دنیای وب

نحوه بسته بندی رسانه های اجتماعی برای بازاریابی


رهنمودهای بازاریابی اجتماعی برای تجارت الکترونیکی حضور رسانه های اجتماعی برای ایجاد آگاهی از برند ، هدایت بازدید به وب سایت شما و افزایش تبلیغات و تجارت ضروری است. اما حساب شما بستری برای اشتراک مطالب و همکاری با بازدیدکنندگان برای دستیابی به این اهداف است. . از فیس بوک گرفته تا اینستاگرام ، شبکه های اجتماعی می توانند راهی قدرتمند برای بازاریابی محصولات و خدمات به دنبال کنندگان شما باشند. کانادایی ها از کاربران اصلی شبکه های اجتماعی هستند. گزارش سال 2019 نشان داد که 75 درصد زنان و 62 درصد مردان روزانه از آن استفاده می کنند. و طبق مطالعه رشد شبکه های اجتماعی PayPal ، 47٪ از کاربران کانادایی در شبکه های اجتماعی خرید می کنند و ماهیانه حدود 77 دلار هزینه می کنند. اما با وجود این آمار ، بسیاری از صاحبان مشاغل کوچک هنوز برای آن ارزش قائل هستند. سیستم عامل های معروف برای فروش را درک نکنید. به همین دلیل این راهنما را ایجاد کردم: نه تنها برای کمک به شما در درک اهمیت بازاریابی تجارت الکترونیکی در شبکه های اجتماعی ، بلکه به شما نکاتی کاربردی در مورد افزایش بازدید ، بازدید و فروش می دهد. بازاریابی اجتماعی طبیعی اولین اولویت است. بدانید که بین بازاریابی اجتماعی ، تبلیغات پولی و در واقع استفاده از بستری مانند بازاریابی تفاوت وجود دارد. این در مورد ایجاد روابط طبیعی و اعتماد از طریق شناخت مشتریان بالقوه شما است. می توانید این کار را با پرسیدن س questionsالات جالب از آنها ، پاسخ سریع به س theirالات آنها و همیشه پاسخ دادن به نظرات یا شکایات انجام دهید. هرچه اعتماد و وفاداری بیشتری داشته باشید مشتریان بیشتری به دنبال کنندگان شما هزینه زیادی می پردازند. به عنوان مثال ، یکی از مشتریان ما ، رز ماری سوانسون ، یک سوال قانع کننده برای استفاده از مخاطبانش پرسید. بازاریابی در شبکه های اجتماعی در سیستم های املاک و مستغلات یا بازارها. این به معنای بهره گیری از زمان موجود با فروش درجا برای فروش آسان کالای خود است. در اینجا دو مثال آورده شده است. فروش فیس بوک اگر صفحه تجاری فیس بوک دارید می توانید از آن استفاده کنید. این برنامه جدید به شما امکان می دهد محصولات را اضافه کنید ، آنها را در دسته های مختلف سازماندهی کنید ، با مشتریان تعامل داشته باشید و داده های مربوط به مواردی مانند شکل و فشار را مشاهده کنید. و از آنجا که فیس بوک فیس بوک دارد ، مشتریان می توانند به فروشگاه IG شما نیز دسترسی داشته باشند. افراد می توانند حساب فیس بوک شما را از طریق تبلیغات یا Facebook Stories در صفحه فیس بوک یا نمایه اینستاگرام شما پیدا کنند. بخوانید: بازاریابی در شبکه های اجتماعی مردم را چندان دور نمی کند. رسانه های اجتماعی یکی از بهترین ابزارهای بازاریابی موجود است: شما می توانید با محتوا و تبلیغات خود تعداد زیادی از مخاطبان را رشد داده و به آنها جذب کنید و افرادی که شما را دوست دارند و یا شما را دنبال می کنند طرفداران شما هستند ، بنابراین اکنون آنها گروه هدف شما هستند. با این حال ، افرادی که ممکن است به تجارت در این مناطق اعتراض داشته باشند ، مدارا می کنند.واقعاً باید به آنها با روش مثبت نزدیک شوید ، در غیر این صورت می توانید مخاطبان خود را از خود دور کنید و آنها را مجبور کنید که شما را دنبال نکنند یا از شما بدشان بیاید زیرا آنها انتظار مکالمه مضاعف دارند نه یک شرکت. اطلاعات بیشتر را در وب سایت ما بخوانید. پست ها را می توان در اینستاگرام کانادا ارسال کرد در سال 2018 می توان از این برنامه مهیج استفاده کرد و به شرکت ها امکان می دهد مارک ها و محصولات خود را در پست های طبیعی اینستاگرام ادغام کنند. مخاطبان شما می توانند برای دیدن جزئیات بیشتر روی آن ضربه بزنند و سپس روی خرید محصول کلیک کنند. برای استفاده از این ویژگی ، باید یک حساب کاربری در اینستاگرام ایجاد کنید. و ، نمایه شما باید به کاتالوگ Facebook پیوند داده شود. با استفاده از تبلیغات پردرآمد علاوه بر بازاریابی و بازاریابی در شبکه های اجتماعی ، می توانید از تبلیغات برای جلب بازدیدکنندگان به حساب یا وب سایت خود استفاده کنید. بسته به شغل خود ، می توانید هزینه تبلیغات را انتخاب کنید: • Facebookâ € • Twitterâ € • LinkedIn • Instagram • Google Ads / Google Display Network • YouTube (و تبلیغات ویدیویی) – به خاطر داشته باشید که هنگام استفاده از این تبلیغات پولی ، شما باید به فیلم بچسبیم. وقتی از بازاریابی شبکه های اجتماعی در تجارت الکترونیکی استفاده می کنید ، می توانید به تماس های تبلیغاتی خود ویدیو اضافه کنید. در هر منطقه ممکن است چندین گزینه تبلیغاتی وجود داشته باشد. به عنوان مثال ، در فیس بوک می توانید تبلیغات چرخ فلک ، تبلیغات عکس ، تبلیغات مجموعه ، تبلیغات فوری را پیدا کنید. نمونه آن خرده فروش SPUD.ca است که بازاریابی اجتماعی (ارائه اطلاعات ارزشمند) و فروش محصولات از طریق تبلیغات فیس بوک را انجام می دهد. نه تنها دسترسی به انواع تبلیغات ، بلکه تنظیم و مدیریت حساب ها و بودجه ها نیز می تواند یک چالش باشد. به همین دلیل مهم است که برای تجارت کوچک خود یک شرکت بازاریابی حرفه ای استخدام کنید. دلیل شما در نظر گرفتن شبکه های اجتماعی برای تجارت الکترونیکی هرچه باشد ، اطمینان حاصل کنید که رابطه شما نه تنها جذاب بلکه پر از دلسوزی ، وقت و تلاش مورد نیاز است. درباره استفاده از بازاریابی همدلی در وب سایت ما بیشتر بیاموزید. امیدوارم این راهنمای تجارت الکترونیکی شبکه های اجتماعی به شما الهام بخش فروش محصولات و خدمات خود باشد! موفقیت در تجارت ، سوزان
.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا