دنیای وب

نحوه ایجاد سرنخ از فیس بوک بدون تبلیغات پولی

مهم نیست که چه نوع محصول یا خدماتی را می فروشید، مطمئن شوید که مشتری احتمالی شما در فیس بوک است. به همین دلیل است که استراتژی تولید رهبری شما باید بزرگترین و قدرتمندترین شبکه های اجتماعی را پوشش دهد. چالش از این واقعیت ناشی می شود که فیس بوک ابزار مستقیمی برای ایجاد سرنخ نیست. بیاموزید که چگونه از آن به طور موثر و اقتصادی استفاده کنید بدون اینکه نیازی به صرف تبلیغات و مدیریت آن داشته باشید.

2 تکنیک عالی

محتوایی که در فیس بوک ارسال می کنید به صورت پست است و می توانید به دو روش مختلف از آن استفاده کنید. اولین راه این است که با پیشنهاد خود یک مقاله زنده ایجاد کنید. اگر می‌خواهید سرنخ‌ها را به یک محصول یا خدمات خاص و نه به کل شرکت خود جذب کنید، این راهی است که باید طی کنید. اغلب، این پیشنهاد برای محتوا و تجهیزات رایگان، تخفیف و آزمایش رایگان است.

راه دوم ایجاد مقالاتی است که به محتوای باکیفیتی که قبلا ایجاد کرده‌اید پیوند می‌دهند. این می تواند یک مقاله، یک پست وبلاگ، یک اینفوگرافیک یا یک ویدیو باشد. نکته مهم این است که مقاله ارزش واقعی برای مشتریان بالقوه شما به ارمغان بیاورد. یکی از روش‌هایی که می‌توانید در اینجا استفاده کنید، ویرایش یک مقاله قدیمی است که البته در صورت نیاز، محبوبیت زیادی پیدا کرده است. از آنجایی که هدف شما نسلی از رهبران است، باید مطمئن شوید که یک دعوت قوی در قلب شما وجود دارد.

افزایش نرخ کلیک به 3 روش

1. طرفداران بیشتری به دست آورید

وقتی طرفداران بیشتری دارید که به طور مرتب پست های فیس بوک شما را مشاهده می کنند و از صفحات شما در شبکه های اجتماعی بازدید می کنند، می توانید انتظار افزایش نرخ کلیک برای اهداف تولید را داشته باشید. در حالی که لازم است مقالاتی آموزنده، جالب و معنادار برای مخاطبان هدف خود داشته باشید، باید آنها را در فعالیت بحث قرار دهید. مؤثرترین آنها رقابت ها و نظرسنجی ها هستند. پلاگین های خاصی وجود دارد که آپلود و مدیریت آنها را آسان و کارآمد می کند.

2. بهبود مقالات برای تولید سرب

چه بخواهید از مقالاتی با پیشنهادهای مستقیم برای سرنخ های هدفمند استفاده کنید یا از مقالاتی که در وهله اول محتوا ارائه می دهند، باید آن را برای آنها جذاب کنید. از آنجایی که مردم مملو از اخبار در فیس بوک هستند، باید مطمئن شوید که محتوای آنها برجسته است. تصاویر زیبا و معنی دار همیشه جلب توجه می کنند. بسته به نوع تصویری که استفاده می کنید و نحوه طراحی آن، ممکن است بخواهید ارزش یا عنوان خود را روی تصویر قرار دهید.

متن همراه با ویدئو برای ایجاد سرنخ جذاب تر و موثرتر از متن به تنهایی است. دلیل اصلی این امر این است که افراد لاغر به نظر می رسند. علاوه بر این، با قابلیت پخش خودکار ویدیوی فیس بوک، به احتمال زیاد به مخاطبان هدف خود علاقه مند خواهید شد.

3. بر وفاداری تکیه کنید

یکی از بزرگترین کاربردهای فیس بوک به عنوان ابزار بازاریابی، ایجاد وفاداری به برند است. می توانید از آن برای به دست آوردن طرفداران بیشتر و سرنخ های بالاتر استفاده کنید. با ما همراه باشید، به طور منظم پست بگذارید و با لایک ها و نظرات در مورد پست های طرفداران خود در تماس باشید.

اکنون که اصول اولیه را می دانید، شروع به ساخت استراتژی رهبر فیس بوک خود کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا