دنیای وب

نحوه شروع یک تجارت اینترنتی: فرآیند CTPM – مبانی نحوه شروع یک تجارت اینترنتی

من اغلب سؤالهای زیر را از کسانی که من از طریق اینترنت به اینترنت آموزش می دهم در اینجا در شمال دور که در آن زندگی می کنم می شنوم. “موکی ، میلیون ها وب سایت در اینترنت وجود دارد. آنها چه مشترکاتی دارند؟”

متأسفانه ، پاسخ ساده “خرابی” است زیرا 98٪ از وب سایتهای اینترنتی از این پس حدود یک سال نخواهد بود.

چگونه می تواند این باشد؟

دلیل این امر این است که بیشتر صاحبان مشاغل آنلاین معنای اینترنت را نمی فهمند. تیاو به وضوح روند ساده CTPM را درک یا استفاده نمی کند:

  • داشتن کیفیت بسیار بالا و مرتبط محتوا در سایت آنها

  • این متولد رایگان (ارگانیک) است حرکت ترافیک موتورهای جستجو.

  • سپس این بازدید کنندگان باید باشند پرسولد در مورد این ایده که شما در این زمینه خاص متخصص هستید.

  • که منجر به کسب درآمد از سایت شما

واقعاً؟ بله واقعا.

نحوه شروع یک تجارت آنلاین موضوعی عظیم است ، اما خوشبختانه این پاداش های زیادی را برای کسانی که مصمم به ادامه یادگیری و تلاش برای موفقیت هستند ، کسب می کند ، تا زمانی که بر روند CTPM تسلط داشته باشند.

در این مقاله ، مختصراً در مورد کل روند صحبت خواهم کرد. در انتهای این مقاله ، پیوندی به یک لیست چک PDF رایگان که ایجاد کرده اید برای افزایش دانش شما در مورد این بخش شگفت انگیز جهان است.

من مطمئن هستم که شما جستجوهای آنلاین را انجام داده اید که منجر به سایتی شده است که صفحه شما را بدون هیچ گونه اطلاعاتی جز آخرین گزارش های فروش آنها پر می کند.

ممکن است اطلاعاتی راجع به یک جعبه درمان طبیعی جستجو کنید و سایتی که از آن بازدید می کنید هیچ اطلاعاتی ارائه نمی دهد ، اما صفحه نمایش شما را با تبلیغات بیشتر فروش نسبت به پست هفتگی از بازار غذای محلی سیل می کند.

پاسخ شما چه بود؟ مطمئناً ، من دکمه برگشت را خرد کردم و در صفحه پاسخ موتور جستجو به منوی بعدی حرکت کردم.

در حقیقت ، شاید برای یافتن چنین سایتی مجبور شوید مدتی را جستجو کنید. موتورهای جستجو روشهای مختلفی برای تعیین چگونگی مطابقت یک سایت با محتوای خود با اصطلاح جستجوی ادعای نمایندگی دارند.

وب سایتها با خوشبختی و خوشبختی در ابرها به صفحه اول صفحه پاسخ موتور جستجو نمی رسند. همه چیز در مورد کیفیت بالا و اطلاعات بسیار مرتبط با اصطلاح جستجو است.

اینترنت همه چیز در مورد اطلاعات است. وظیفه موتورهای جستجو منطبق کردن عبارت جستجوی شما با سایتی است که بهترین پاسخ ممکن را برای درخواست اطلاعات شما فراهم می کند. همین مسئله صادق است که آیا می خواهید بهترین روش برای ایجاد یک عروسک سرامیکی از نحوه تغییر روغن در یک بولدوزر بزرگ قطب شمال را بدانید.

روند یکسان است. درخواست اطلاعات با بهترین اطلاعات ممکن جستجو شده مطابقت دارد.

محتوای و کیفیت مناسب در وب سایت با ترافیک رایگان موتورهای جستجو پاداش می گیرد. شغل شما به عنوان سازنده سایت است

  • بازدید کنندگان خود را ترغیب کنید که می دانید در مورد چه چیزی صحبت می کنید محتوا.

  • مطابق با این ، محصولات و خدماتی که شما توصیه می کنید بهترین راه حل برای اصطلاح مورد نظر خود هستند حرکت ترافیک شما فرستاده شده اید

  • محتوای شما باید پریسل بازدید کنندگان شما فکر می کنند توصیه های شما بهترین شرط بندی است.

  • محصولات و خدمات شما توصیه می کنید سرمایه گذاری سایت شما.

آیا داری. CTPM روندی که پایه و اساس هر وب سایت موفق است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا