دنیای وب

نحوه دعوت دوستان به صفحات شبکه های اجتماعی قسمت اول

چگونه در جنگلی به نام شبکه های اجتماعی زنده بمانید؟ جنبه های زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما هدف نهایی شما این است که تا حد امکان دوستان بیشتری را جمع آوری کنید. این دوستان همان چیزی هستند که شما آن را بازار هدف می نامید که ممکن است مشتری مناسب شما باشند.

آنچه شما باید در نظر بگیرید

اگر دانش کمی از مدیریت کسب و کار، به ویژه بازاریابی دارید، به خوبی می دانید که فقط برای فروش تبلیغات انجام نمی دهید. شما باید مطمئن شوید که با افراد مناسب صحبت می کنید – کسانی که علاقه مند به خرید یا مشاهده محصولات و خدمات شما هستند. می توانید از سایت های شبکه های اجتماعی برای دستیابی به بازار خود استفاده کنید. به عنوان مثال، اگر از Myspace استفاده می کنید، می توانید جستجوهای با کیفیت بالا را بر اساس معیارهای خاصی مانند مکان، جنسیت، سن و قومیت انجام دهید. نتایج را می توان بیشتر فیلتر کرد تا علایق یا سرگرمی های آنها را با تجارت فعلی شما مرتبط کند. فروش محصولات و خدمات خود از این طریق برای شما آسان تر خواهد بود.

نحوه دعوت دوستان

اگر می خواهید تعداد دوستان خود را افزایش دهید، تعدادی فعالیت وجود دارد که می توانید انجام دهید. ابتدا می توانید از نرم افزارهای خودکار استفاده کنید. موارد قانونی مانند Friend Bot و Friend Adder وجود دارد که به شما امکان می دهد هر روز تا حد امکان دوستان خود را اضافه کنید. می توانید آنها را بیشتر تنظیم کنید تا شانس بیشتری برای پذیرفته شدن داشته باشید و توسط سایر کاربران به عنوان هرزنامه تلقی نشوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا