دنیای وب

نحوه انتخاب دسته بندی محتوای وب سایت مناسب


نحوه انتخاب دسته مناسب محتوای اینترنتی ، کلید بازاریابی اینترنتی از طریق روزنامه ها و تبلیغات اینترنتی است. اشتباه است که نویسندگان آنلاین و کتاب ، دسته ای را برای محتوای وب خود انتخاب می کنند. قبل از شروع به نوشتن یک بیانیه مطبوعاتی برای تبلیغ کتاب خود ، به دنبال یک سرویس بیانیه مطبوعاتی رایگان باشید که بخش هایی را در دسته های مربوط به نمایش شما ارائه دهد. دسته های مناسب در سایت انتشار شما را تضمین می کند:
بهینه سازی موتور جستجو
مخاطبان هدف مناسب را بدست آورید
سرویس محدودیتی ندارد
مهمترین نکته ای که هنگام انتخاب دسته باید در نظر گرفت خوانندگان بالقوه هستند – مخاطبان هدف یا افرادی که به دنبال نمایه شما در اینترنت هستند. هنگامی که مخاطبان شما کلمات کلیدی شما را در وب سایت خود قرار می دهند ، می خواهید در موتورهای جستجو قابل مشاهده باشند. دسته ای که انتخاب کرده اید ابتدا بهینه سازی موتور جستجو است. پس از جستجوی سرویس رایگان ، لیست دسته بندی های هر سرویس را که به شما ارائه می شود ، بررسی کنید. با حذف خدماتی که در گروه شما نیستند ، لیست خدمات را کامل کنید. در یک طرح کتابفروشی اینترنتی نیازی به ارائه خدماتی نیست که دوست ندارید. از بقیه لیست ، دسته هایی را در نظر بگیرید که به بهترین وجه موضوع شما را نشان می دهند. بعضی از خدمات لیستی از دسته ها دارند. پس از بررسی دسته ها و دسته ها ، آماده نوشتن در سایت هستید. برخی از سرویس های آنلاین دقیقاً همان جایی هستند که شما می خواهید محتوای وب شما را در آن قرار دهند. فراموش نکنید که بر اساس دسته بندی بنویسید. اگر در ذهن خود در دسته بندی ننویسید و دسته بندی اشتباهی را انتخاب نکنید ، سرویس آنلاین مقاله شما را به اشتراک نمی گذارد. برخی از سرویس های اشتراک سایت به شما این امکان را می دهد بدون نگرانی از ارسال نامه برای شما ، دسته دیگری را قبل از رد کامل آن ، انتخاب کنید. با این وجود سرویس هایی وجود دارند که مورد توجه استراتژی قرار نمی گیرند. یک استراتژی بازاریابی آنلاین به مخاطبان هدف شما نگاه اول به شما ، کتاب ، خدمات و محصولات شما می دهد و آنها را تشویق می کند تا در صورت نیاز از خدمات یا نشریه شما استفاده کنند. هرچه بیشتر آنها نام و محصول شما را ببینند ، بیشتر می دانند که شما و کتاب شما را به یاد می آورند ، که منجر به مراجعه ، هدایت ، فروش و زمان سخنرانی عمومی می شود ، و شما را به جای پرداخت هزینه کتاب ، مشاوره و مربیگری در مقابل مخاطبان زنده قرار می دهد ناشران آنلاین خبر اگر کمترین درخواست خود را انجام ندهید – خوب نوشته شده و سازمان یافته و در دسته بندی های مناسب – خدمات رایگان ارائه می دهند. سایر خدمات حقوق و دستمزد کامل را ارائه می دهند. بازاریابی اینترنتی اکنون مهم است ، حتی اگر ناشر نیویورکی در پشت سر خود داشته باشید. تعداد کمی از نویسندگان کتاب های بدون اینترنت می فروشند. به عنوان نویسنده ، شما از قبل نوشتن را می دانید. شما بالاخره کتاب را نوشتید.
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا