دنیای وب

نحوه ترتیب فعالیت محلی خود با Google Drive

بینگ خسته کننده نیست.

بینگ تقریباً روزانه 900 میلیون جستجو جستجو می کند و حدود 7.5٪ از سهم بازار موتور جستجو را به خود اختصاص می دهد.

با بیش از 6.5 میلیارد جستجو در سراسر جهان در موتورهای جستجو ، طبق اطلاعات موجود در smartinsights.com هر روز ، بینگ کند نیست.

این مقاله در مورد بینگ نیست. در این مقاله نحوه مرتب سازی بر مالکیت فعلی موتورهای جستجوگر Google ارائه شده است.

گوگل 10 برابر سهم بازار موتور جستجوی 77.5٪ بینگ را کنترل می کند. اگر شما در حال انجام ریاضی هستید ، این نشانگر 4.5 میلیارد و 6.5 میلیارد جستجو در سراسر جهان است. به عبارت ساده تر ، کینگ کنگ هیچ چیزی در گوگل ندارد.

در حالی که برای موتورهای اصلی جستجو برای یافتن مشاغل کوچک بسیار مهم است ، کسب بیشترین هزینه برای پول شما نیز مهم است. این امر نه تنها در طول جستجوی Google ظاهر می شود ، بلکه همچنین برای به دست آوردن رایگان ترین ترافیک ارگانیک امکان پذیر است.

پس چگونه این کار را می کنید؟

می توانید این کار را با استفاده از Google G Suite با Google Drive انجام دهید.

G Suite پتانسیل شگفت انگیزی را برای تجارت شما ارائه می دهد ، از 5 دلار در هر کاربر / ماه شروع می کند. استفاده از G Suite برای شغل خود به شما امکان می دهد تا کاربران را در حساب خود ایجاد و مدیریت کنید. این نه تنها به تیم شما به ایمیل ها و تقویم ها بلکه به سایر برنامه های Google نیز دسترسی می دهد.

G Suite همچنین به شما امکان می دهد دستگاه های تلفن همراه را برای تجارت خود مدیریت کنید ، بنابراین می توانید داده های خود را ایمن نگه دارید ، دستگاه ها را پیدا کنید ، رمزعبورها را درخواست کنید و داده ها را پاک کنید. همه از داخل G Suite.

Google Drive گزینه ذخیره سازی ابری Google است. آنها شما را با 30 گیگابایت شروع می کنند ، اما می توانید فقط با 10 دلار در ماه با G Suite آن را به فضای ذخیره سازی نامحدود ارتقا دهید. بدون G Suite ، به ازای هر 1 تن ذخیره سازی ماهانه 10 دلار پرداخت می کنید.

اگر با استفاده از G Suite برای تجارت خود آشنا نیستید ، می خواهید آن را بررسی کنید. به خصوص که من در مورد استفاده از Google Drive و G Suite برای ترتیب دادن مشاغل محلی خود صحبت خواهم کرد.

Google برای همه آنها منصفانه تر است

Google از آنچه من تماس می گیرم رنج می برد شبکهگلدان ها. آنها عاشق خود ، ویژگیها و کاربردهایشان هستند و به همین دلیل آنها را بر اساس نتایج دیگر انتخاب می کنند. جای تعجب نیست اگر مشاغلتان از ویدیو استفاده می کند ، فیلم های خود را در YouTube قرار می دهید. اگر مشاغل آجر و ملات دارید ، می خواهید یک نقشه گوگل داشته باشید. YouTube و Google Maps Google

گفته شده است که از آنجا که گوگل همه چیز را در Google دوست دارد ، ممکن است مزیت ناعادلانه ای به افرادی بدهد که از آنها برای استفاده از اموال و برنامه های خود استفاده کنند.

از متهم کردن گوگل به ترجیح دادن محصولات خود به نتایج جستجو که منجر به تغییر شیوه های تجاری آنها می شود ، نام برده نمی شود.

Google در مقابل Bing: A Test

وقتی شروع به فکر کردن در مورد این تست کردم ، می خواستم ببینم آیا مایکروسافت کاری مشابه ویژگی ها و برنامه های خود انجام خواهد داد یا خیر.

من از یکی از سایت های آزمون خود استفاده خواهم کرد و شروع به ایجاد 3 پست جداگانه می کنم. تمام پست ها با استفاده از Lorem Ipsum ایجاد می شوند – کلمات لاتین غیر منطقی که معمولاً به عنوان وب سایت و اسناد کار می کنند تا اینکه متن مورد نظر خود را اضافه کنید – برای عنوان ، محتوا ، متن پیوند ، و پرونده هایی که باز می کنید.

ابتدا با سه پست جداگانه شروع می کنم. پست 1 شامل یک عنوان ، 1.300 کلمه خواهد بود ، اما به حساب Word در حساب One Drive من مرتبط خواهد شد.

در Lorem Ipsum Generator ، “با Lorem Ipsum شروع نکنید” را انتخاب کنید و یک انتشار 1.300 کلمه ای با 5 پاراگراف ایجاد کنید. شما متن ساده را انتخاب می کنید اما اگر می خواهید یا به آن نیاز دارید می توانید HTML را انتخاب کنید.

پس از ایجاد ژنرال Lorem Ispum ، من به سادگی به عنوان پست جدید در سایت خود کپی کرده و می چسبانم. سپس به سمت SoyBomb می روم تا عنوان خود را ایجاد کنم.

من برای امتحان خود “sparmythed” را انتخاب می کنم. اگر گزینه های خود را در لیست اول دوست ندارید ، تا زمانی که کلمه مزخرف بی نقصی را برای خود پیدا کنید ، ایجاد یک مورد جدید را ادامه دهید. واقعاً مهم نیست ، اما من کلماتی را انتخاب می کنم که خیلی به کلمات واقعی نزدیک نیستند.

اکنون که نوشتن هر انتشار را تمام کردید ، زمان آن رسیده که سند ورد خود را ایجاد کنید. من فقط 1300 کلمه را در یک سند جدید Word کپی و جایگذاری کردم. من کلمه “Sparmythed” را در بالای سند Word و بقیه سند درست مثل پست موجود در وب سایت اضافه کردم که با همین نام مشترک هستند.

سند Word را در هارد دیسک خود ذخیره کنید و عنوان آن را با عنوان “Sparmythed” به آن بدهید.

یک سند Word را در حساب One Drive خود بارگذاری می کنم و مطمئن هستم که آماده اشتراک گذاری است. من یک لینک ایجاد می کنم تا بتوانم آن را به مقاله خود اضافه کنم. از آنجا که عنوان پست و نوشتار Word در محتوای لورم ایپسوم موجود نبود ، من آن را اضافه کردم. من از “Sparmythed” به عنوان عنوان پست ، عنوان سند Word و متن پیوند استفاده می کنم. پیوندی را که از One Drive دریافت کردم به “Sparmythed” اضافه کردم. تنها مرحله بهینه سازی من اضافه کردن “Sparmythed” در بالای صفحه در 100 کلمه اول است.

من تصاویر یا برچسب ها را اضافه نخواهم کرد زیرا سعی می کنم یک متغیر را تست کنم – اگر Google و Bing خواص و برنامه های خود را ترجیح می دهند. همچنین از آنجا که پست هایی با لورم ایپسوم ساخته شده اند ، نباید در تلاش برای طبقه بندی همان کلمات مزخرف ، با رقابت روبرو شویم.

در این مرحله می توانم پست خود را منتشر کنم. این بدان معنی نیست که ایندکس شود. در واقع ، من مطمئن هستم که این کار را نمی کند مگر اینکه به گوگل و بینگ بگویم. برای این تست صبر خواهم کرد تا قبل از اینکه به موتورهای جستجو بگویم هر سه پست را کامل کنم.

مرحله بعدی مشابه مرحله اول است. من قصد دارم با استفاده از Lorem Ipsum یک پست دیگر ایجاد کنم اما این بار قصد دارم یک سند پیوند گوگل ایجاد کنم. از آنجا که من یک متغیر را آزمایش می کنم ، که پیوندی به گوگل یا بینگ است ، می خواهم که همه موارد دیگر یکسان باشند.

همانطور که در سند Word انجام دادم ، من از اولین پست برای کپی کردن 5 پاراگراف ، 1300 کلمه ، از Lorem Ipsum کپی می کنم. مانند اولین ارسال ، “Sparmythed”.

بعد از دریافت پیوند Google Doc ، لینک متن بدن “Sparmythed” را در پست خود با همین نام ایجاد می کنم. دومین پست آزمایشی من تکمیل شد ، و به دلیل اینکه دارای عنوانی با اولین پست است ، به طور خودکار “-2” را به انتهای URL اضافه کرد.

در آخر صفحه کنترل را ایجاد می کنم. صفحه کنترل دقیقاً مانند گذشته تنظیم می شود ، اما این صفحه هیچ پیوندی به یک سند آزمایشی نخواهد داشت.

از آنجا که صفحات آزمایشی در سایت آزمون ایجاد و منتشر می شوند ، باید آنها را با گوگل و بینگ ایندکس نمایم. برای نمایه کردن صفحات من با Google ، کنسول جستجوی Google را باز کنید.

اگر با کنسول جستجوی Google آشنایی ندارید ، باید مدتی وقت بگذارید تا با آن آشنا شوید.

تجربه من این بوده است که هر چیزی که مربوط به Google باشد برای یادگیری بسیار آسان نیست ، اما کمک آنلاین زیادی وجود دارد که در صورت گیر افتادن ، شما را از طریق تنظیم موارد راهنمایی می کند.

سایت من قبلاً به Search Console اضافه شده است ، بنابراین سایت تست خود را انتخاب کردم و به سمت منوی نوار کناری سمت چپ رفته و crawl را انتخاب کردم.

در کادر بعد از URL ، صفحه مورد نظر Google را بنویسید تا “به عنوان Google واکشی شود”. من هر سه صفحه آزمایشی را اضافه کردم.

وقتی همه صفحات را واکشی کردم ، می توانم روی دکمه درخواست نمایه سازی برای هر صفحه کلیک کنم. اگر بار اول URL بارگیری نشده است ، حتما آدرس صحیح URL را در کادر وارد کرده و دوباره امتحان کنید. برای یافتن آن ممکن است Google به چندین پاسپورت نیاز داشته باشد. اگر هنوز مشکلی را تجربه می کنید ، بررسی کنید که پرونده robots.txt Googlebot را مسدود نمی کند.

Google تفاوتی نمی کند ، اما از آنجا که من در حال آزمایش هستم ، سعی می کنم هر صفحه را برای فهرست بندی تا حدودی سریع ارسال کنم.

اکنون که صفحات من با Google نمایه می شوند ، باید اطمینان حاصل کنم که بینگ از وجود آنها نیز خبر دارد.

به جعبه ابزار بینگ و صفحه آنها بروید.

فقط URL صفحه اصلی را وارد کنید (در صورت درخواست) ، captcha را تکمیل کنید و دکمه ارسال را بزنید. پس از ارسال سایت ، پیام “درخواست شما با موفقیت ارسال شد” را دریافت می کنم.

اکنون زمان آن رسیده است که ببینیم آیا کار سخت پرداخت می کند یا خیر. برای اطمینان از عدم ارائه نتایج ، اقدامات دیگری را انجام خواهم داد.

از آنجا که می خواهم بدانم گوگل و بینگ ویژگی ها و برنامه های خاص خود را ترجیح می دهند ، من پست های آزمایشی را در فایرفاکس جستجو می کنم. من فقط اگر آدرس IP من شامل آنچه موتورهای جستجو می خواهند من نشان دهند استفاده می کنم.

در مرحله بعدی ، من به مرور صفحات استفاده از جستجوی گوگل و بینگ ، در داخل و خارج از مرورگرهای وب Chrome و Edge آنها می پردازم.

اولین درخواست برای فهرست بندی ، انتشار اولیه Sparmythed بود. گوگل صفحه را در ساعت 10:09 صبح نمایه کرد. Sparmythed-2 در ساعت 10:10:32 صبح نمایه شد و Sparmythed-2 در 10:10:58 صبح نمایه شد.

اگرچه صفحات دیگر اول ایندکس می شوند ، ابتدا صفحه کنترل ظاهر می شود. در اینجا من از جستجوی گوگل در داخل Firefox استفاده می کنم و از VPN استفاده می کنم. من به Google وارد نشده ام. چندی نگذشت که انتشار حاوی سند Word وارد شد ، اما در انتهای صفحه کنترل ترتیب یافت. بعد از 3 ساعت نتیجه ای در بینگ وجود ندارد.

بعد از دیدن چندین نتیجه در بینگ به مدت چند ساعت ، من هر صفحه را به Bing اضافه می کنم و از Bingbot می خواهم که آن را واکشی کند (به نظر می رسد آشنا است؟).

بازگشت به Google …

اکنون صفحه آزمایش کنترل برچیده شده است و فقط صفحه حاوی پیوند به سند ورد باقی مانده است. این تمام نشده!

به سیستم Chrome وارد شوید و از جستجوی Google استفاده کنید.

در Chrome ، Google Search صفحه كنترل را در صفحه آزمایشی با پیوند به سند Word تنظیم می كند. صفحه آزمایش با Google Doc کجاست؟ Sparmythed-2 کجا هستید؟

همانطور که معلوم شد ، چند روز بعد ، بینگ صفحات را ایندکس نکرد. ایمیل سریع برای پشتیبانی از مسائل اسکن شده – نوع. این همان چیزی است که آنها می توانند به من بگویند:

تنها چیزی که آنها می توانند به من بگویند این است که آدرس اینترنتی ارسال می کنند – که قبلاً انجام داده اند – و اینکه این سایت ها از نظر محبوبیت رتبه بندی می شوند! من حدس می زنم این بدان معنی است که وقتی به دنبال روان درمانی وجودی یا مکانیک کوانتومی نیستم باید از بینگ استفاده کنم!

سوال اینجاست که سوزن را جابجا کرده اید؟ یا در این حالت ، آیا او سوزن به من داد تا حرکت کنم؟

نتایج بینگ دو بار صفحه کنترل را لیست می کند. یک بار برای همان صفحه و یک بار برای دسته واقع در سایت. از آنجا که این یک سایت آزمایش و آزمایش است ، هیچ نام کلاس وجود ندارد ، بنابراین تحت آن دسته بندی نمی شود.

در حالی که روش های رتبه بندی بینگ به نرخ کلیک (CTR) منحرف می شوند ، برای دریافت کلیک و سایر فهرست بندی صفحات ، به این مسابقه پول نمی دهم. با بازگشت به Google ، می بینم که کارها شروع به کار کرده اند.

نکته جالب اینجاست که مقاله Microsoft One Drive بالاتر از سایر صفحات است. پچ شماره 2 متعلق به صفحه حاوی پیوند مایکروسافت وان درایو است ، در حالی که پچ شماره 3 متعلق به صفحه کنترل است. Sparmythed-2 ، مقاله Google Drive هرگز نرسید.

نتایج

من در مورد بازنویسی این مقاله فکر کرده ام ، اما واقعیت این است که آزمون حتی اگر آنها از این فرضیه پشتیبانی نکنند ، شامل روش علمی گزارش نتایج نیز می شود.

علاوه بر این ، این مقاله در مورد تنظیم مشاغل محلی با Google Drive است. همچنین ، این آزمون گام به گام برای کسانی که علاقه مند به گذراندن آزمون سئو خود باشند ، می باشد.

بر اساس این فرضیه که گوگل و بینگ با انتقال آنها به بالای SERP ها ، “ارتقاء” خواص و کاربردهای خود را انتخاب می کنند ، این تست به من نشان نمی دهد که من می خواهم ببینم. با این حال ، این سؤالات بیشتری را برای آزمایش های بعدی ایجاد کرده است ، مانند اینکه آیا پرونده های Microsoft One Drive را نسبت به سایر حسابهای ذخیره سازی ابری ترجیح می دهید؟

چه اتفاقی برای Google Docs افتاد؟ گوگل یا بینگ آن را انتخاب نکردند ، و این باعث می شود که اعتقاد داشته باشم چیزی در ساخت وجود دارد که موتورهای جستجو را دوست ندارند. من کمی متعجب شدم زیرا گوگل سند گوگل را ذکر نکرد.

من حتی یک قدم اضافی برداشته و از صفحه اتصال کوتاه گوگل در صفحه آزمون استفاده کردم.

در حالی که پشتیبانی مشتری بینگ می گوید نتایج به دست آمده از محبوبیت است ، فکر نمی کنم مقاله Saprmythed-2 (Google Doc) برای اجاره دادن این مزرعه به یک مزرعه کلیک نیاز دارد ، زیرا سایر صفحات به صورت خود فهرست می شوند.

این بدان معنی نیست که گوگل یا بینگ خود را تبلیغ نمی کنند. این فقط بدان معنی است که آزمایش های بیشتری لازم است.

یکی از راه هایی که می توانید نتایج Google را که از خواص و برنامه های Google استفاده می کند ، مشاهده کنید …

با استفاده از Google Drive برای ترتیب دادن مشاغل محلی خود

من می دانم که من در نهایت در مورد چیزهای خوب صحبت می کنم.

چگونه می توانید از Google Drive برای ترتیب سریع کار محلی خود استفاده کنید؟ می توانید با ساختن چیزی به نام Stacks این کار را انجام دهید.

از آنجا که من گروههای Google Drive را ایجاد می کنم ، اصول اولیه را پوشش خواهم داد. این گسترده نخواهد بود یا شما را قدم به قدم می برد. همانطور که می گویند شیطان در جزئیات است. بقیه در اختیار شما است که می توانید کشف کنید یا می خواهید مشورت کنید ، لطفا در صورت تمایل با من در (815) 981-8255 تماس بگیرید.

سه مرحله برای شروع

  1. درباره ویژگی ها و برنامه های Google خود بیاموزید. اسناد ، صفحات گسترده ، ارائه ها ، فرم ها ، گرافیک ، اسکریپت برنامه ها ، سایت ها ، گروه ها ، Google+ ، YouTube ، نقشه ها ، کسب و کار من ، عکس ها ، Hangout ، وبلاگ نویس، Feedburner و موارد دیگر.
  2. از خصوصیات و برنامه های Google خود استفاده کنید. یک تغییر ساده می تواند تجارت شما را در مسیر صحیح قرار دهد تا رتبه های Google را بهبود ببخشد. در صورت نیاز به نوشتن یک سند – این کار را در Google Docs انجام دهید. به صفحه گسترده نیاز دارید. یکی از آنها را در صفحات Google ایجاد کنید. ارائه ایجاد کنید؟ یک مورد را در اسلایدهای Google ایجاد کنید. پرسشنامه؟ فرم های Google آیا سایت شما دارای وبلاگ است؟ از Blogger استفاده کنید. پس از ایجاد مورد خود ، پست را باز کرده و آن را در سایت خود قرار دهید.
  3. ویژگی های Google و برنامه های شما انباشته شده اند. هنگامی که یک سئو یا بازاریاب دیجیتال درباره بک لینک صحبت می کند ، به سایتی اشاره می کند که به سایت شما پیوند می زند. ایده این است که یک سایت محبوب ، راحت و با نفوذ داشته باشید تا بتوانید پیوندی به سایت خود در وب سایت خود نصب کنید. این امر باعث افزایش ترافیک ارگانیک و تقویت سایت شما خواهد شد زیرا موتورهای جستجو واقعاً به سایتی که به شما پیوند دارد اعتماد دارند. پیوند در سایت آنها در درجه اول از طریق “آب میوه” (به عنوان مقدار خوانده شده) به سایت شما منتقل می شود. خوشمزه خوشمزه (ارزش) تقریباً به همین روش ، گوگل سایت معتبری است که از طریق پشته از لینک پیوند به سایت شما عبور می کند.

به یک شمع مانند علاقه مرکب فکر کنید. این پشته فقط به منظور افزودن توان خود ، ویژگی ها و برنامه های Google را به یکدیگر اضافه می کند.

اگر از تخیل خود استفاده می کنید ، ممکن است شروع به فکر کردن در مورد چگونگی ایجاد یک نمایش با استفاده از اسلایدهای Google کنید و در قالب ارائه شامل فرم های Google ، اسناد Google ، برگه ها ، نقشه ها ، YouTube و Maps است.

همچنین می توانید در مورد ساختن یک سایت گوگل فکر کنید و همه این موارد را نیز اضافه کنید. در اینجا بهترین بخش است ؛ تاکنون ، شما می توانید با کلمات کلیدی بسیار سخاوتمند باشید.

به عنوان مثال ، می توانم یک سایت را نامگذاری کنم تعمیرگاه مافلر در سیکمور ، ایلینویز (815) 895-1234 سپس همین موارد را در ذهن من و در بسیاری از عناوین دیگر برای برنامه های مختلف قرار دهید. شما باید چیزها را با کلمات کلیدی مختلفی که می خواهید رتبه دهید مخلوط کنید. اضافه کردن بهترین تعمیر Silencer در سیکمور ، ایلینویز یا فروشگاه سیکامور بلوک و فروشگاه بدن سازی. در طول راه ، بذرها را به شکل پیوندهای خود کاشته اید. پیوند به صفحه اصلی خود ، و پیوند به صفحه ای که به ترافیک بیشتری نیاز دارد. تا زمانی که بازدید کننده را به چیزی منطقی پیوند دهید ، لینک ها را آزادانه پرتاب کنید.

مراحل بعدی

استفاده از هر برنامه را شروع کنید تا یک “بروشور” برای تجارت خود ایجاد کنید. سندی را با اطلاعات زیادی در مورد طاقچه خود پر کنید. به یاد داشته باشید کلمات کلیدی ، پیوندها ، اطلاعات NAP (نام ، آدرس ، تلفن) و یک تماس برای اقدام را درج کنید. همه فهرست ها و لیست های وب 2.0 را در صفحه گسترده اضافه کنید. ایجاد نقشه گوگل فراخوانی برای اقدام است. همه چیز را بطور جداگانه بسازید تا بتوانید همه چیز لازم را برای ارائه و ارائه یک وب سایت در اختیار داشته باشید.

از آنجا که پشته شما تعبیه شده است و در یک پوشه در Google Drive قرار دارید ، (با استفاده از کلمات کلیدی ، پوشه را نام ببرید ، به عنوان مثال ، تعمیرگاه مافلر در سیکمور ، ایلینویز (815) 895-1234(باید پیوند مربوط به پوشه را به اشتراک بگذارید.

روش های بسیاری برای استفاده از پوشه Drive برای اشاره به سایت خود و روش های بسیاری برای مراجعه به پوشه Drive وجود دارد.

در مثالهای ساده بالا ، پیوندی در صفحه کسب و کار فیس بوک یا در توضیحات یک فیلم YouTube که به Google Drive یا یک برنامه اشاره دارد ، قرار داده شده است. این برنامه در حال حاضر شامل پیوندهای شما در همه جا است و سایت شما را نشان می دهد.

آنچه این پشته را در Google Drive کار می کند ، نه تنها قدرت Google است (4/5 میلیارد جستجو در روز) بلکه ویژگی های زیر را نیز در اختیار دارد.

همانطور که شما می دانید یا نمی دانید ، می خواهید پیوندهای شما دارای rel = “dofollow” از سایتهای بزرگ باشند.

به خاطر داشته باشید که بسیاری از برنامه های Google برای استفاده و برخی از ویژگی ها نیز وجود دارد. برای ایجاد یک گروه Drive زمان لازم است ، اما زمان آن فرا رسیده است. اکنون که گروه شما ساخته شده است ، می خواهید آن را برای هدایت ترافیک به وب سایت خود شروع کند.

برای سرعت بخشیدن به این امر ، به اینترنت بروید تا متوجه شوید در این صورت اینجاست که می توانید “ابزارهای” ایجاد کنید تا به طور خودکار برخی از کارها را انجام دهید. من یک برنامه کوچک تنظیم کرده ام که برای ارسال به این حساب Blogger در هنگام صدای جیر جیر با یک هشتگ خاص ، تنظیم شده ام. بیشتر افراد از برنامه توییتر استفاده می کنند که به طور خودکار از مردم بخاطر پیروی از آنها تشکر می کند.

شما همچنین می توانید هنگامی که ایستگاه فضایی بین المللی بر فراز خانه شما پرواز می کند ، یک برنامه کوچک ایجاد کنید. چرا؟ چون می توانید!

هدف این است که برای به دست آوردن دنبال کنندگان بیشتر ، رسانه های اجتماعی و وب 2.0 ویژگی ایجاد کنیم. پس از رسیدن به یک سطح مناسب ، می توانید دوباره پیوندهای خود را در Google Drive یا برنامه های شخصی مورد نظر خود مجدداً به اشتراک بگذارید.

به یاد داشته باشید که این سریع بود و به هیچ وجه به معنای آموزش جامع ساختمان پشته یا شرکت در Google Drive نبود. اگر شما علاقه مند به یادگیری چگونگی Google Drive و IFTTT ارتقاء شبکه می توانید سایت شما را تقویت کنید ، در نظرات زیر به من اطلاع دهید.

هوم … اگر فید RSS را در Feedburner ایجاد کنید … چه می کنید؟

اگر به دنبال یک روش عالی برای ایجاد سریع لورم ایپسوم برای تست های خود هستید ، من از این وب سایت برای عناوین و موارد دیگر استفاده می کنم: http://generator.lorem-ipsum.info/

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا