دنیای وب

نحوه استفاده از Reddit برای بازاریابی اینترنتی

در حالی که شرکت های بیشتری در سبد بازاریابی اینترنتی می پرند ، کارشناسان مشغول یافتن راه هایی برای انجام این کار به جای انتخاب روش های معمول استفاده از فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و Instagram در هنگام استفاده از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی هستند. اگر شما نیز به دنبال راهی برای جابجایی هزینه های معمول هستید ، ممکن است استفاده از Reddit را برای فعالیت های بازاریابی اینترنتی خود در نظر بگیرید.

چرا استفاده کنید Reddit؟

Reddit یکی از محبوب ترین و شلوغ ترین وب سایت های جهان است که هر ساله بیش از 56 میلیارد بازدید با میلیون ها محتوای منحصر به فرد در هر زمینه ممکن ارسال می کند. Reddit چندین فروم فرعی را ارائه می دهد ، انجمنهایی که اختصاصاً به صنایع مختلف اختصاص یافته اند. شما می توانید پیوندها و عکس ها را به اشتراک بگذارید ، در بحث ها شرکت کنید ، شبکه خود را گسترش دهید ، تجارت خود را تبلیغ کنید و کارهای بیشتری در Reddit انجام دهید.

بازاریابی Reddit

Reddit اغلب خودش را به عنوان “صفحه اول اینترنت” تبلیغ می کند. اگر شما نیز آماده استفاده از آن برای بازاریابی مورد نظر هستید ، در اینجا چند فاکتور وجود دارد که می تواند به شما در شروع کار کمک کند:

· تصمیم بگیرید چه چیزی ارسال کنید: ردیتورها (اینها افرادی هستند که از ردیت استفاده می کنند) چیزهای بامزه ، بی نظیر ، جالب ، جذاب و اغلب جسورانه را دوست دارند. بسته به پیشنهادات و نوع لحنی که می خواهید مارک تجاری خود را تنظیم کنید ، باید تصمیم بگیرید که چه نوع پست هایی را مستقیماً در این سیستم عامل منتشر کنید. به عنوان مثال ، یک خانه تجاری که لباس مد نوجوان را می فروشد می تواند لحنی بد بو و شاد به نشریات خود داشته باشد ، در حالی که مورد دیگری در امور مالی شخصی یا ابزارها به لحنی تا حدودی جدی نیاز دارد ، البته با کمی شوخ طبعی که در اینجا و آنجا نفوذ می کند ، در برخی از بار.

· تعامل و استفاده م effectivelyثر از سیستم رأی دهی: برای استفاده بیشتر از این سیستم عامل ، باید با ردیتورها تعامل داشته باشید. سعی کنید فیلم ها و عکسهای جالبی ارسال کنید ، پیوندهای مفیدی را به اشتراک بگذارید و حتی از آنها پیشنهاد یا راهنمایی بخواهید (برای پاسخهایی که هرچند انتظار ندارید آماده باشید!). همچنین می توانید از ویژگی رأی دادن برای تأیید نظرات مربوطه (با کلیک روی پیکان نارنجی کنار هر پست یا نظر) استفاده کنید و نظرات خود را ارسال کنید. مانند بسیاری دیگر از سایت های شبکه های اجتماعی مانند StumbleUpon ، Digg و غیره ، رأی مثبت به شما کمک می کند تا محتوای شما به بالای صفحه صعود کنند و در صورت کسب آرا enough کافی ، ممکن است در صفحه اول نیز قرار بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد ، افزایش قابل توجهی در تعداد بازدید کنندگان سایت و بازدید از صفحه خود مشاهده خواهید کرد.

· از زیرمجموعه ها عالمانه استفاده کنید: در بعضی مواقع ، ممکن است با زیرمجموعه هایی روبرو شوید که مرتبط هستند اما بسیار هدفمند هستند. به عنوان مثال ، ممکن است برای نوشتن تبلیغات با یکی از آنها روبرو شوید اما ممکن است متوجه شوید که اقدامات زیادی در این زمینه انجام نشده است. در چنین مواردی ، به دنبال گزینه هایی باشید که هنوز مرتبط و پر از درخواست های ارسالی هستند ، بنابراین بازدید بیشتری ایجاد می کنید. به عنوان مثال ، یک نویسنده اخبار سیاسی می تواند از subreddit در سیاست بهره مند شود در حالی که یک برنامه نویس بازی می تواند از فعالیت در بازی بهره مند شود.

· از تبلیغات Reddit استفاده کنید: اگر آمادگی لازم برای برداشتن جهش و پیشگیری از منحنی در مورد بازاریابی را دارید ، می توانید یک کمپین تبلیغاتی با Reddit ایجاد و تبلیغ کنید. بسته به این که بخواهید تبلیغ شما فقط در برخی از فروم های فرعی (هدفمند) یا در کل انجمن Reddit قابل مشاهده باشد (هدفمند نباشد) ، می توانید تبلیغ خود را در موقعیت صفحه اول با تبلیغات Reddit تضمین کنید.

· شفافیت و زمان بندی: از آنجا که اکثر کاربران Reddit از تحصیلات خوبی برخوردار هستند ، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مربوط به تجارت خود را همراه با به اشتراک گذاری محتوای با کیفیت بالا ارائه دهید. همچنین ، مردان اطمینان حاصل می کنند که پست های شما را برای جلب توجه مخاطبان مناسب ، زمان بندی می کنند.

اساساً ، این یکی از اقدامات هوشمندانه شما برای استفاده از Reddit در مبارزات بازاریابی اینترنتی شما خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا