نحوه استفاده از پلت فرم آمازون FBA برای درخواست های چند کاناله شما

Amazon.com بزرگترین بازار آنلاین است و این سکوی همچنان در حال رشد است. این قابلیت های شگفت انگیز را برای شرکت های خرده فروشی آنلاین فراهم می کند تا محصولات را به مصرف کنندگان بی شماری بازاریابی کنند. اگر در Amazon.com می فروشید ، مطمئناً بهترین راه را طی می کنید. اما اگر فقط در آمازون اقدام کنید ، ممکن است فروش محصول بیشتری را از دست دهید. ممکن است گسترش در سیستم های بیشتر کار دشواری به نظر برسد ، اما از آنجا که در حال حاضر در Amazon.com می فروشید ، استفاده از سایر سیستم عامل ها برای افزایش فروش شما مانند پلتفرم Amazon FBA آسان خواهد بود.

Amazon.com یک گزینه MCF را ارائه می دهد که به شما کمک می کند تا بدون هیچ گونه هزینه اضافی ، بر روی سیستم عامل های فروش بیشتر بپیوندید.

اجرای چند کاناله آمازون چیست؟

پشتیبانی FBA از آمازون درخواستهای آمازون را برآورده می کند ، زیرا گزینه MCF خریدهای سایر سیستم ها را برآورده می کند. شما می توانید بیشترین وفاداری را به آمازون واگذار کنید. این که آیا شما در سایت های حراجی ، Shopify یا هر پلتفرم دیگر می خواهید کالا بفروشید ، آمازون محصولات را انتخاب کرده و آنها را به سمت مشتریان خود هدایت می کند. شما فقط باید هزینه حمل و نقل را پرداخت کنید.

تکمیل چند قیف به شما امکان می دهد تحویل منظم ، دو روزه یا روز بعد را انتخاب کنید و بسته به اندازه کالا با روش حمل و نقل انتخاب شده ، هزینه حمل و نقل و تحویل را نیز محاسبه می کند.

اگر می خواهید از Amazon.com MCF استفاده کنید ، مواردی وجود دارد که باید آنها را در نظر بگیرید. ابتدا باید نماینده FBA باشید ، به این معنی که کارتهای اعتباری در آمازون ثبت کرده اید. مطمئناً این کارت ها هزینه های اجرای را تحمل می کنند ، مگر اینکه حساب فروشنده شما تراز مثبت داشته باشد ، از این رو هزینه MCF از ثبات شما کسر می شود.

برای استفاده از MCF که معمولاً 39 دلار نیز هزینه دارد ، باید با آمازون یک حساب کاربری حرفه ای داشته باشید. 99 ، هر ماه ، هزینه لیست محصول را پرداخت نمی کنید.

  • از MCF در آمازون با این دستورالعمل ها بهره مند شوید

آمازون MCF از آمازون تا زمانی که از FBA استفاده می کنید یک استراتژی فروشگاه اینترنتی عالی است و ممکن است الزامات ذکر شده در بالا را رعایت کنید. اما مواردی وجود دارد که ممکن است این مسئله را برای شما و همچنین برای مشتریان بهتر کند.

  • از مکاتبات موجود در بسته های بسته بندی استفاده کنید

با آمازون MCF ، آرم ها و سفارشی سازی محدود است. این نمی تواند از ورودی های سفارشی یا اسلایدهای بسته بندی باشد ، شما ممکن است اتصالات خاصی چاپ شده در تکه بسته بندی داشته باشید. از این پیام های خصوصی بیشترین استفاده را کنید تا ثابت کنید که برای تجارت مشتری ارزش قائل هستید و از وی به عنوان مشتری ارزش قائل هستید.

  • بسته به بستر بستگی به تغییر قیمت دارد

یک نکته خوب در مورد فروش چند کانال این است که شما می توانید برای افزایش سود خود قیمت ها را برنامه ریزی کنید. به عنوان مثال ، اگر محصولی را در آمازون ارائه می دهید ، این ممکن است هزینه کمتری برای رقابت داشته باشد. همان محصول موجود در سیستم دیگر رقابتی نیست و بنابراین می تواند هزینه بیشتری داشته باشد.

  • برخی از سودها را کنار بگذارید

این توصیه برای کار در هر کجا که محصولات را بصورت آنلاین بفروشید منطقی است. شما هرگز نمی دانید هزینه های غیر منتظره چه زمانی می توانند بالا بروند. با وجود این ، با وجود MCF ، قیمت ها می توانند مقرون به صرفه باشند ، ممکن است هزینه هایی مانند تحویل ، مدیریت ، هزینه و هزینه های حساب را بپردازید. حتی اگر این هزینه ها را به مشتریان منتقل کنید ، معمولاً ایده خوبی است که اگر یک کالای جالب داشته باشید مقداری پول را کنار بگذارید و باید سریع آن را در کانال های فروش محصول دیگر گنجانید.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا