ساختمان و مسکن

نحوه عقد قرارداد با پیمانکار عمومی یا تعمیرکار پروژه های ساخت و ساز مسکونی

در 10-15 سال گذشته صنعت پیمانکار عمومی مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است. تلویزیون ، مجلات و مقالات با تصویر ، اعتبار و اعتماد به نفع پیمانکاران عمومی مبارزه کرده اند. این چیزی است که شما باید به عنوان صاحب خانه از آن آگاه باشید.

15 سال پیش ، 3 پیشنهاد برای ساخت و ساز مسکونی وجود داشت:

این خانه قدیمی

کارگاه جدید Yankee

– دوباره خانه باب ویلا

این سه پیشنهاد به صاحبان خانه نگاهی درخشان در تکنیک ها و روش های ساخت و ساز ، ارائه مشاوره ، دانش و خرد زیادی می دهد. فکر می کنم که آنها آخر هفته پیروان وفاداری در بین آماتورها ، پیمانکاران و جنگجویان دارند. اما مخاطبان زیادی را به خود جلب نکرد. از این گذشته ، همه علاقه ای به یادگیری نحوه برش قالب Crown یا چگونگی تعیین بهترین بیت برای روتر ندارند.

نمایش در HGTV به نام هولمز در خانه ها آمد. کل فرض این نمایشگاه ، افشای مشاغل بد پیمانکاران بی پروا ، غیر اخلاقی و غیرحرفه ای بود و در عین حال صاحبان خانه را به عنوان قربانیان معصوم “معامله ای که بد پیش آمد” به تصویر می کشید. ناجی ما ، آقای هولمز ، برای نجات روز و تصحیح اشتباهات آمده است.

مشکل – آیا هنوز پیمانکاران غیرمجاز ، غیرحرفه ای و غیر اخلاقی وجود دارند؟ چالش! در عین حال ، ممکن است یک نفر سؤال کند … آیا وکلا غیرقانونی ، غیرحرفه ای و غیر اخلاقی هستند؟ دکترها؟ افسران پلیس؟ آژانس معاملات املاک؟ واسطه های وام؟ حسابداران؟ و غیره؟ شما شرط می بندید! هر صنعتی خوب ، بد ، متوسط ​​، عالی و وحشتناک دارد. این زندگی است ، این افراد.

این نمایش یک پیام استتار را به مالکان خانه ارسال کرده است – سایر پیمانکاران … BAD Mike Holmes GOOD. آقای هولمز آدم باهوشی است. او می داند که چگونه می تواند پول کسب کند و خودش را ارتقا می بخشد. خوب برای او! با این حال ، پیشنهاد او به ناحق كل صنعت را لرزاند ، كار بزرگی را در گمراه كردن صاحبان خانه انجام داد و روند “ضربه زدن به پیمانكار” را كه از آن زمان حاكم است ، آغاز كرد. برای همه صحبت های مایک در مورد “صدور مجوز ، بیمه و مجوزها” ، من این طعنه را مبهوت می کنم که خود مایک هولمز مجاز نیست کارهایی را که در نمایش انجام داده ، انجام دهد. اداره مسكن و امور شهرداري ها مجوز مشخصي براي مجوز دارد و آقاي هولمز خود نجار مجاز نيست. از نظر فنی ، هر بار که او هر عنصر چوب ساختاری را برای یک خانه تغییر می دهد یا خدمات نجاری را می فروشد ، این کار را بدون مجوز مناسب انجام می دهد ، قانون را می شکند و خود را در سایه ای پرتاب می کند که بسیاری از پیمانکاران دیگر به راحتی برچسب می زنند. منافق.

علاوه بر این ، اگرچه درست است که بسیاری از صاحبان خانه در این نمایش سرقت ، فریب خورده یا فریب خورده اند ، اما بیشتر اوقات و بیشتر صاحبان خانه آنها را به خودشان آورده اند. چگونه من می دانم؟ من می توانم تضمین کنم که بیشتر مالکان خانه پیمانکار خود را براساس قیمت انتخاب می کنند. “یک معامله خوب” را جذاب کنید. البته آنها به شما این پیشنهاد را نمی دهند. وضعیت “قربانی” کشته می شود.

صحبت از چیزهایی که آنها در این برنامه به آنها اشاره نمی کنند ، آیا تا به حال متوجه شده اند که چگونه مایک هولمز معمولاً تقریباً تمام کارها را نابود می کند و نه تنها آن را درست بازسازی می کند ، بلکه تا جایی پیش می رود که باعث می شود خیلی بهتر ظاهر شود؟ صحبت از اطلاعات نادرست … همه اینها به سیگنال های دلار واقعی تبدیل می شود. درهای حمام شیشه ای به صاحبان خانه ، کابینت های سفارشی ، میز گرانیت ، کف گرم ، کف مرمر و غیره فوق العاده است ، اما آنچه آنها از ذکر این مطلب غافل می شوند این است که در واقعیت کسی مجبور به پرداخت آن بود. در این حالت ، شرکت تولیدی به احتمال زیاد و از پیشنهادات حمایت مالی اقلام رایگان دریافت می کرد. اما این گمراه کننده است که یک نوسازی اولیه اتفاق می افتد زیرا صاحبان خانه بودجه 20،000 دلاری داشتند و معادل 150،000 دلار زندگی واقعی در خانه دفع می کنند و می گویند “در آنجا … این همان چیزی است که باید اتفاق می افتد” بدون اینکه به بینندگان درباره این مسئله آزار دهنده بگویند. 130،000 دلار

یک نسل کامل از برنامه های تلویزیونی در این راستا ادامه یافت. تنها چیزی که باید بدانید این است که همه این پیشنهادات حمایت مالی دریافت می کنند. فرض پیش فرض بیشتر این نمایش ها “نگاه کن ، ما همه این نوآوری ها را ساخته ایم و فقط هزینه X دلار ماست”. آنها به راحتی فراموش می کنند که به شما بگویند “آره ، ما 50 تا 100٪ تخفیف در مورد همه موارد را از طریق اسپانسرهای خود گرفتیم و کار را واقع بینانه نمی شمیم.” ذکر این واقعیت که ممکن است آنها مجوز کار را به دست نیاورده اند ، هیچ کس توسط WSIB بیمه نشده است ، و هیچ کس بیمه مسئولیت و بسیاری از عوامل دیگر را ندارد.

آنها افراد تلویزیون هستند … این سرگرمی است ، و شرکت های تولیدی و شبکه ها دقیقاً به اطلاعاتی در نمایش نمی پردازند که هدف آنها سرگرمی و حفظ بیننده است.

حتی اکنون که ما تعصبها را برای رسانه ها تکرار کرده ایم و سالها اطلاعات غلط را که صاحبان خانه بمباران کرده اند تکرار کرده ایم ، بگذارید به این مسئله بپردازیم. چگونه به روش خود برای پیدا کردن یک حرفه ای بروید.

خبر خوب این است که تعداد زیادی از پیمانکاران دارای مهارت بالا برای انتخاب وجود دارند. آنها فقط این خبر را نمی دهند. برخلاف تصور رسانه ها ، اکثر پیمانکاران در مقیاس خوب و بزرگ قرار می گیرند. اولین گام شما در یافتن گامی متناسب با نیازهای شما ، با جستجوی گسترده شروع می شود. اینترنت به نظر می رسد یک شروع مناسب است.

با جستجو در سایت های پیمانکار که در آنجا هستند شروع کنید. به یاد داشته باشید که پیدا کردن پیمانکار مناسب کار شماست و باید برای انجام برخی کارهای پا آماده باشید. پیمانکار مناسب فقط به دامان شما نمی خورد و از آنجا که بیشتر کارهای نوسازی یک سرمایه گذاری مهم در بالای بیشترین سرمایه گذاری شما (خانه شما) است ، عاقلانه است که وقت خود را در هر نوبت بگذرانید و این کار را با “تحقیقات گسترده” شروع کنید. با مراجعه به وب سایت های مختلف ، شما با مرور پروژه های قبلی ، سطح کار را که هر شرکت نشان می دهد ، می دانید. همه پیمانکاران یکسان نیستند ، برخی به صورت انحصاری با نوسازی های “upscale” سروکار دارند ، برخی از وسط و میانی بالایی دارند ، برخی در انتهای پایین قرار دارند ، انواع سریع و سریع نوسازی (حمام ، اتصالات کف) و سایر انواع جذاب از رنو.

انتخاب شما به طور اجتناب ناپذیری بین 5-10 پیمانکار محدود خواهد شد که سبک / ظاهر شما را جذب می کنند. به عبارت دیگر ، آنها به نظر می رسد نوع کار / کیفیتی را که می خواهید در پروژه خود مشاهده کنید ، ارائه می دهند.

واقع بین باشید – هیچ نکته ای برای اجرای فراری با بودجه هیوندای وجود ندارد. در عوض ، اگر به دنبال فراری هستید ، نیازی به قدم زدن در هیوندای ندارید. هیچ یک از این موارد اشکالی ندارد ، اما بدانید که چه می خواهید و در مورد آنچه می توانید پس از آن واقع بین باشید واقع بین باشید. اگر روده شما می گوید بودجه کمی دارید ، با تعمیرگاهی که به نظر می رسد منحصراً در بازار خانه “upscale” در جنگل هیل ، Rosdale ، Bradal Bath ، Lake Lake Shore West و سایر محله های مرفه کار می کند ، تماس نگیرید. این خانه ها اغلب در کلاس 1 میلیون دلاری + (تا ده ها میلیون) قرار دارند. آشپزخانه ساده رنو همیشه بیش از 100000 دلار از نوع پروژه (با استثنائات) است. بسیاری از نوسازی ها مطابق با قیمت / ارزش خانه است. به عنوان مثال ، کابینت IKEA را در آشپزخانه اصلی خانه 20 میلیون دلاری پیدا نخواهید کرد. کابینت های سفارشی به قیمت 150،000 دلار در آشپزخانه اصلی یک خانه 400000 دلاری پیدا نمی کنید.

اکنون که فکر می کنید تعداد معدودی از پیمانکاران “فاکتور مناسب” را پیدا کرده اید ، به دنبال پیمانکاران بگردید. وب سایت آنها و جستجوی ساده GOOGLE برای شرکتشان اطلاعات زیادی را به تنهایی در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از این اطلاعات ، سعی کنید جستجوی خود را در حدود 3 پیمانکار محدود کنید که به نظر مناسب هستند.

مرحله بعدی … طراحی – هر تمدید به یک “برنامه” نیاز دارد. این طرح با یک طرح شروع می شود و چند گزینه وجود دارد. اگر احساس می کنید دانش کافی دارید یا می توانید خدمات طراح را حفظ کنید ، می توانید خودتان این فضا را طراحی کنید. طراح می تواند طراح داخلی ، معمار ، مهندس یا طراح مجاز برای BCIN باشد یا می توانید با پیمانکار طراحی / ساخت و ساز کار کنید. همه اینها به خود پروژه بستگی دارد. در بعضی مواقع ، در بیشتر موارد ، به پروانه ساخت نیاز خواهید داشت. طراحی پروانه ساختمانی نقشه های ساختمانی (CD) نامیده می شود و با طرح ها و نقشه های کلی تفاوت دارد. این روند معمولاً با “گرافیک مفهومی” یا نمایش “مفهوم” موردنیاز آغاز می شود. پس از انتخاب مفهوم ، گرافیک بهینه سازی شده ، اطلاعات پر می شود ، مواد به دست می آیند و جزئیات آن به تفصیل بیان می شود ، شما در حال دستیابی به مجموعه ای کامل از CD هستید. هر طراح نگاه متفاوتی به پروژه ارائه می دهد و هرکدام جوانب مثبت و منفی خود را دارند. به عنوان مثال ، اگر بودجه برای شما مهمترین نگرانی است ، بهترین گزینه کار با یک شرکت طراحی / ساخت و ساز است. D / B با توجه به بودجه شما طراحی می کند ، و از آنجا که سازندگان هستند ، می توانند قیمت گذاری ماموریت را شروع کرده و بودجه را از مرحله مفهوم تهیه کنند. آنها به عنوان سازندگان ، “انگشت نبض” را برای هزینه های مرتبط با پروژه دارند. از طرف دیگر ، کار با معمار شرط بهتری است اگر طراحی کلی معیار اصلی باشد. معمار استاد تئوری طراحی ، دانش و روشهای ساختمانی است. طراح داخلی ، همانطور که از نام آن پیداست ، بیشتر به “ظاهر” اتمام داخلی توجه دارد. مبلمان ، روتختی دیواری ، کفپوش ، وسایل و سایر مواد با هم مخلوط می شوند تا جلوه ای بصری زیبا و زیبا بخصوص در هر مشتری طراحی شود. این مهندس استاد طراحی با دوام و پایدار ، فولاد و مصالح ساختمانی است. طراح مجاز BCIN احتمالاً کارآمدترین و محدود به گزینه تعقیب A-B است که قیمت رقابتی را برای مشتریان آگاه از بودجه ارائه می دهد که به احتمال زیاد فقط به دنبال مجوز ساخت می باشند.

بنابراین همانطور که می بینید ، آنها هرکدام نگاه متفاوتی به موضوع دارند و هریک نقاط قوت و ضعف خود را دارند. این تصمیم بر عهده شماست که در انتخاب حرفه ای طراحی خود ، کدام عامل برای شما مهمتر است.

اگر با یک طراح شخص ثالث (طراح داخلی ، معمار ، طراح یا مهندس ثبت شده در BCIN) کار می کنید ، همیشه ایده خوبی است که با پیشرفت این طرح ، پیمانکار را درگیر کنید. حتی اگر انتخاب پیمانکاران خود را به 3 کاهش دهید ، آنها را از نحوه پیشرفت طراحی آگاه کنید. به احتمال زیاد ، آنها می توانند نقل قول کار را از طرف شما شروع کنند و بازخورد آنها همیشه مهم است.

کار با یک پیمانکار طراحی / ساخت و ساز از طرف دیگر انعطاف پذیری در داشتن بودجه کار را در همگام سازی با طرح فراهم می کند. مهندسی ارزش ، فضیلتی از این گزینه است.

افسانه – پیمانکاران می توانند قبل از تهیه نقشه شغلی به شما “ادای احترام” کنند. بارها و بارها این را می شنوم. “اطمینان حاصل کنید که تعداد X پیمانکاران را تخمین زده اید.” وقتی نقشه های کاری وجود ندارد ، چه تخمین زده می شود؟ نقشه های کاری دامنه کار و مواد درگیر در پروژه را مشخص می کند. این که شخصی قبل از گرفتن گرافیک از شما تخمین بخواهد مانند این است که با یک نماینده تماس بگیرید و بپرسید “یک ماشین چقدر هزینه دارد؟” خوب ، اگر به عنوان مثال با فورد تماس گرفتید ، جواب می تواند از 15000 تا 100000 دلار باشد. شما هیچ خدمتی به خودتان ارائه نمی دهید.

اگر پیمانکاری که شما تماس گرفتید قبل از نقاشی به شما نقل قول داد ، یکی از دو مورد که اتفاق می افتد این است: الف) او شما را در تلاش برای فروش شما سوء استفاده می کند.

قیمت ها در بازسازی ها بسیار متفاوت است. حمام رنو می تواند در هر نقطه و در محدوده 5000 تا 100000 دلار + قرار بگیرد.

حال اگر به گرافیک شغلی نیازی ندارید و فکر نمی کنید پروژه شما به مجوز ساخت نیاز داشته باشد ، رویکرد بعدی شما چیست؟ خوب … صادق باشید به پیمانکار بگویید چه بودجه ای را برای پروژه اختصاص داده اید و به او بگویید که می توانید برای آن کار به دست بیاورید. به احتمال زیاد در بیشتر موارد ، پیمانکار می تواند مهمان را حساب کند اگر بودجه واقعی دارید یا نه. اما به یاد داشته باشید ، این هنوز هم فقط یک گپ مهمان است. هر بودجه از جزئیات تشکیل شده است و هرچه جزئیات بیشتری را برای آن آماده کنید ، احتمال اینکه در پایان بودجه بمانید ، بیشتر است.

بعد چی؟ – اگر فکر می کنید 3 پیمانکار یا موارد مشابه آن پیدا کرده اید ، بودجه واقعی دارید و بدون توجه به اینکه در این مرحله نقشه برداری دارید یا نه … می خواهید آنها را برآورده کنید. اگر از قبل گرافیک دارید ، بدیهی است که آماده تر هستید ، اما اگر نگران نباشید ، نگران نباشید … دیدار با پیمانکاران در این مرحله خوب است. برخی از پیمانکاران تنها در صورت تهیه نقشه شما را ملاقات می کنند ، اما بیشتر آنها این کار را انجام می دهند. این ما را به مرحله بعدی خود می رساند.

برآورد رایگان در مقابل بازدیدهای سایت پرداخت شده / تخمینها – برخی از پیمانکاران بازدید از خانه شما را برای اولین جلسه متهم می کنند اما بیشتر آنها بصورت رایگان ارائه می شوند. که بهتر است؟ خوب این در هوا است و شما باید تصمیم بگیرید. معمولاً وقتی هزینه بازدید از سایت را پرداخت می کنید ، پیمانکار بیرون می آید و اندازه گیری ها و تصاویر خانه خود را می گیرد. او همچنین بر اساس اطلاعاتی که شما ارائه داده اید یادداشت می گیرد و ارزیابی اولیه پروژه را برای شما ارائه می دهد. این بدان معنی است که وی به دفتر خود بازگشت ، یک یا دو مفهوم را برای تجدید طراحی ، بودجه یا دو بودجه ساخت و “کمک هزینه” را برای قسمتهای ناشناخته کار شناسایی کرد که هنوز در این مرحله قابل درک نبودند (برای مثال ، اتمامها ، وسایل و سایر موارد جانبی) ، سپس برآورده می شد. با شما دوباره در خانه خود باشید تا ارزیابی اولیه را مرور کنید. این یک ارزیابی واقعی تر و دقیق تر از پروژه از هر تخمین آزاد می تواند باشد. تا زمانی که پیمانکار بنشیند ، فضا را طراحی کرده و تمام اعداد را خرد می کند … یعنی “تخمین” ای که ارائه می شود شستشوی خوک است و چیزی بیشتر از یک عدد از هوای نازک کشیده نمی شود ، که به هیچ وجه جزئیات مربوط به دامنه کار یا کمک های مادی و انتهای آن را نشان نمی دهد. این دلیلی است که بسیاری از “برآوردها” با WILDLY تفاوت دارند. شما وقت خود را با اینها تلف می کنید.

بهترین کار شما همیشه این است که همیشه شخصی را برای انجام خدمات پیش از ساخت و ساز در پروژه نگه دارید. این بسته شامل طراحی اولیه ، دامنه کار ، برنامه ، بودجه ، انتخاب مواد ، تنظیمات نامحدود ، مهندسی ارزش ، پالایش پروژه با توجه به بودجه شما ، تصفیه جزئیات و مواد اولیه منبع ، انتخاب پیمانکاران فرعی ، مناقصه قسمت های کار ، اخذ نقشه کار و اخذ کلیه پروانه های ساختمانی ، تغییرات ، کمیته اصلاح یا مصوبات در مناطق مورد نیاز این بسته (پیش ساخت) نسخه آبی رنگ پروژه است و در طول عمر پروژه کار خواهد کرد. برنامه ریزی کنید … منبع شماره 1 پیشرو شما به سمت تجدید موفقیت آمیز تنها چیزی که به اصطلاح “کارشناسان” و “مشاورانی” خوانده نمی شوند که مقاله ای می نویسند ، و همه در مورد رادیو و تلویزیون موعظه می کنند. با این حال ، این تنها کاری است که افراد حرفه ای واقعاً در محل کار انجام می دهند. هرچه جزییات بیشتر، بهتر. این همچنین پس انداز مالی شماره ی 1 شما در اینجا است ، اگرچه ممکن است “در اصل” هزینه های خود را پرداخت کنید … یک طرح اصلاح شده “قوی” ، صدها هزار دلار را برای شما صرفه جویی می کند. گاهی اوقات ، کار 6 ماهه دو سال طول می کشد تا برنامه ریزی شود. اما این تنها راه ارائه کار به موقع ، با توجه به بودجه و مشخصات است.

منابع – شکی نیست که بارها و بارها این مطلب را شنیده اید. “درخواست مراجع”. مفهوم مرورگر احساس غلط از امنیت را به مردم می دهد. هیچ پیمانکاری مرجع ناخوشایند یا منابع مربوط به مشاغل “بد” را تشخیص نمی دهد. بیایید بگوییم که پیمانکار 100 پروژه در زیر کمربند خود داشته است ، و او 20 ارجاع به شما می دهد … به نظر شما کدامیک از این لیست ها را تهیه می کند؟

به عنوان یک قاعده کلی ، مشتری های سابق دوست ندارند با شما تماس بگیرند و قطعاً افرادی که در خانه هایشان حضور دارند را دوست ندارند “کارهایی را که قبلاً توسط پیمانکار انجام داده بودند” بازرسی کنند. پس از اتمام کار ، بیشتر صاحبان خانه می خواهند با زندگی خود ادامه دهند و از خانه خود لذت ببرند. به همان اندازه که یک تجربه سرگرم کننده با پیمانکار بود ، هیچ کس دوست ندارد از طریق تماس تلفنی ، هفته به هفته ، ماه به ماه ، سال به سال از دیدگاه جدید پیمانکار ردیابی شود. بازدید از خانه آنها نیز دشوار است ، و هیچ کس واقعاً دوست ندارد غریبه ها در خانه برای “بررسی” کار باشند. مردم زندگی بهتری دارند و کارهایی را نیز باید انجام دهند … در سرقفلی مشتریان رضایت بخش محدودیتی وجود دارد و این هم باید توسط پیمانکار و هم مشتری بالقوه مورد توجه قرار گیرد.

نکته دیگری که باید به آن فکر کنیم این است که ما در روز و عصر فناوری زندگی می کنیم. در مورد شرکتی که از اینترنت استفاده می کند چیز زیادی وجود ندارد. به عنوان مثال ، تعدادی از وب سایت های شخص ثالث وجود دارد که می توان در مورد پیمانکاران گزارش و بازخورد داد. فرض بر این است که این وب سایت های شخص ثالث بی طرفانه بوده و هر کسی که شکایتی در این شرکت داشته باشد می تواند چنین سایتهایی را به صورت عمومی اعلام کند. این یک اقدام بسیار بهتر از اعتبار و بررسی پیمانکار است. پیمانکاران خوب برای حفظ شهرت پاک تلاش می کنند ، زیرا اعتبار کلید اعتماد است.

سرانجام ، هر کسی که نتواند منابع زیادی برای مراجعین قبلی ارائه دهد ، از این امر مستثنی نیست. بدیهی است پیمانکارانی که می توانند بیشترین منابع را ارائه دهند ، پیمانکارانی هستند که مدت طولانی کار کرده اند. اما در مورد مردان جدید در کارآفرینی چه می توان گفت؟ پیمانکاران زیادی هستند که ده ، بیست یا سی سال گذشته را برای کار در شخص دیگری در یک شرکت ساختمانی دیگر گذرانده اند. همه چیز از نجاران گرفته تا وب مسترها ، مانیتورها و مدیران پروژه که دارای انواع گواهینامه ها ، اعتبارنامه ها و مجوزها همراه با تنوع دانش و تجربه ای هستند که در نهایت تصمیم به غرق شدن در شرکت خود و بعضاً کاتالیزور داشتند این بود که آنها باور داشتند / می دانستند می توانند خدمات بهتری را به مردم ارائه دهند و سپس آنچه ارائه می دادند. کارفرمای قبلی. كاهش تجربه واقعی ، دانش و مدارك لازم برای فقدان مشتری شخصی سابق ، بدون تفكر نیست و به دایناسورهای قدیمی در صنعت اجازه می دهد تا تمام مشاغل موجود را انحصار دهند. در حالی که ، مردان جدید ممکن است مشتاق تر و مایل به ارائه بزرگترین معاملات به نام ساخت نمونه کارها خود باشند. فقط اطمینان حاصل کنید که آنها واقعاً واجد شرایط هستند و ممکن است مشتری های سابق شخصی زیادی نداشته باشند. اعتباربخشی ، مجوزها ، تاریخ گذشته و غیره … در پایان ، وظیفه انتقال پیمانکاری به عهده پیمانکار است. تمام آنچه که من می گویم این است که دایناسورها در این صنعت دارای انحصار مرجع هستند و از نظر صلاحیت ها و توانایی های یک فرد نسبت به اکثر افراد ، اندازه گیری کمتری است.

درباره مجوز / بیمه / WSIB – پیمانکاران برای فروش مشاغل خود به عموم مردم نیاز به مجوز دارند. در صورتی که پیمانکار شما دارای مجوز باشد یا خیر ، می توانید با وزارت بررسی کنید. مهم است؟ خوب ، از یک طرف … این قانون است و اگر پیمانکار آن را نداشته باشد … از نظر فنی قانون را نقض می کند و می تواند جریمه یا شاید به جرم کیفری باشد. از طرف دیگر ، این تقریباً معیار واجد شرایط بودن نیست. امتحان / مدارک تحصیلی که شرایط لازم برای اخذ مجوز را قبول کند ، ضمانتی نیست. اخذ گواهینامه رانندگی تضمینی نیست که شما رانندگان بی اثر را در جاده پیدا نکنید … این یک “چک” ساده است. برخی آن را باج خواهی دولت می دانند ، زیرا هرگز اعمال نمی شود. من چندین بار با این وزارتخانه تماس گرفته ام تا به پیمانکارانی که بدون مجوز کار می کنند اطلاع رسانی کنم و اصلاً هیچ اتفاقی نمی افتد. بنابراین برخی از متخصصان آن را به عنوان یک نیروی ناتوان می بینند ، که فقط مالیات را به پیمانکاران واقعی و معتمدانی تحمیل می کنند که سخت کار می کنند و از قانون پیروی می کنند در حالی که اجازه می دهند مردانی که قوانین را زیر پا می گذارند به صورت رایگان و اساساً بروند … تا زمانی که به آنها کمک کند این کار را با ارزان تر کردن قیمت های خود انجام دهند (خرس کمتر) هزینه ها) با این حال ، آن را با یک دانه نمک میل کنید. قرار است پیمانکاران آن را بدست آورند ، و اگر پیمانکاران به قانون اهمیتی نمی دهند … خوب ، این باید چیزی راجع به اصول / اخلاق آنها به شما بگوید. نوع پرچم قرمز … اما تصور نکنید که داشتن یک مرد با مجوز نمی تواند کاری اشتباه کند. اما آنها همچنین قبل از صدور مجوز ، سوابق پلیس را بررسی می کنند و اگر مرد مجوزی نداشته باشد ، سوالات بیشتری درمورد اینکه چه کسی را استخدام می کنند وجود دارد. همچنین مسئولیت پذیری در این مورد وجود دارد که اگر پیمانکار دارای مجوز باشد … همیشه می توانید شکایتی را در وزارتخانه مطرح کنید در صورتی که اتفاقی برای طرف رخ دهد و مجوز وی برای آن شخص ابطال شود.

پیمانکاران برای محافظت از کارگران و هرکسی که وارد خانه شما شود ، به بیمه مسئولیت نیاز دارند. بدون آن ، یک مصدوم در ساختمان شما می تواند از شما شکایت کند.

WSIB در صورت بروز خسارت از کارگران محافظت می کند ، بار دیگر از سلامت و ایمنی کارگران در خانه محافظت می کند و شما و پیمانکار را از مسئولیت آزاد می کند. این وظیفه ما است که شهروندان اطمینان حاصل کنیم که ما یک محیط کار ایمن را برای همه کارگران ترغیب می کنیم.

این مزایا همیشه ارزان تر است … در دراز مدت – بدون شک ، هنوز هم وجود دارد که ما در این نوع کار “نفوذ” می نامیم. هر کسی می تواند خود را “پیمانکار” بنامد و بسیاری نیز این کار را انجام می دهند. يمكن للرجل أن يلتقط مطرقة اليوم ، ويطبع بطاقة عمل غدًا ويتجول ويطلق على نفسه اسم المقاول ولكن هؤلاء الرجال لا يبتعدون كثيرًا. إنهم يضرون أنفسهم وكل من حولهم في فترة زمنية قصيرة جدًا ، ويبتعدون بسرعة. الديموغرافية الرئيسية هم أصحاب المنازل “رخيصة”. إنهم لا يدفعون الضرائب ، وليس لديهم تراخيص ، وليس لديهم تدريب ، ولا تأمين ، ولا تغطية لمسؤولية WSIB ، ولا يعرفون ما الذي ينطوي عليه العمل ، وكم تكلفة المواد ، وكيفية حساب العمالة ، ولا يوظفون الغواصات المحترفة … وهكذا في معظم الأوقات لا يحصلون على وظيفة بشكل كبير. هذا يناشد أصحاب المنازل “الرخيصة” ، الذين يعتقدون أنهم يحصلون على صفقة. ولكن سيتم ضرب المروحة عاجلاً أم آجلاً ، وستكون تكلفة الإزالة وإعادة العمل دائمًا أكثر تكلفة من استئجار محترف في المقام الأول. علاوة على ذلك ، عدم سحب التصاريح وحمل التأمين المناسب وقضايا أخرى بالإضافة إلى العمل الفعلي يمكن أن يترك مالك المنزل يواجه عشرات الآلاف من الدولارات من الغرامات من المدينة وفي بعض الحالات النادرة … حتى أن المنازل أمرت بهدمها واضطر أصحاب المنازل لدفع ثمن هدم منازلهم بعد “إدانتها” من قبل المدينة. يا له من كابوس.

العقد – مهم جدا … يقدم مقاولون مختلفون عقودًا مختلفة. بعضها عبارة عن “السعر الثابت” و “التكلفة – Plub” و “الوقت والمادة” و “إدارة المشاريع” وعدد من الاختلافات الأخرى. يتعامل بعض المقاولين بشكل حصري في طريقة واحدة بينما يقدم البعض عددًا من الخيارات. اختر أفضل ما يناسبك. ابحث عنها واسأل حولها ، ليست كل العقود متشابهة. مهما اخترت … كلما زادت التفاصيل كلما كان ذلك أفضل. العقد الجيد هو العقد الذي لا يترك إلا القليل جدًا للتفسير إذا لم يسير شيء على ما يرام وتحدث جدال. احصل عليها مكتوبة! هي القاعدة. المقاولون الجيدون مفصلون للغاية في عقودهم ، ويحافظون على وثائق دقيقة طوال المشروع تكون شفافة لكلا الطرفين. الضمانات ضرورية أيضًا.

إنها علاقة تكافلية – خلقت الأجواء لوسائل الإعلام الكاذبة موقفًا عدائيًا / عدائيًا تجاه المقاولين. يعتقد الناس أن المقاولين هم شيء يحرسون أنفسهم منه ، والسؤال ، والنظر إلى أسفل … لأنهم جميعًا سيحصلون عليك. هذا الموقف الاستفزازي لا يفيد أحداً. يجب أن يكون المقاول والعميل على EVEN KEEL مع بعضهما البعض ، وكلاهما يحترم وقت الآخرين واحتياجاتهم ورغباتهم ورغباتهم. علاقة تكافلية حيث يشعر الطرفان بالرضا عن العمل معًا في مشروع ناجح. الحقيقة هي أن المقاولين الجيدين انتقائيون للغاية في من يعملون معهم / من أجلهم. عادة ما يعمل الأشخاص السيئون مع أي شخص لديه المال. لكن الجيدون يدركون أن المشروع هو التزام من كلا الجانبين ، و 100 ٪ من كل ما هو مطلوب بالفعل لتقديم مشروع ناجح والحصول عليه من أ إلى ب يحدث بعد توقيع العقود ، ويكملون بعضهم البعض ويقدمون الوعود. المقاولون الجيدون لا يبيعون الكثير ، لكنهم يسلمون كل الوقت. يمكن أن تكون عمليات التجديد معقدة للغاية ، ومعظم المحترفين لديهم خلفية غنية في التدريب المطلوب للعمل. البعض منهم مهندسون معماريون ومهندسون ومديرو مشاريع وسباكون مرخصون وكهربائيون والعديد من المهن الأخرى ذات الصلة ويختلف تدريبهم. لكن كل الطيبين يفهمون تعقيد بعض المشاريع. لا تحدث التجديدات الرائعة عن طريق الصدفة ، والهياكل التي تستمر مئات السنين ليست مجرد صدفة ، والصنعة الدقيقة تستغرق سنوات وسنوات من التفاني. أمضى المقاولون الكبار الجزء الأكبر من حياتهم في إتقان تجارتهم ، وجمعوا المعرفة والحكمة التي لا تقدر بثمن التي يتحملونها في كل مشروع.

لذا ، ابحث عن مقاول جيد … واعمل معه (أو معها). السر رقم 1 بين المقاولين هو أن العملاء الذين يقدرونهم أكثر ، هم الذين يفهمون ما تعنيه الجودة ، ويقدرون الاحتراف ، ويقدرون الصنعة عالية الجودة ، ويختارون الصدق والنزاهة في من يتعاملون معهم ويفهمون أن العمل مع محترف حقيقي هو أفضل رهان لهم في رؤية مشروع ناجح حتى الاكتمال. أنا أعلم أيضًا أن المقاولين الذين لديهم عملاء بالصفات المذكورة أعلاه … ينحنيون للخلف بالنسبة لهم.

كانت هذه هي الحكمة الأكثر روعة التي يمكنني أن أفصلها حول هذا الموضوع. اختيار اتباع نصيحتي ، أو اتباع نصيحة مجموعة كبيرة من “الخبراء” الذين لم يوظفوا مقاولًا أو لم يقموا بأي مشروع حقيقي بأنفسهم (رسم غرفة المعيشة الخاصة بك لا يحسب) ، الأشخاص الذين يعرفون السعر لكل شيء وقيمة لا شيء … الخيار لك. أعلم أنه إذا كان عليّ الذهاب إلى المحكمة ، فأنا أريد أفضل محامٍ من جانبي. إذا كنت بحاجة إلى طبيب ، فأنا أريد من أفضل طبيب أن يشخصني / يشفيني. إذا كنت بحاجة إلى ميكانيكي ، فسأخذها إلى محترف. في هذه الحياة ، كل ما أنت عليه هو الخيارات التي تقوم بها. الله.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا