دنیای وب

نحوه استفاده از Google Trends به عنوان یک توپ کریستالی در اینترنت

به نظر نمی رسد درک رفتار کاربران اینترنت ممکن باشد ، چه رسد به اینکه انتظار داشته باشیم. Google Trends توضیح نمی دهد که چرا برخی از تغییرات یا چگونگی وقوع آن رخ داده است ، اما برای تجسم آن کار خوبی انجام می دهد. با این حال ، یک تحلیلگر بازاریابی می تواند بیشتر این ابزار را از نمودارها بدست آورد.

گذشته را درک کنید تا برای آینده آماده شوید

برخی تغییرات در اینترنت را می توان به صورت گذشته نگر توضیح داد. Google Trends بصورت گرافیکی گزارش می دهد که چند عبارت جستجو در طول زمان در Google جستجو شده است. شما فقط باید برای مثال “gif animated gif” را وارد کنید و نتیجه را با جهت عبارت عبارت “video clip” مقایسه کنید (به معنای واقعی کلمه ، کلیپ ویدیویی، انیمیشن) Google Insights نمایش داده می شود نمودار قدم صعودی ما تکرار جستجوهای “کلیپ ویدئویی” و نزولی موضوع ، چند بار جستجو برای “gif متحرک” است. نمودار در یک مقیاس خطی ترسیم شده است بنابراین مشخص است که یکی به طور فزاینده به دنبال دیگری است.

تفسیر این تغییرات به عنوان افزایش علاقه به پهنای باند چندرسانه ای ، که مورد علاقه دسترسی به اتصالات باند پهن است ، وسوسه انگیز است. این ممکن است به قیمت علاقه به قالب قدیمی و پادشاهی متحرک gif اتفاق بیفتد. همه تفسیرها به طور قطع بحث برانگیز است ، اما روندها اینگونه نیستند.

نحوه کشف اصطلاحات جستجوی محبوب جدید برای دیدن برخی تغییرات آینده در اینترنت نیازی نیست فردی خاص و آگاه باشید. ممکن است با ترکیب قسمتهایی از دو موضوع فعلی و محبوب برای جستجو در Google Trends ، اصطلاحهای جدید جستجو که تازه متولد شده و رشد می کنند را پیدا کنید. یک یا چند اصطلاح (کلمه) را از یک عبارت و اصطلاحات دیگر (کلمات) از عبارت دیگر انتخاب کنید و آنها را گروه بندی کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که مطمئن شوید ترکیب کلمات شما یک عبارت جستجوی موجود است ، که به طور فزاینده جستجو می شوند و دامنه اصطلاحات منطقی دارند.

تاکنون در این مقاله “ویدئو” را به عنوان عبارتی شناسایی کرده ایم که هرچه بیشتر جستجو می شود. اصطلاح رایج دیگر “آواتار” است. آواتارها گرافیکی هستند که کاربران برای معرفی خود در انجمن های اینترنتی و برنامه های پیام رسانی فوری بارگذاری می کنند. ما می توانیم مثال های قبلی را ترکیب کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می افتد. اکنون ، آیا چنین چیزی وجود دارد به عنوان “فیلم آواتار؟ بله وجود دارد! این اتفاق می افتد موضوعی است که به تازگی آنقدر به دنبال آن می پردازد که Google Trends اکنون آنالیز می کند.

نه فقط ‘فیلم آواتار“من به تازگی شروع به جستجو برای آن کردم ، اما همچنین صعودی است خط. این روند بسیار افراطی تر از خطوط کلیپ ویدئویی والدینش و “آواتار” است. عبارات رایج جدید معمولاً زندگی خود را با حجم جستجوی کوچکتر از دستور والدین آغاز می کنند. رفتار آنها نیز حساس تر است.

محدودیت ابزار

Google Labs هشدار می دهد که ابزار آنها علاقه عمومی به یک موضوع را اندازه گیری نمی کند ، اما کاربران تمایل دارند که آن را در گوگل جستجو کنند. با این حال ، از آنجا که موتور هنوز هم تقریبا نیمی از سهم بازار جستجوهای اینترنتی را در اختیار دارد ، می توان گفت نتایج نشانگر خوبی برای همه چیزهایی است که هنگام استفاده از ابزار برای جستجو در اینترنت جستجو می کنید ، برای مقایسه روند بین موضوعات برای مدت طولانی. ما همچنین اصطلاحات سادگی را فرض می کنیم فیلم آواتار و عبارت فیلم آواتار (شامل نقل قول های مضاعف) ، به علاوه موارد دیگر ، تقریباً جهتهای یکسانی دارند.

شهود را می توان تا حدی با یک فرایند تکراری از حدس و تصدیق جایگزین کرد. شما می توانید بدون توجه به اینکه ارتباط مفهومی بین هر دو وجود دارد ، هر موضوع را با یکدیگر مقایسه کنید ، برای مثال یک موضوع جایگزین است یا مکمل دیگری است ، مانند “انرژی تجدید پذیر” و “سوخت های فسیلی” یا خیر.

فقط باید به خاطر داشته باشید که نمودارها فقط به شما کمک می کنند تا روندها را به صورت گسترده و فقط از یک نمونه از کل جستجوها در Google مشاهده و مقایسه کنید ، و بسیاری از ترکیب های موفق عبارات ترسیم نمی شوند زیرا تعداد حوادث جستجوی آنها هنوز کم است. به خاطر داشته باشید که Google تعداد واقعی کل جستجوها یا هر موضوع را فاش نمی کند. اندازه نمونه استفاده شده برای ایجاد نمودارهای آنها نیز ناشناخته است. اگر در تحقیقات اینترنتی و بازاریابی خود نیاز دارید که به سطح بعدی بروید ، ابزارهای دیگری وجود دارد که به شما امکان می دهد تخمین شماره های جستجو را برای هر کلمه کلیدی خاص دریافت کنید.

ابزاری برای مقابله با تخیل

جستجوی مباحث جدید تحقیق می تواند با افزایش علاقه به هر چیزی که دارای ارزش بالقوه بازار باشد ، از جمله محصولات یا خدمات جدید یا حتی به مفاهیم و ایده های جدید ، گسترش یابد. اگر خوش شانس باشید ، می توانید از پدیده های عظیم و اصطلاحات جستجوی جدید ابداع کنید. لازم نیست متخصص باشید تا تقریباً در زمان واقعی اختلافات در اینترنت را تشخیص دهید. اکنون می توانید تعدادی از مباحث و اصطلاحات جالب را با یکدیگر مقایسه کنید ، و چه کسی می داند ، شما ممکن است تولد یک کودک خردسال را ببینید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا