دنیای وب

نحوه حذف Eco Antivirus 2010

Eco Antivirus 2010 یکی دیگر از برنامه های ضد ویروس است که حذف آن بسیار دشوار است. این ابزار بعد از نصب خود در رایانه ، مجموعه ای از “خطاها” را تشکیل می دهد که قرار است پس از خرید ابزار برطرف شوند. بسیاری از مردم نمی دانند که این ابزار در واقع مثل همیشه خوب نیست و در واقع می تواند به مراتب بیشتر از خسارت عمل کند! در اینجا نحوه حذف آن آورده شده است …

اولین کاری که شما برای از بین بردن بدافزار Eco Antivirus باید انجام دهید این است که از اجرای آن بر روی رایانه جلوگیری کنید. این کار با بارگیری TRL Manager با فشار دادن CTRL + ALT + DEL و سپس کلیک بر روی تب Operations انجام می شود. با این کار برنامه هایی که در رایانه شما اجرا می شوند در یک ثانیه بارگذاری می شوند و به شما امکان می دهند فقط برنامه های زیر را مرور و حذف کنید: msdl.exe ، msll.exe ، vec.exe.

پس از خاموش کردن مراحل فوق ، باید “رایانه من” را بارگیری کرده و فهرستهای زیر را حذف کنید: c: اسناد و تنظیمات همه کاربران داده های برنامه eca و c: اسناد و تنظیمات همه کاربران داده های برنامه مایکروسافت ماشین. این کار باعث می شود بار دیگر پرونده های Eco Antivirus بارگیری نشود و به رایانه شما از هرزنامه ای که در دستگاه شما متوقف نمی شود ، استراحت دهید.

وقتی دایرکتوری هایی را که آنتی ویروس Eco را اجرا می کنید حذف کنید ، مهم است که بتوانید کلیدهای رجیستری اشتباه باقی مانده را از برنامه حذف کنید. این بسیار مهم است ، زیرا اگر این کلیدها را بردارید ، ممکن است کامپیوتر شما مجدداً ویروس را دریافت کند ، که باعث می شود سرعت آن کندتر شود و مشکلات بیشتری نسبت به گذشته داشته باشد. خوشبختانه ، شما فقط باید برای انجام کار از پاک کننده رجیستری استفاده کنید ، که از طریق رایانه شما اسکن می شود و کلیدهای رجیستری باقیمانده موجود را حذف می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا