دنیای وب

نحوه استفاده از وبلاگ ها و انجمن ها برای بازاریابی اینترنتی

استفاده از وبلاگ ها و انجمن ها به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی اینترنتی شما مزایای زیادی دارد. نکته کلیدی این است که از آنها در راه درست برای ایجاد روابط با مشتریان و آینده خود استفاده کنید. بسیاری از خرده فروشان آنلاین فقط از وبلاگ ها و انجمن ها برای ارسال فروش محصولات یا فروش های مرتبط استفاده می کنند.

این استراتژی خوبی برای اتخاذ نیست. شما باید کاری کنید که مردم احساس کنند بخشی از جامعه آنلاین کوچکی هستند که با نرم افزار وب 2.0 ایجاد کرده اید. همچنین باید وبلاگ و انجمن های خود را در استراتژی رسانه های اجتماعی خود بگنجانید. همه باید با هم کار کنند تا مردم را از یک مکان به مکان دیگر بیاورند.

اگر افرادی را در صفحه فیس بوک یا توییتر خود دارید، باید آنها را در وبلاگی که راه اندازی کرده اید قرار دهید. به یاد داشته باشید که باید افراد را با بهترین نیت هدایت کنید تا بتوانند از شما بیشتر بیاموزند و در نهایت برای محصول یا خدمات شما پول خرج کنند.

رسانه‌های اجتماعی برای جمع‌آوری افراد جدید عالی هستند، اما باید آنها را در یک زمان به وب‌سایت خود بفرستید تا مشتری شوید. این را نمی توان نادیده گرفت.

راه اندازی وبلاگ بسیار آسان است. شما می توانید یک وبلاگ وردپرس بسیار قدرتمند کاملا رایگان بسازید. اکثر سرورهای هاستینگ این را در قسمت پشتی قرار می دهند. شما فقط باید به این بخش در سرور بروید و وبلاگ وردپرس خود را راه اندازی کنید. سپس وبلاگ را در وب سایت شما قرار می دهد.

شما می توانید همین کار را در انجمن انجام دهید. شما می توانید نرم افزارهای کاملا رایگان را در اینترنت پیدا کنید. شما فقط باید آن را در رایانه خود دانلود کرده و روی سرور نصب کنید. هنگامی که به آنجا رسیدید، فقط می توانید نرم افزار را باز کرده و نرم افزار انجمن را فعال کنید.

هنگامی که شما یک وبلاگ و نرم افزار انجمن را نصب می کنید، باید بر جذب خوانندگان و آینده خود تمرکز کنید. از آنها سوال بپرسید و موضوعات ارتباطی قوی ایجاد کنید تا افراد بیشتری را به مشارکت تشویق کنید.

برخی از بهترین موضوعات برای نوشتن، موضوعات بحث برانگیز یا داغ در حال حاضر هستند. اینها چیزهایی است که بسیاری از مردم به آنها فکر می کنند و به پاسخ های زیادی منجر می شوند. این یک راه عالی برای آوردن افراد بیشتری به وب سایت شما و ایجاد مشتریان بیشتر در خبرنامه یا شرکت در لیست ایمیل شما است.

اگر از وبلاگ ها یا انجمن ها استفاده نمی کنید، باید آنها را بخشی از استراتژی آنلاین خود قرار دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا