دنیای وب

نحوه تنظیم بازاریابی آنلاین – راهنمای گام به گام – قسمت 1

طبق مقاله قبلی من ، راه اندازی بازاریابی اینترنتی خود کار دشواری نیست. در این مقاله ، آنچه را که قبلاً نوشتم گسترش می دهم.

قبل از اینکه ما درگیر بازاریابی اینترنتی شویم ، باید اطمینان حاصل کنید که کاملاً متمرکز و کاملاً به هدف متعهد هستید. من مطمئن هستم که بیشتر شما روزهای کودکی خود را به یاد می آورید که همیشه از یک سرگرمی یا یک علاقه به دیگری می پرید و نمی توانید مدت طولانی در یک علاقه خاص بمانید.

تمرکز

بنابراین مهم است که متمرکز و متعهد باقی بمانیم. اگر در هر کاری که انجام دهید تمرکز و تعهد نداشته باشید ، دوست دارید که موفق به کسب هیچ کشش یا موفقیت نشوید. همچنین باید به یاد داشته باشید که بیش از حد روی مشکلات خود و یا هر مشکلی که روبرو هستید تمرکز نکنید. اگر بیش از حد بر ترس خود تمرکز کنید ، ذهنیت منفی شما به زودی شما را به هدر خواهد برد.

به محض رشد ذهنیت منفی ، به زودی قدم برمی دارید و تمرکز خود را بر روی هدف اصلی خود از دست می دهید. با گذشت زمان ، هرگز نخواهید فهمید که چرا کاری نکرده اید.

بنابراین همیشه بخاطر داشته باشید که باید بر روی وظیفه مورد نظر تمرکز کنید و تمام افکار منفی را نادیده بگیرید و هنگامی که این کار را انجام می دهید ، به زودی خود را در این روند غرق کرده و برای تکمیل آن سخت تلاش خواهید کرد. یکی از راه های بهبود تمرکز شما انجام تجسم است.

تجسم

در واقع تجسم چیست؟ تجسم فرآیند تفکر است که در آن شما ذهن خود را آموزش می دهید تا به چیزهایی که می خواهید فکر کند و تجسم می کند که قبلاً به آرزوهای خود رسیده اید. وقتی ذهن شما در فکر و موفقیت است ، به زودی تلاش خواهید کرد تا در جهت هدف خود تلاش کنید و فرایند تجسم را به واقعیت تبدیل کنید.

مثل این است که تصور کنید چیزهایی را که می خواهید داشته باشید یک بار درست مثل یک خانه بزرگ یا یک ماشین گران قیمت به دست می آورید. تصور اینکه در خانه رویایی بزرگ خود اقامت دارید و اتومبیل رویایی خود را رانندگی می کنید ، باعث خوشحالی و رضایت شما خواهد شد. وقتی از داستان نویسی “بیدار می شوید” سعی خواهید کرد آنچه تصور کرده اید را به واقعیت تبدیل کنید.

ثبات و پشتکار

هنگامی که از چیزهایی که قصد یا دستیابی به آنها را دارید ، تصوری داشته باشید ، کار در جهت رسیدن به هدف آسان تر خواهد بود. اکنون ثبات و پشتکار حاصل می شود و شما برای دستیابی سریعتر به اهداف خود به این دو عنصر نیاز دارید.

مثل کاشتن درخت است. برای دیدن رشد درخت باید مدام آن را آبیاری کنید. بله ، تکرار و تکرار انجام یک کار کاملاً کسل کننده و طاقت فرسا است. ممکن است بسیار ناامیدکننده باشد ، وقتی بعد از تلاش زیاد نتیجه را نمی بینید.

وقتی این افکار منفی ظاهر می شوند ، برای رویاها یا اهداف شما بسیار مضر خواهند بود. از این رو ، شما باید این انرژی منفی را به انرژی مثبت تبدیل کنید. به یاد داشته باشید ، رم در یک روز ساخته نشده است.

آبیاری مداوم و مداوم از درخت داشته باشید و به زودی درخت غول آسایی را می بینید که پرواز می کند و میوه و سایه مورد نیاز شما را می دهد. بنابراین ، هرگز تسلیم نشوید و ببینید که درک شما خیلی زود به واقعیت تبدیل می شود.

بی انگیزگی

ناراحت کننده است که بدانید گاهی اوقات افرادی که شما را به پایین می کشند یا به شما ناامید می کنند و شما را ناامید می کنند همان کسانی هستند که دوستشان دارید. آنها می توانند اعضای خانواده ، شریک زندگی یا حتی دوستان شما باشند. این افراد کسانی هستند که معمولاً برای ایده شما آب سرد می ریزند.

این احتمال زیاد وجود دارد که آنها جملاتی مانند “وقت خود را در اینترنت تلف نکنید زیرا با این کار هرگز ثروتمند نخواهید شد” یا “اگر می خواهید به جای هدر دادن وقت خود در اینترنت پول بیشتری بدست آورید ، کار بهتری پیدا کنید”

معمولاً این افراد واقعاً بازاریابی اینترنتی را نمی فهمند و بنابراین هرگز شما را به امتحان مواردی که در مورد آن اطمینان ندارند تشویق نمی کنند.

همیشه به یاد داشته باشید ، مهم نیست که چه اتفاقی می افتد ، به خود اعتماد کنید ، تمرکز کنید ، در کار خود پایدار و ثابت قدم باشید ، به زودی موفق خواهید شد و به زودی همه می خواهند راز موفقیت شما را بدانند از جمله کسانی که شما را زودتر قرار می دهند. موفقیت خود را تصور کنید و به واقعیت تبدیل می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا