دنیای وب

نحوه استفاده از Long Tail در SEM و SEO

بیایید نگاهی به دو کمپین فرضی بیندازیم تا نحوه کار فناوری های Long Tail را برای SEO و SEM توضیح دهیم.

AdWords: Long Tail در AdWords راهی عالی برای بدست آوردن عملکرد خوب کمپین و کاهش هزینه ها است. ایده اصلی دستیابی به همان تعداد ترافیک ، استفاده از کلمات بیشتر و کاهش هزینه ها است. این مفهوم به بهترین وجه با دو مثال توضیح داده شده است.

بیایید بگوییم وظیفه شما تهیه یک “کمپین سفر” است که هر ماه به برخی از نتایج نیاز دارد. اولین مثال می تواند یک کمپین بدون Long Tail و مثال دوم با Long Tail باشد.

1) یک کمپین بدون دم بلند. منطق ساده هر تبلیغ دهنده این است که کلمه کلیدی “سفر” ستون فقرات کار او است. فرض کنید این کلمه کلیدی در هر ماه حدود 500000 بازدید داشته باشد و هر کلیک هزینه بالاتری داشته باشد ، پس رقابت زیادی دارد. با فرض اینکه شما برای سه شغل اول 50/2 هزینه داشته باشید. این بدان معناست که شما با هزینه 1250،500 دلار هدف خواهید بود.

2) کمپین دم بلند. با در نظر گرفتن تفاوت هزینه زیادی که در گوگل بین کلمات کلیدی مورد نیاز و کم بازدید وجود دارد ، بیایید از آنها استفاده کنیم.

در کمپین Long Tail من ، این کلمات کلیدی “پیش فرض” را با نتایج زیر جستجو خواهم کرد:

سفرهای روزانه ===> 0.50 سنت ==> 12،500 بازدید

سفرهای تعطیلات ===> 0.60 سنت ==> 16000 بازدید

تورهای کایاکینگ ==> 0.10 سنت ==> 5،540 بازدید

سفرهای رویایی ==> 0.20 سنت ==> 6500 بازدید

تورهای قایقرانی ==> 0.20 سنت ==> 6500 بازدید

تعداد بازدید: 47،040

هزینه متوسط: 0.32 دلار

هزینه کمپین: 15،052.80 دلار

در این وضعیت فرضی ، به وضوح می بینید که طولانی شدن دنباله کلمات کلیدی با عملکرد پایین ، در مقایسه با کلمات خوب قرار می گیرد ، نتیجه عملکرد بهتری خواهد داشت. هرچه دم طولانی تر باشد عملکرد آن بهتر است. این وضعیت را با یک کمپین 30 کلمه ای منظم تصور کنید ، در مقایسه با همان موقعیت با کلمه کلیدی 700/800 دم طولانی ، تفاوت بسیار زیاد است. اگرچه تئوری دم طولانی می تواند تا حدودی منسجم به نظر برسد ، تعداد کمی از کاربران (به استثنای افرادی که تلاش کرده اند) از آن استفاده می کنند.

در سئو ، منطق پیروی از آن یکسان است ، به غیر از این واقعیت که هزینه ای برای کلمه کلیدی ندارید. اگر شما مجبورید ماهانه تعداد بازدید مشخصی را برآورده کنید ، بهترین کار این است که به کلمه کلیدی با بیشترین بازدید ماهانه مراجعه نکنید. از آنجا که رقابت بالایی خواهد داشت و تنظیم آن زمان طولانی تری خواهد داشت.

بهترین کار این است که روی سه یا چهار کلمه کلیدی با بازدید کمتر و موقعیت سریع تمرکز کنید ، اما اگر با هم ترکیب شوند ، به اندازه “کلمه کلیدی داغ” حمل می شوند

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا