دنیای وب

نحوه استفاده از بازاریابی مقاله برای کنترل موقعیت خود

من اغلب ادعای کسی را می خوانم که بازاریابی مقاله درگذشت. فکر کردم ممکن است درست باشد اما این اشتباه است!

اغلب اوقات ، این عبارات در مورد از بین رفتن بازاریابی مقاله توسط کسی ارائه می شود که سیستم یا برنامه ای را تبلیغ می کند که به شکلی کار کند که با موضوع بازاریابی مقاله متفاوت باشد.

چگونه می توانم بازاریابی مقاله را درک کنم

برای روشن شدن ، این روش بازاریابی مقاله را درک می کنم. این فرآیند جستجوی اطلاعات در مورد یک موضوع خاص است و ارائه نتایج به روشی مفید و مفید برای خوانندگان شما.

بنابراین هدف از بازاریابی مقاله اطلاع رسانی و آموزش مخاطبان خود است.

یک مقام باشید

در روند انجام این کار ، نویسنده به مقام خود در مقام مسئولیت موضوع خود می افزاید. اگر مقالات بیشتری بنویسد ، همچنان به اقتدار خود می پردازد و کشف می کند.

نویسندگان زیادی وجود دارند که می خواهند در بسیاری از رسانه ها گسترش یابند و می توانند در بسیاری از موضوعات با موفقیت بنویسند.

به شخصه ، من ترجیح می دهم در مورد یک مکان یا دو حوزه مورد علاقه خاصم بنویسم ، و جایی که علاقه واقعی به موضوع دارم. یکی از این موارد ایستاده IM است.

بنابراین ، پس از فکر کردن در بالا ، امیدوارم خوانندگان خود را آگاه سازم و درباره نگرانی های پیام رسانی فوری اطلاعاتی کسب کنید. این ممکن است در حال حاضر به معنای اطلاعاتی درباره نحوه ایجاد ترافیک به وبلاگ یا وب سایت باشد.

همه به ترافیک احتیاج دارند

عملا هر بازاریاب آنلاین ، صرف نظر از تجربه ، هر روز با ایجاد ترافیک مبارزه می کند.

فکر می کنم وقتی منتقدین یا بدبین ها اشتباه می کنند ، متوجه نمی شوند که مقاله موثر است ، اما همانطور که توسط دکمه های به اشتراک گذاری رسانه های اجتماعی در اینجا در EzineArticles پیشنهاد شده است ، تبلیغ می شود.

خواننده را به وب سایت خود دعوت کنید

البته در فرایند آموزش خوانندگان خود ، به شما این فرصت داده می شود که آنها را به وب سایت خود دعوت کنید که بتوانید آموزش را ادامه دهید و روابطی را که مقاله شروع کرده است ، برقرار کنید.

این امر به مشتری بالقوه این امکان را می دهد تا شما را بهتر بشناسد ، و همه “مهم دانستن ، دوست داشتن و اعتماد به شما” مهم را بسازد که لازم است قبل از فروش بتواند.

بنابراین چگونه مقالات به شما در ایجاد شهرت و قدرت خود کمک می کنند؟

بیایید بگوییم که شما 10 مقاله را در موضوع اصلی خود می نویسید. سپس یک مقاله را اینجا ارسال می کنید. می توانید یک مقاله واحد را به وبلاگ خود ارسال یا “ارسال” کنید. مقاله دیگری را در جای دیگر منتشر کردم. شما مقاله دیگری را به عنوان یک وبلاگ نویس دعوت شده ارسال می کنید.

بعد ، شما از این 10 مقاله 2 یا 3 را می گیرید و آنها را به فیلم های YouTube تبدیل می کنید.

بعد ، به برخی از انجمن های پیشرو در زمینه خود بروید و در مورد موضوع خود گپ بزنید.

اگر این فعالیت را برای چند هفته یا بهتر از دو یا سه ماه دنبال کنید ، خود را به عنوان یک مسئول در زمینه خود مستقر خواهید کرد. سپس وقتی شخصی به جستجوی اطلاعاتی در مورد موضوع شما بپردازد ، نام شما ظاهر می شود.

این امر در منابع مختلف اطلاعات ادامه خواهد یافت ، زیرا شما بر موضوع و موقعیت خود مسلط خواهید بود.

می خواهم متخصص باشم

به همین دلیل من در مورد همه چیز در زیر آفتاب نمی نویسم. من نمی خواهم یک سال باشم. من می خواهم در زمینه باریک بازاریابی اینترنتی متخصص باشم. امروزه این امر باعث ایجاد ترافیک در وبلاگ شما می شود. حتی در حین ایجاد ترافیک ، ممکن است من شخص در مورد استفاده از تبلیغات فیس بوک برای ایجاد ترافیک باشم.

این باید هدف شما باشد ، تا بتوانید سوژه خود را کنترل کنید تا بتوانید قدم خود را کنترل کنید.

بنابراین بازاریابی مقاله مرده نیست … برعکس ، باید مبنایی باشد که شما می توانید شهرت ، قرار گرفتن در معرض خود را ایجاد کنید و بدانید که در کجا هستید ، برای اینکه شخصی شوید که به “بازار” خود بروید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا