دنیای وب

نحوه شروع بازاریابی اینترنتی – تجهیزات و نرم افزار

سرب شما را به سمت خود جلب کرد ، اما اکنون این سؤال مطرح است که چگونه می توان بازاریابی آنلاین را شروع کرد؟ شما باید فوراً شروع کنید و دیگر وقت لازم برای هدر رفتن وجود ندارد ، اما موارد ضروری شما در محل چیست. قبل از اینکه بتوانید جدی بنشینید و کار خود را ادامه دهید ، به چه تجهیزات و برنامه هایی نیاز دارید؟

فضای کاری

اولین چیزی که باید در مورد آن فکر کنید فضای کاری است. او ممکن است در گذشته در روزهای عجیب یا چیزهای مشابه کار کرده باشد اما استفاده از آشپزخانه یا حتی اتاق غذاخوری به صورت دائمی ممکن است باعث برخی مشکلات شود. بنابراین مطمئن شوید که می توانید محلی را تنظیم کنید که بتوانید آن را تنظیم کنید. در حالت ایده آل این یک فضای اداری خواهد بود که می توانید خود را از هر چیز دیگری که در اطراف خانه می گذرد دور کنید. همچنین به دسترسی به خط تلفن و اتصال پهنای باند نیاز خواهید داشت.

دفتر ، صندلی و رایانه

بعد از پیدا کردن فضای کاری ، مکانی برای یافتن میز و صندلی خود دارید. میز باید به اندازه کافی بزرگ باشد و صندلی راحت باشد ، اما می توانید مقدار زیادی از آن را با نرخ اقتصادی پیدا کنید ، یا در صورت نیاز از آن استفاده کنید. اگر از اکثر مردم سوال کرده اید که چگونه بازاریابی آنلاین را شروع کنند ، به شما می گویند که رایانه بگیرید. بدیهی است که این امر ضروری است ، اما ، باز هم ، بدون نیاز به بودجه بزرگ ، انتخاب زیادی وجود دارد. به اندازه توان خود به دنبال رم باشید زیرا این امر بر عملکرد تأثیر می گذارد. حتماً محل کار خود را به روشی راحت تنظیم کنید ، زیرا بیشتر وقت خود را صرف خواهید کرد.

تجهیزات دیگر

به تلفن احتیاج خواهید داشت. همچنین به یک دستگاه کپی ، اسکنر و پرینتر نیز احتیاج خواهید داشت که همه آنها ممکن است در یک دستگاه وارد شوند. نوت بوک بسیار مهم است. ارزش آن را دارد که در آنجا چیزهای زیادی کسب کنید و یادداشت های زیادی را یادداشت کنید. شکل دیگری از حافظه خارجی نیز برای ذخیره کردن سوابق به دور از دستگاه شما بسیار مهم است.

نرم افزار

تعدادی از عناصر برنامه وجود دارد که برای شروع بازاریابی به صورت آنلاین نیاز دارید.

  • آنتی ویروس / ضد بدافزار
    اکنون ما به برنامه مورد نیاز شما برای شروع بازاریابی آنلاین می رسیم. شما از ابتدا به نرم افزار آنتی ویروس احتیاج دارید ، زیرا Bullguard و AVG ارزش خوبی را ارائه می دهند ، همچنین می توانید از Avira (free-av.com) نرم افزار رایگان دریافت کنید.

    Anti Malware همچنین ایده خوبی است (می توانید از malwarebytes.com بارگیری رایگان دریافت کنید).

  • پست الکترونیک
    یک حساب ایمیل خواهید داشت اما داشتن اطلاعات بیشتر مفید است. Google Mail انتخاب خوبی است

  • پردازش کلمه و صفحه گسترده
    Microsoft Office یک انتخاب واضح است اما اگر از بودجه محدود استفاده می کنید ، OpenOffice (OpenOffice.org) گزینه خوبی است.

  • وب سایت طراحی شده است
    داشتن برنامه ای برای فعال سازی اصلاح وب سایت حتی اگر به طراحی وب سایت خود اطمینان نداشته باشید بسیار مفید خواهد بود. NVU برای حرکت مبتدیان رایگان و منطقی است.

  • میزبانی
    وب سایت های شما به میزبانی نیاز دارند ، مگر اینکه کاملاً با گزینه هایی مانند Squidoo و HubPages کار کنند. Hostgator انتخاب خوبی است.

  • FTP
    FTP از شما می خواهد که سایت های خود را در اینترنت منتشر کنید. Filezilla یک انتخاب محبوب و رایگان است.

  • فرستنده اتوماتیک
    نکته آخر اینکه اگر می خواهید موفق باشید ، به زودی به یک پاسخ دهنده خودکار نیاز خواهید داشت. این امر به شما امکان می دهد تا به صورت حرفه ای و اتوماتیک با افرادی که به پیشنهادات شما پاسخ می دهند ارتباط برقرار کنید. Uber یک رهبر در این زمینه است.

بنابراین در اینجا شما بروید اکنون می توانید نحوه شروع بازاریابی آنلاین را ببینید. می بینید که در بسیاری موارد می توانید با یک برنامه رایگان شروع کنید ، اگرچه ممکن است بعداً به روزرسانی کنید. پیشنهاد می کنم قبل از شروع اعتماد به نفس ، مقداری هزینه بودجه دریافت کنید. پیوندهایی به اکثر محصولاتی که در این بخش پیشنهاد شده اند وجود دارد http://www.Youronline-internetmarketing.com.

پس از خوشحال شدن ، برو. موفق باشید ، خدا شما را بیامرزد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا