به شکل اجسام خیالی ارسال شود. ميانگين ميزان پاسخگيري براي ارسال نامه از طريق ارسال پيام 67/3 درصد نسبت به 2.77 درصد بود. پست مستقیم پست نتایج تولید سرب از 5.4٪ را در مقایسه با 2.15٪ از نامه مستقیم سنتی به دست آورد.

نتیجه گیری: پست مستقیم مستقیم سایر روشهای بازاریابی را ارتقا می بخشد

نامه مستقیم ابزاری اساسی در سمفونی بازاریابی مستقیم شاید مهمترین باشد. بیشتر بازاریابان از نتایج جستجو پشتیبانی می کنند که می گویند هر نوع بازاریابی کارایی هر شکل دیگری را تقویت می کند. تمام سازهای موسیقی که با هم کار می کنند اگر به طرز ماهرانه اجرا شوند و با خلاقیت خلاقانه و با استعداد تحت فشار قرار گیرند موسیقی فوق العاده می دهند. در انتخاب ترکیب رسانه مناسب هنر زیادی مانند علم وجود دارد.

هر چالش بازاریابی لزوماً یک کمپین منحصر به فرد تولید می کند. با این حال تحقیقات و تجربه سابقه موردی برای بسیاری از بازاریابان از این ادعا پشتیبانی می کند که نامه الکترونیکی مخاطب و ایمیل در صورت امکان و ارسال مجدد و ارسال مجدد یک ترکیب برنده در زمینه تولید مشاغل و بسیاری از محیط های مصرف کننده شرکت است. البته هرچه قیمت خدمات یا محصولات این شرکت بیشتر باشد برای پشتیبانی از فروش مخاطبین بیشتری لازم خواهد بود. از این رو نیاز به هماهنگی چندرسانه ای است.

[ad_2]

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا