بازرگانی

نحوه راه اندازی سیستم خنک کننده تکه تکه شده + معرفی راه حل های موثر

خنک سازی راه هوایی
نصب سیستم خنک کننده Chunky یکی از مهمترین مراحل بالا بردن گرما و شروع تابستان است. سیستم های تهویه مطبوع داکت اسپلیت هم قابلیت سرمایش و هم گرمایش را دارند. فرآیند خنک سازی و ایجاد هوای خنک خوب برای این دستگاه از طریق چرخه خنک کننده فشاری انجام می شود.
این چرخه با شروع کمپرسور دستگاه شروع می شود. اگر علاقه مندید درباره کمپرسورهای داکت و نحوه کار آنها بیشتر بدانید ، روی لینک کلیک کنید و مقاله تخصصی کمپرسور کانال چیست؟
کمپرسور کانال یکی از اجزای اصلی و تعیین کننده چرخه تبرید تحت فشار است. این قطعه گاز مبرد را در عملکرد مطلوب خود فشرده ، فشرده و افزایش می دهد. بسته به نوع و مدل دستگاه ، کمپرسور مورد استفاده می تواند رفت و برگشتی ، جابجایی و پیچ یا سانتریفیوژ باشد.
از طرف دیگر ، فرآیند تبرید و خنک کننده پارتیشن راه هوایی توسط مبرد یا گاز مبرد از نوع R22 یا R410A انجام می شود. پس از فشرده سازی ، مبرد از طریق لوله های مسی از کندانسور خارج شده و به صفحه داخلی دستگاه یا کولر گازی منتقل می شود.
در این قسمت پس از فیلتر و از بین بردن آلاینده ها و آلاینده ها ، هوای سرد با حداکثر انرژی و توان از طریق دریچه های خروجی و با کمک موتور الکتریکی و فن در فضای داخلی ریخته می شود. در نتیجه این فرآیند ، هوای خنک و مطبوع در داخل به طور مساوی توزیع می شود.

نحوه راه اندازی سیستم خنک کننده داکت
یکی از م stepsثرترین اقداماتی که می توانید برای راه اندازی یک سیستم خنک کننده تکه تکه انجام دهید ، انجام تعمیر و نگهداری منظم بر روی دستگاه است.

سرویس منظم ، در حالی که مشکلات احتمالی را به حداقل می رساند ، قدرت خنک کننده و ظرفیت شکاف کانال را افزایش می دهد.

وجود آلاینده ها و آلاینده ها در هوا اغلب تهدیدی برای سلامتی اجزای خارجی اجاق گاز و خطوط میعانات است. نفوذ و تجمع این عوامل تخریبی در ساختار و سطح اجزا می تواند در طولانی مدت باعث کاهش کارایی ، خرابی و آسیب به اجزای اصلی سیستم شود.
برای جلوگیری از این عوامل باید به آنها توجه شود سرویس و مرمت کانال باید ابتدایی و صحیح انجام شود. بنابراین ، در صورت نفوذ و تجمع ذرات گرد و غبار در سطح کندانسور و اجزای صفحه بیرونی ، لازم است آلودگی ها تمیز و پاک شوند.
تأیید و تضمین دقت و عملکرد مطلوب فیلترهای فیلتراسیون یکی دیگر از اقدامات اساسی در این زمینه است. تنظیم اولین مرحله برای سیستم خنک کننده تکه تکه شده حالت قبلی دستگاه را غیرفعال می کند. در نتیجه ، اگر دستگاه روی حالت گرمایش تنظیم شده باشد ، باید هنگام خاموش بودن روی حالت خنک سازی تنظیم شود.
برای اعمال تنظیمات مربوط به حالت خنک سازی Duct Split می توانید از کنترل از راه دور دستگاه استفاده کنید. برای اعمال این تنظیمات ، دکمه Cool باید روی کنترل از راه دور فعال شود. با اطمینان از فعال بودن سیستم خنک کننده سیستم ، می توان هوای خنک مطبوع را تنظیم و لذت برد.
راه حل های موثر برای کنترل خنک کننده راه های هوایی
یکی از بهترین راه حل ها را برای یخچال های تهویه مطبوع ایجاد کنید. فیلترهای تصفیه هوا را بررسی و ارزیابی کنید. فیلترهای فیلتراسیون در انتهای شیرهای خروجی هوا نصب می شوند.این فیلترها از طریق جذب و تصفیه کلیه ذرات و آلاینده های موجود در هوا را جذب و از بین می برند. با انجام این فرایند ، هوای کاملاً تمیز و سالم با درصد بالایی از اکسیژن وارد می شود.
فیلترهای داکت علاوه بر عملکرد و تمیز بودن دستگاه ، دارای مشکلاتی نیز هستند ، برای اطلاعات بیشتر در این باره پیشنهاد می کنیم مقاله تخصصی فیلتر پرداخت داکت را مطالعه کنید.

تجمع آلاینده ها در سطح و لایه های فیلتر ، کارایی و اثر بخشی این قسمت را کاهش می دهد و بنابراین ظرفیت خنک کننده را در یک راه هوایی جداگانه کاهش می دهد.

بر این اساس ، از اطمینان از عملکرد بهینه و صحیح فیلترهای دستگاه تصفیه هوا ، سیستم خنک کننده تراکم را از قبل تنظیم کنید. فیلتر تصفیه هوا نیز قابل شستشو است. در صورت عدم استفاده ، راه حل تعویض فیلتر هوای دستگاه است.

اقدامات موثر و کارآمد دیگری برای تنظیم حالت خنک کننده پارتیشن کانال برای مطالعه و ارزیابی گاز مبرد در نظر گرفته شده است. گاز مبرد نقش برجسته و رنگارنگی در چرخه تولید تبرید و تبرید دارد. کاهش یا تخلیه مبرد باعث قطع چرخه تبرید و خنک سازی در یک راه هوایی جداگانه می شود.
بنابراین برای دستیابی به هوای خنک باید مقدار مبرد موجود در دستگاه ارزیابی و برآورد شود. ناگفته نماند که ارزیابی عملکرد و عملکرد کمپرسور یکی دیگر از اقدامات موثر برای افزایش خنک کننده و خنک کننده سیستم است. کمپرسور یا کمپرسور چرخه تبرید دستگاه را شروع می کند. بنابراین ، سلامتی و سلامتی این قطعه از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

آبنما :
https://tasisat.com/setup-duct-split-cooling/
تاریخ انتشار :
2021-05-25 10:00:11.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا