دنیای وب

نحوه استفاده از تبلیغات فیس بوک برای ارتقا پیشنهادات CPA

آیا شما یک عضو CPA هستید و هنوز با آن دست و پنجه نرم می کنید و می پرسید که چگونه برخی از شرکت های وابسته CPA کمیسیون را شارژ می کنند. من به شما نحوه استفاده از Facebook Ads را برای ارتقا Facebook پیشنهادات CPA نشان خواهم داد. من برخی از مشکلات عمده و مشترک اکثر شرکتهای وابسته به CPA را که تلاش می کنند پیشنهاداتی را که تبلیغ می کنند به آنچه انجام نداده اند یا ممکن است ندانند چگونه انجام دهند ، برجسته کرده ام … یعنی:

* پیشنهادات غیرمعمول یا غیر تبدیل کننده را تبلیغ کنید

* بازاریابی آماتور یا بازاریابی ضعیف

* لیست ایمیل ایجاد نکنید

بازدید کافی یا ترافیک هدفمند برای ایجاد لیست خود را ندارید

* عدم انجام بازاریابی از طریق ایمیل

این پست یکی از اسرار تبدیل من و آنچه را که بیشتر اعضای وابسته CPA انجام می دهند ، همچنین برای تبدیل … به شما نشان می دهد

ترافیک مهمترین مشکلی است که اکثر بازاریابان اینترنتی و شرکتهای وابسته به CPA از آن شکایت دارند و اکنون این روش که در زیر توضیح خواهم داد برای شما ترافیک ایجاد می کند اما با یک قیمت … تبلیغات فیس بوک ===== صفحه برای فشرده سازی ترافیک (ایجاد لیست پستی ===== بازدید از صفحات مقصد برای مشاهده CPA برابر با تبدیل.

شرایط مورد نیاز عبارتند از: * نمایه فیس بوک

حساب فیس بوک

* صفحه فن در فیس بوک

نحوه استفاده از صفحه فن فیس بوک برای تبلیغ نمایش های PA

* ADS فیس بوک (تبلیغات پولی)

نحوه استفاده از تبلیغات فیس بوک برای ارتقا پیشنهادات CPA

* فشرده سازی صفحه

با استفاده از یک صفحه فشرده یک لیست ایمیل ایجاد کنید

برای از بین بردن آن ، شما به یک نمایه کاربردی فیس بوک نیاز دارید ، سپس باید یک صفحه فن فیس بوک به طور خاص برای نمایش CPA ایجاد کنید که تبلیغ می کنید ، و من این روش را می نامم (فرم نامه FACEBOOK WEALTH) ، و این یکی از راه هایی است که من خودم برای کسب درآمد بیشتر در پیشنهادهای CPA از جمله دانشجویان CPA استفاده می کنم مال خودم. نکته بعدی ایجاد صفحه فشار دادن با فرم انتخاب خودکار پاسخ دهنده است که آدرس ایمیل افراد را جمع آوری کرده و آنها را به پیشنهادات CPA هدایت می کند که شما تبلیغ می کنید و به نوبه خود برای شما در هنگام ثبت نام با ایمیل آنها (پیشنهادات ارسال ایمیل) به کمیسیون تبدیل می شود. ساده ترین و توصیه شده CPA برای تبلیغات ارسال نامه های الکترونیکی است که به ازای هر ایمیل حدود 1 تا 8 دلار پرداخت می کند ، بسته به اینکه با کدام شبکه CPA کار می کنید.

پس از آماده شدن برای صفحه فشار خود ، تبلیغات فیس بوک مانند 5 دلار در روز را با هدف قرار دادن ایالات متحده ، انگلستان ، کانادا و غیره تنظیم کنید. اگر نمایشی که تبلیغ می کنید فقط به ترافیک ایالات متحده نیاز دارد ، فقط ایالات متحده را هدف قرار دهید و تبلیغات فیس بوک بیشتری دریافت کنید. ، با من تماس بگیرید تا یک ویدیو برای شما ایجاد کنم یا تبلیغات فیس بوک خود را تنظیم کنید … اکنون وقتی به قسمت URL مقصد در Facebook Ad Manager رسیدید ، URL صفحه ضربه زدن را در این قسمت جایگذاری کنید ، هرگز URL نمایش CPA خود را در این جایگذاری نکنید بخش در غیر این صورت ، Facebook تبلیغات شما را رد می کند. روند کار ساده است ، ترافیک ایالات متحده را از طریق تبلیغات فیس بوک به صفحه کلیک خود بفرستید ، ایمیل های آنها را جمع آوری کرده و به صفحه فرود نهایی هدایت کنید ، یعنی صفحه فرود ساده نمایش CPA!

در حین خواب کارمزد دریافت خواهید کرد. کسب درآمد آنلاین نیاز به استفاده از آنچه واقعاً کار می کند و درست کردن آن است ، همین …

این روش که من در آنجا توضیح دادم به نظر می رسد هر روز و در هر زمان تغییر شکل می یابد ، شما هنگام انجام این روش دو چیز بدست می آورید: ساخت لیست ایمیل خود و تبدیل پیشنهادات CPA به کمیسیون

شما با ایمیل هایی که تاکنون جمع آوری کرده اید بازاریابی ایمیلی را شروع می کنید که نشان دهنده بازدید مستقیم از هر پیشنهادی است که ارائه می دهید ، اگر می توانید از این روش به درستی استفاده کنید ، می توانم به شما اطمینان دهم که در آن هفته خاص کمیسیون ها را شروع می کنید. منتظر چه هستید ، من می خواهم توصیفات شما را بشنوم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا