دنیای وب

نحوه برخورد با سرقت مسلحانه در نیجریه

سرقت مسلحانه یک رفتار شیطانی اجتماعی است که اعتقاد بر این است که در همه کشورهای جهان وجود دارد. با این حال، به نظر می رسد این تهدید در کشورهای توسعه یافته و غیر توسعه یافته جهان غالب است.

نیجریه حدود 140 میلیون نفر جمعیت دارد. جمعیت از جمعیت شاغل سالم تشکیل شده است. این جمعیت شاغل جوانترین افرادی هستند که کارگران ماهر، کارگران نیمه ماهر یا کارگران غیر ماهر هستند. اکثر این جوانان بدون اینکه سال ها کار کنند ترک تحصیل می کنند.

این بدان معنا نیست که آنها بیکار هستند زیرا نمی توانند کار کنند، بلکه به این دلیل است که شغلی ندارند که بتوانند با آن زندگی کنند. برخی از آنها به دنبال مشاغل کم درآمد در خیابان ها پرسه می زنند تا هم تنبل ها و چه کسانی که از جامعه احساس نارضایتی می کنند عصبانی شوند و به سرقت مسلحانه و سایر رفتارهای ناشایست اجتماعی روی آورند.

دولت نیروی پلیس نیجریه (NPF) را راه اندازی کرده و مردان سیاه پوش را به مسئول کنترل سرقت های مسلحانه و سایر جنایات در جامعه متهم کرده است. اما به نظر می رسد که سرقت های مسلحانه در کشور روز به روز در حال افزایش است. آیا این بدان معناست که کار پلیس کافی نیست؟

مشکل اینجاست که پلیس هنوز برای مقابله با حوادث مجهز نیست. علاوه بر این، تخم مرغ های بد زیادی نیز در بین پلیس ها وجود دارد که همیشه برای همکاری با مجرمان مسلح می آیند. دولت باید اطمینان حاصل کند که افرادی که استخدام می‌شوند افراد با شهرت هستند. دولت باید به طور قانونی پلیس را تجهیز و تامین کند.

تخم‌مرغ‌های بدی که قبلاً در پلیس وجود دارد باید بررسی و خارج شوند. افسران پلیس باید سفرهای آموزشی گاه به گاه انجام دهند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا