دنیای وب

نحوه استفاده از Craigslist برای افزایش بازدید وب سایت – تجارب یک کارآفرین

غوطه ور شدن در تمام استراتژی های بازاریابی که به سرعت در حال تغییر هستند و برنامه های تبلیغاتی اینترنتی که به نظر می رسد در اینترنت پخش می شوند بسیار آسان است. یک کارآفرین متوسط ​​اینترنت ، مانند یک صاحب مشاغل کوچک ، نویسنده ، هنرمند یا توسعه دهنده وب سایت ، اغلب خود را درگیر مبارزه با بسیاری از این فن آوری های به ظاهر بی عیب و نقص می داند. می دانم ، زیرا خودم پس از راه اندازی وب سایت شخصی خودم برای اشتیاق شخصی خود به طراحی وب سایت منبع باز ، در موقعیتی قرار داشتم. من مهندس کامپیوتر و نویسنده بودم و در زمینه بازاریابی اینترنتی متخصص نبودم و مجبور شدم راهی برای جابجایی وب به سایتهای خود بیابم ، که در واقع می توانم با هزینه و زمان محدود خود این کار را انجام دهم. این مقاله راهی برای به اشتراک گذاشتن بینشهایی است که من شروع به افزایش بازدید و فروش وب شما کرده ام.

بیایید ابتدا نگاهی به برخی از دلایلی که “سیستم” هایی که در کتاب های بازاریابی اینترنتی خوانده اید برای یک فرد متوسط ​​کار نمی کند شروع کنیم:

  1. بسیاری از این راهنماها یا استراتژی ها توسط افرادی نوشته شده اند که تجربه ای در زمینه تجارت آنلاین در REAL-WORLD ندارند. همانطور که ممکن است قبلاً کشف کرده باشید ، در برخی از کلاسهای بازاریابی دانشگاهی همه چیز متفاوت از بعضی کلاسهای بازاریابی دانشگاهی است. من واقعاً از خواندن کتابهایی که به اصطلاح متخصصین (شاید استادان) نوشته اند خسته شده ام زیرا وقت و هزینه خود را هدر داده ام.
  2. بیشتر استراتژی های بازاریابی اینترنتی متوجه “بازیکنان بزرگ” ، وب سایت ها و شرکت های آنلاین با جیب های بزرگ و پرسنل متخصص مورد نیاز برای انجام اقدامات گسترده و گسترده بازاریابی و فروش است. من تیم یا پول اولیه ای نداشتم ، فقط بودم. مهم نیست که شما چقدر استراتژی را خوب بنویسید ، تنها چیزی که در اینترنت اهمیت دارد (بازدید و فروش) برای هر یک (هزینه و زمان انجام آن) است.

بیشتر شما این مقاله را با محصولات و / یا وب سایت هایی شروع می کنید که دارای نقاط قوت و علاقه واقعی هستند – این همان چیزی است که ما را به سمت جلو سوق می دهد. همچنین ممکن است سعی کنید با بودجه بسیار محدودی ، به تنهایی یا با یک تیم کوچک ، با تمرکز لیزری روی تکمیل آنلاین محصول خود (وب سایت ، کتاب الکترونیکی و غیره) ، فرآیندی را شروع کنید. اگر مثل من باشید ، ممکن است قبلاً متوجه شده باشید که وب سایت “نهایی” شما از بازدید کنندگان چیزی تقریبا طفره نمی برد ، تقریباً هیچ فروشی ندارد – که بسیار ناامید کننده است. برای تولید بیشتر محصول یا درآمد تبلیغات Google AdSense به ترافیک وب نیاز دارید.

من می دانستم که به راهی نیاز دارم تا تلاش خود را (نوشتن در مورد آنچه که من علاقه زیادی به آن دارم) به یک استراتژی بازاریابی تبدیل کنم که به افراد واقعی علاقه مند به دروس و مطالبی که در وب سایت خود ارائه داده ام می رسد. من بهترین رسانه Craigslist.org را پیدا کردم که سالهاست یکی از سریعترین وب سایتهای اینترنتی است و تقریباً یک محیط ایده آل برای بازاریابی ویروسی فراهم می کند. من می گویم “تقریبا” زیرا محدودیت هایی برای Craigslist وجود دارد (به نظر می رسد نقاط قوت بسیار مهمی هستند) که باید قبل از استفاده از این منبع شگفت انگیز آنها را درک کنید:

  • Craigslist.org یک سایت ملی یا بین المللی یکپارچه یا تلفیقی نیست.
  • در اصل فقط یک منبع محلی است. این برنامه برای انجام یک کار طراحی شده است و ارائه یک سیستم تبلیغات طبقه بندی شده محلی به هر شهر ، شهر یا منطقه بازاری در Craigslist است.
  • اگر هر زمانی را صرف مطالعه در مورد Craigslist.org یا خالق آن Craig Newmark کنید ، خواهید دید که در واقع شما را فقط به ارسال تبلیغات “محلی” محدود می کند. به عنوان مثال نمی توانید به tampa.craigsist.org بروید و راهی پیدا کنید تا اطلاعات خود را در هر 289+ شهر در سراسر ایالات متحده یا جهان با یک کلیک منتشر کنید.
  • به نظر من بهترین کار این بود که وقت و هزینه خود را برای نرم افزار انتشار خودکار موجود در آن صرف نکنم. این به طور آشکار شرایط استفاده Craigslist.org را نقض می کند و در نهایت منجر به توقیف پست های شما خواهد شد.
  • افرادی مانند من و شما که از Craigslist.org برای خرید چیزها یا کشف اطلاعات استفاده می کنیم ، معمولاً در مورد نادیده گرفتن هر چیزی که به نظر می رسد مانند هرزنامه است ، بسیار هوشمندانه عمل می کنند و آنها به سرعت پست های اسپم مانند را برای حذف گزارش می دهند ، در نهایت وقت و تلاش شما را هدر می دهند.
  • دانستن اطلاعات جمعیتی مناطق تحت پوشش هر یک از 289 بازار “محلی” Craigslist (در کجا واقع شده اند ، چه تعداد نفر از آنها استفاده می کنند و چه نژاد ، جنسیت و سنی دارند؟) به شما کمک می کند تا به بیشتر افرادی که دارای “مشخصات” جمعیتی هستند و می خواهید دسترسی داشته باشید به او با حداقل تلاش.

من به عنوان یک مهندس کامپیوتر ، بیش از 15 سال تجربه استفاده از سیستم اطلاعات جغرافیایی (GIS) برای تجزیه و تحلیل مواردی مانند تغییرات جمعیتی دارم ، بنابراین من از این دانش برای تهیه نقشه ها و گزارش های جمعیت شناختی برای هر سایت Craigslist استفاده کردم. ابتدا او از یک سیستم اطلاعات جغرافیایی برای جغرافیایی کردن هر وب سایت مبتنی بر شهر ، شهر یا منطقه به نام وب سایت خود استفاده کرد. چیز بی اهمیتی نیست ، اما منجر به ایجاد یک منبع عالی نقشه شد. برای پیوند به نقشه رایگان سایتهایی که در Google Map قرار داده اید ، در انتهای این مقاله به منابع مراجعه کنید. سپس از سرشماری و سایر منابع داده های جمعیت شناختی موجود برای جستجوی اطلاعاتی استفاده کردم که می توانم با هر یک از آنها ارتباط برقرار کنم. این یک پروسه زمانبر بود ، اما در نهایت من با یک سری منحصر به فرد از نقشه ها ، گزارش ها و پرونده های اطلاعاتی شناسایی هر یک از 289 منطقه بازار craigslist.org ایالات متحده مواجه شدم. سپس شروع به استفاده از این موارد کردم تا تلاش های انتشاراتی خود را برای دستیابی به بالقوه ترین مشتریان وب سایت منبع باز خود متمرکز کنم. من شروع به دیدن نتایج کردم ، که می توانم آنها را با Google Analytics پیگیری کنم. آهسته اما مطمئن این است که چگونه می توانم کمپین خود را توصیف کنم ، و همیشه با احترام نسبت به سایر کاربران Craigslist. من یاد گرفته ام که چگونه از حساب Craigslist.org داخلی برای مدیریت پست های خود استفاده کنم و برخی از تکنیک های ساده برای ایجاد پست های حرفه ای را اصلاح کرده ام ، اما هیچ چیز برتر از آن نیست.

من شروع کردم به اشتراک گذاری مطالبم با دوستانم و سپس تصمیم گرفتم همه آنها را به عنوان کتاب الکترونیکی او ارائه کنم. در اینجا چند یادداشت دیگر در مورد چگونگی اوضاع هنگام انجام این کار آورده شده است:

  1. استفاده از Craigslist.org به عنوان ابزار اصلی بازاریابی شما یک مزیت غیر مستقیم مهم دارد – افزایش بازدید از جستجوهای Google. اکنون مطالب زیادی در مورد بهینه سازی موتور جستجو یا سئو وجود دارد و شما باید هر توصیه ای را که می توانید صفحات و وب سایت های محصول خود را برای همه موتورهای جستجو جذاب جلوه دهید ، دنبال کنید. با این حال ، این به خودی خود می تواند یک پروژه گیج کننده برای مدیر متوسط ​​وب سایت باشد. من نمی دانم پست های craigslist.org من ، که اساساً پیوندی به وب سایت من هستند ، مستقیماً باعث افزایش رتبه بندی صفحه من می شوند ، اما من می بینم که این پست ها در بسیاری از موارد به عنوان نتایج صفحه جستجوی صفحه اول ظاهر می شوند.
  2. شگفت آور است که Google و موتورهای دیگر با چه سرعتی شغل های جدیدی را انتخاب می کنند. سعی کردم با استفاده از craigslist.org از این طریق کارآمدتر از پرداخت هزینه برای Google AdWords باشد.
  3. با استفاده از Google Analytics ، می توانم ترافیکی را که از پست های مختلف من ناشی می شود ، مشاهده کنم. این به شما راهی می دهد تا ردیابی کنید که سایت های Craigslist بیشترین بازدید را برای شما ایجاد می کنند. یک بار دیگر ، به شما کمک می کند تلاش خود را تغییر مسیر دهید.
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا