نحوه انتخاب بهترین معماران برای برنامه های خانه

آیا به یک معمار احتیاج دارید؟ در اینجا مراحلی که شما باید دنبال کنید برای یافتن قدم درست برای شما آورده شده است.

لیستی را جمع کنید

شما باید لیستی از معروف ترین معمارانی را که ملاقات کرده اید یا شنیده اید تهیه کنید. اگر شما هیچ حرفه ای را نمی شناسید ، باید از دوستان یا اعضای خانواده خود بخواهید تا شما را به افرادی که می شناسند مراجعه کنند. وقتی توصیه ای دریافت می کنید ، باید از ساختمان بازدید کرده و کیفیت ساخت را بررسی کنید.

همچنین باید با تعدادی از افرادی که با معمار کار کرده اند مشورت کنید و ببینید که آیا کار با معمار کار ساده ای است یا خیر. همچنین باید از این سؤال بپرسید که آیا معمار پروژه را به موقع به اتمام رسانده است یا خیر؟

اگر کار حرفه ای را دوست دارید ، باید اطلاعات تماس وی را بدست آورید و بعداً برای مصاحبه با وی تماس بگیرید.

مصاحبه ها را انجام دهید

این ایده خوبی است که با یک مصاحبه تلفنی شروع کنید. هنگام انجام مصاحبه ، باید به یاد داشته باشید که معماران حرفه ای پردرآمد هستند؛ بنابراین ، نباید وقت حرفه ای زیادی را هدر دهید.

برای اینکه در جای امن باشید ، باید لیستی از سؤالاتی را که می خواهید بپرسید ، داشته باشید. یک معمار خوب وقت خود را می گذارد تا به سوالات شما پاسخ دهد. شما باید در مورد تجربه ، اصول طراحی و هر چیز دیگری که لازم دارید سؤال کنید.

پس از انجام مصاحبه تلفنی ، باید لیست را به سه یا پنج نامزد برتر که به سؤالات شما به درستی پاسخ داده اند ، محدود کنید. سپس باید ملاقات حضوری انجام دهید. هنگام ملاقات ، باید در مورد خدمات ارائه شده ، اصول طراحی ، هزینه های پرداخت شده و بیمه سوالات بیشتری بپرسید.

برای صرفه جویی در هزینه ، شما باید با معماری کار کنید که خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. به عنوان مثال ، باید طرح شماتیک ، کمک مناقصه ، اسناد ساختمانی ، توسعه طراحی و مدیریت ساخت و ساز ارائه دهد.

وقتی صحبت از هزینه های پرداخت می شود ، خوب است توجه داشته باشید که برخی از معماران هزینه ساعتی را پرداخت می کنند در حالی که برخی دیگر هزینه های تخت دارند. اگر به حرفه ای یک ساعت دستمزد پرداخت می شود ، باید بدانید که حداکثر هزینه تضمین شده وجود دارد یا خیر.

نتیجه

اینها مراحلی است که باید در انتخاب معمار مناسب برای خانه خود دنبال کنید. پس از مصاحبه با همه متخصصان ، باید وقت خود را بگذرانید و آنها را مقایسه کنید.

برای تصمیم گیری باید حرفه ای بودن و شخصیت کاندید را در نظر بگیرید. به عنوان یک قاعده کلی ، معمار باید از او حرفه ای باشد و در عین حال لذت بخش باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا