ساختمان و مسکن

نحوه طراحی جکوزی در خانه شما

نحوه طراحی جکوزی در خانه شما. نام جکوزی از خانواده ای از برادران ایتالیایی گرفته شده است که از ایتالیا بزرگ شده و در اوایل قرن بیستم در کالیفرنیا ، ایالات متحده آمریکا ساکن شده اند. این برادران مهندس پرواز بودند که موتور هواپیماهای هلیکوپتر را برای هواپیما طراحی می کردند. آنها مهندسی هوانوردی را رها کردند و در طراحی پمپ های آب کشاورزی به زراعت تمرکز کردند.

وان جکوزی در اوایل دهه 1940 توسط آب نبات جکوزی ، جکوزی نسل دوم اختراع شد. پسرش از آرتریت روماتوئید رنج می برد و از بیمارستان هیدروتراپی دریافت می کرد. وی یک پمپ قابل حمل را طراحی کرد که می تواند به وان متصل شود تا هیدروتراپی کند.

در اواخر دهه 1960 ، یک جکوزی نسل سوم ، ایده تجاری سازی وان پمپ دار موسوم به “وان رومی” ، با ایده رفع نیاز روزافزون سرگرمی به وجود آمد.

اگرچه خانواده بزرگتر جکوزی فکر می کردند که این ایده کمی عجیب است ، اما فروش زیاد شد و به زودی وان حمام طوری طراحی شد که کمی مناسب تر برای دو نفر باشد. این طرح طی چندین سال بهبود یافته و در حال بزرگتر و بزرگتر شدن است.

فرهنگ آرام کالیفرنیا به یک نقطه شروع خوب برای جکوزی ها تبدیل شده است ، زیرا ستارگان محبوب فیلم در جستجوی یک زندگی غنی و مسحور کننده ، آن را بیشتر گسترش داده اند.

در سال 1979 ، آنها شرکت را به Kidde Inc. فروختند. که متعاقباً در سال 1987 توسط هانسون PLC بدست آمد. در سال 1996 ، این شرکت با خرید یک تولید کننده برجسته استخر شنا کانادایی ، هاوگ Products Products Limited ، خود را تقویت کرد و باعث تنوع بیشتر و بهبود طرحها شد.

در حال حاضر ، جکوزی مشهورترین نام تجاری جهان است.

مورد نیاز فضای

استخر شنای استاندارد در ابعاد 1.8m x 1.8m و ارتفاع 0.8m وجود دارد.

بنابراین فضای حمام باید به اندازه کافی بزرگ باشد که بتواند در این اندازه متناسب باشد و فضای کافی برای چرخاندن و لباس پوشیدن حمام باقی بگذارد.

حمام به ابعاد 2.8 متر در 2.8 متر برای جکوزی مناسب است و فضای کافی را در آنجا به جا می گذارد.

سایت شما.

می توان آن را در کنار یک پنجره بزرگ در حمام قرار داد. برای اتاقی که از حریم خصوصی زیادی مانند اتاق طبقه بالا برخوردار باشد ، می توان پنجره را به گونه ای بزرگ طراحی کرد که نور زیادی به خود ببخشد و منظره ای پانوراما بخشد. برای اهداف حفظ حریم خصوصی ، شیشه های پنجره می توانند یخ زده ، اسرارآمیز یا یک طرفه باشند. از آنجا که گرداب مکانی است که افراد وقت زیادی را در داخل خانه می گذرانند ، برای جلوگیری از یکنواختی و کسالت باید منظره پانورامای خوبی داشته باشد.

همچنین می توان آن را بر روی درهای بیرونی قرار داد.

ترکیب بندی.

مساحت کف با یک تخت ماسه ماسه ای 100 میلی متر از سطح کف مورد بررسی قرار گرفته و بالا می رود. در بالا قرار داده شده و به زمین ثابت می شود. لوله های لوله کشی متصل به لوله های آب در خانه نصب شده اند و پمپ به نقطه برق وصل می شود. سپس کاشی های سرامیکی در اطراف دیوار در ارتفاع 2.1 متری از سطح زمین نصب می شوند تا دیوار در برابر رطوبت محافظت شود. کاشی های دیواری چینی می توانند به سبک و رنگ دلخواه شما طراحی شوند.

جکوزی تازه نصب شده است

هزینه این گرداب ها در کنیا حدود 60،000 شیلینگ کنیا است و آنها در فروشگاه های سخت افزاری مانند دوشی در منطقه صنعتی در دسترس هستند. قیمت به اندازه و شکل آن بستگی دارد. آنها در اشکال و اندازه های مختلفی قرار می گیرند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا