ساختمان و مسکن

نحوه انتخاب یک طرح خانه بزرگ

اگر صاحب سگ هستید ، مهم است که به دقت تصمیم بگیرید که خانه حیوان خانگی شما چه شکلی خواهد بود. بسیاری از طرح های خانه سگ در دسترس هستند که می توانید انتخاب کنید. صدها یا حتی هزاران وبلاگ ، پیمانکار طراحی و شرکت هایی وجود دارند که می توانند به شما در تصمیم گیری در مورد خانه محبوب سگ خود کمک کنند.

به احتمال زیاد بسیاری از افراد طرحی ساده ، ساده و سنتی را انتخاب می کنند. با این حال ، برخی مایل به آزمایش هستند تا بتوانند روندهای مشهور اخیر را دنبال کنند. برخی از دارندگان ثروتمند سگ حتی با طراحی عالی ظاهر می شوند. برخی از طرح ها شبیه به Hacienda یا طبیعت استعماری هستند.

خانه های سگ می توانند داخلی یا خارجی باشند. بنابراین ، طرح ها نیز باید متناسب با منطقه شما تنظیم شوند.

برای صاحبان سگ که در خانه ها یا آپارتمان های ساکن زندگی می کنند ، پیش بینی می شود فضای کوچکی در محل خانه سگ موجود باشد. طرح های مختلف و زیبایی سگها وجود دارد که می تواند متناسب با خانه شما باشد. شما می توانید با تبدیل میزهای قهوه و خزانه به یک استراحت برای حیوان خانگی خود ، کارآمد و خلاق باشید. شما می توانید یک کمد و مبل های سفارشی بسازید که به سگ شما اجازه دهد از حریم شخصی وی برخوردار باشد ، که در جلوگیری از استرس بسیار مهم است.

از طرف دیگر ، طراحی های بیرونی تقریبا بی حد و مرز است. شاید ، شما قبلاً با طراحی سنتی آشنا باشید. در همین حال ، برخی دیگر مایل به سرمایه گذاری در طرح های کامل لوکس هستند.

به طور خاص ، سبک انبار یا سبک مزرعه گزینه خوبی است که برای آماده سازی در فضای باز بهترین است. این طرح ها می توانند سفارشی یا آماده باشند. آنها معمولاً به دلیل رقابت شدید بین فروشگاه های لوازم جانبی حیوانات خانگی و تولید کنندگان ، در برچسب قیمت معقولی قرار می گیرند.

بسیاری از طراحی خانه های سگ را می توان با طرح های جالب مانند دودکش های تقلبی ، درب های خودکشی و پنجره ها تهیه کرد. اگر قصد دارید برنامه های خود را بیابید ، باید اطمینان حاصل کنید که برنامه های مشخصی در مورد نحوه پیشبرد ساخت آنها دارید. انتخاب شما این است که شخصی را پیدا کنید که قبلاً در چنین مأموریتی تجربه کرده باشد تا بتوانید شخصی را برای کمک به شما بدست آورید. در مورد طراحی خانه بالقوه سگ خود ، می توانید برخی از طرح های منتشر شده بصورت آنلاین یا چاپ شده در مجلات مختلف مراقبت از حیوانات خانگی را مرور کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا