دنیای وب

نحوه ساخت و ویرایش ویدیوهای TikTok

برنامه TikTok به کاربران اجازه می دهد فیلم های خود را تولید و ویرایش کنند. شما باید تعدادی ویژگی را بدانید، اما درک و استفاده از همه آنها آسان است.

می‌توانید از داخل برنامه TikTok یک فیلم «go» بگیرید یا فیلمی را که قبلا ساخته‌اید بگیرید و سپس قبل از ارسال آن را ویرایش کنید. کاربران قدرتمند TikTok می‌توانند ویدیوهای خارج از برنامه را فهرست کرده و برای بهترین حالت آنها را حذف کنند. گاهی اوقات یک فیلم در حال پرواز می تواند بسیار سرگرم کننده نیز باشد.

ضبط فیلم از پرواز شما

برنامه TikTok را باز کنید. نماد “+” را در نوار منو در پایین صفحه نمایش خود خواهید دید. از این استفاده کنید و از صفحه ضبط دیدن خواهید کرد. اگر قبلاً با استفاده از برنامه TikTok فیلم‌هایی را فهرست نکرده‌اید، باید به آن اجازه دهید که دوربین و فیلم‌برداری در دستگاه‌های تلفن همراه را ببیند.

قبل از شروع عکسبرداری می توانید ویژگی های زیادی بسازید. همچنین می‌توانید از بین فیلترها و جلوه‌های جذابیت انتخاب کنید، و هنگامی که این تصمیم را گرفتید، آماده شروع به ضبط ویدیوهای خود هستید.

اکنون باید مدت زمان فیلم را مانند 15 دقیقه یا 60 دقیقه انتخاب کنید. یک دکمه گرد قرمز بزرگ در پایین صفحه نمایش وجود دارد که اگر آن را فشار دهید، لیست شما شروع می شود.

هر بار که ضبط خود را تمام کردید، اکیداً توصیه می کنم که چند نوع موسیقی را برای دسکتاپ خود انتخاب کنید. شما یک کاتالوگ از کلیپ های موسیقی قابل دانلود پیدا خواهید کرد. همه اینها کلیپ های کوتاهی هستند که به شما امکان می دهند ویدیوی خود را بهبود ببخشید.

حالا که ضبط ویدیو را تمام کردید، روی نماد قرمز رنگ کلیک کنید تا در صفحه ویرایش قرار گیرد. در سمت راست بالای صفحه، می‌توانید برای یک کلیپ صوتی دیگر تصمیم بگیرید، صدا را کاهش دهید و سطح صدا را تغییر دهید.

در نهایت می توانید تصویری را به ویدیو به جلد TikTok متصل کنید. همچنین، با دو دکمه که در پایین صفحه و حتی سمت چپ قرار دارند، شروع به استفاده از سایر محصولات سفارشی خواهید کرد.

آپلود ویدیوهای ضبط شده قبلی

تنها تفاوت در اینجا این است که به جای گرفتن فیلم با برنامه، از فیلمی که ضبط کرده اید استفاده خواهید کرد. شما می توانید ویدیوهای خود را در گوشی خود انتخاب کنید.

از FlexClip برای تبدیل فیلم ها استفاده می کند

اگر می‌خواهید فیلم خوبی برای TikTok تولید کنید، توصیه می‌کنیم ویدیو را از برنامه حذف کنید و از برنامه FlexClip از Flexclip.com در رایانه خود بخواهید ویرایش‌های جدید را دریافت کند.

ویژگی های زیادی وجود دارد که می توانید با FlexClip استفاده کنید، که با TikTok قابل دسترسی نیستند. اینها شامل گنجاندن تغییرات، لوگوها و حتی صداها است. همچنین انتخاب گسترده ای از موسیقی های غیر پادشاه برای شما در دسترس است.

و آیا دوست دارید پست های وبلاگی مانند این را در موضوع مشابه بخوانید؟ اگر اینطوره برودنبالش ETO برای خواندن بیشتر پست من

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا