دنیای وب

نحوه فروش در آمازون برای مبتدیان

بیش از یک راه برای درآمدزایی از آمازون وجود دارد. در مورد مهمترین مطالب این مقاله برای شما تعریف خواهم کرد.

اول از همه ، بازار آمازون است. Marketplace فرصتی را برای شما فراهم می کند که محصولات (نه فقط کتاب بلکه مجموعه کاملی از موارد) را در همان صفحه در آمازون بفروشید که آمازون خود محصول را نیز می فروشد. بنابراین می توانید با آنها به صورت رو در رو رقابت کنید و حتی با یک قیمت با آنها رقابت کنید. قیمت فروش ثابت است – بازار حراج نیست. شما می توانید تعداد نامحدودی از موارد را به صورت رایگان در لیست قرار دهید ، اما آنچه که آنها را به عنوان مراجعه کننده می نامند در هر فروش شارژ می شود. بازار برای محصولات جدید و استفاده شده است.

Marketplace مناسب است که شما فقط بخواهید پول نقد اضافی را به صورت پاره وقت بپردازید ، بلکه می خواهید یک تجارت کوچک “راحت” را نیز شروع کنید.

راه اصلی دیگر برای کسب درآمد آمازون همکاران است. همکاران اساساً یک برنامه وابسته هستند.

نحوه فروش در بازار آمازون

شروع کار در بازار آمازون بسیار آسان است. لازم نیست از قبل ثبت نام کنید. شما می توانید هنگامی که برای اولین بار محصول خود را لیست می کنید ، یک حساب کاربری باز کنید.

اگر قبلاً یک حساب خریدار در آمازون دارید ، می توانید حساب فروشنده خود را به آن اضافه کنید.

برای ثبت نام به عنوان فروشنده ، به یک نام تجاری ، آدرس ، نام نمایش ، کارت اعتباری و شماره تلفن نیاز دارید. این تمام چیزی است که شما برای شروع کار نیاز دارید.

به وب سایت آمازون بروید ، به قسمت پایین صفحه بروید تا “با ما درآمد کسب کنید” و سپس “در آمازون بفروشید”. سپس دو گزینه را مشاهده خواهید کرد:

کم میفروشد یا زیاد میفروشد؟ آمازون دو نقطه ورود به بازار را ارائه می دهد ، که آنها به طور غیر رسمی آنها را “فروش کمی” یا “فروش زیاد” می نامند.

در اصل “کمی” برای فروشندگان گاه به گاه و سرگرمی است که انتظار دارند کمتر از 35 مورد در ماه بفروشند. هزینه آن برای هر فروش 86p به علاوه هزینه ارجاع است. شما همچنین به دسته کالاهایی که می توانید در آن بفروشید محدود شده است. با این حال ، مزیت این است که تقریباً هیچ هزینه ای برای شروع آن ندارد و در صورتی که در ابتدا فروش زیادی نداشته باشید ، هزینه های جاری وجود ندارد.

فروش “lot” برای فروشندگان حرفه ای است که انتظار دارند ماهانه بیش از 35 کالا بفروشند. شما ماهانه 28.75 هزینه مسطح و هزینه مراجعه را پرداخت می کنید. شما می توانید در تمام دسته های محصولات آمازون بفروشید.

همیشه لیست مقادیر کم و کم قیمت به عنوان یک فروشنده “فروش کمی” امکان پذیر نیست. برای انجام این کار ، شما باید یک “فروش زیاد” باشید! با این حال ، توصیه می کنم برای شروع کار ، مسیر “فروش کمی” را دنبال کنید. همیشه می توانید بعداً ارتقا دهید.

انتخاب خود را انتخاب کنید ، سپس فرم را بصورت آنلاین پر کنید.

فروشندگان حرفه ای

هنگامی که “مقدار زیادی” را به فروش می رسانید ، ممکن است بخواهید آن چیزی شوید که آمازون به عنوان فروشنده حرفه ای تجاری (Merchant) می نامد. بازرگانان حرفه ای به وسایل عمده فروشی و ابزارهای لیست دسترسی دارند. یک رابط وب وجود دارد که به شما امکان می دهد راحت تر و راحت تر توصیف های محصول ، موجودی و سفارش را مدیریت کنید. همچنین می توانید اطلاعات را از حساب خود وارد و وارد کنید.

به محض شروع به کار بیش از حد گزینه فروش / Pro Merchant ، خیلی ارزانتر می شوید و از همه مهمتر ، به شما امکان می دهد تا روی توزیع گسترده کار کنید و از فروش درآمد کسب کنید که فقط کسانی که فروش اندکی دارند ، می توانند هزینه کنند.

فروش بازار آمازون – نحوه فروش محصولات خود

حال بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توان محصولات را برای فروش در بازار آمازون آماده کرد.

ایده بازار این است که شما محصول خود را در همان صفحه ای که آمازون و سایر فروشندگان موجود در بازار می فروشند ، بفروشید.

بنابراین ، ابتدا کالای جدید معادل آن را در کاتالوگ آمازون پیدا کنید. از ابزار جستجو در بالای صفحه اصلی Amazon استفاده کنید. نوع و نام محصول را وارد کنید و آمازون به طور خودکار شما را به صفحه صحیح برای لیست می برد.

در مرحله بعد ، دقت کنید که نوع محصول ، مارک ، شماره مدل یا هر چیزی که آمازون صحیح پیدا کرده است ، باشد.

پس از رسیدن به آن صفحه ، دکمه ای با عنوان “اینجا را بفروشید” پیدا خواهید کرد. بر روی آن کلیک کنید ، به حساب فروشنده خود وارد شوید و هم اکنون می توانید بلافاصله محصول خود را لیست کنید.

اکنون این موضوع واقعاً باهوش در آمازون است.

با فرض اینکه این محصول قبلاً در فروشگاه آمازون قرار داشته باشد ، لیست آماده استفاده است. لازم نیست توضیحی بنویسید یا عکسی بارگذاری کنید. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که شرایط محصول را مشخص کنید (یعنی جدید یا یکی از بسیاری از توصیفهای استاندارد استفاده شده) ، مقدار مورد نظر خود را برای فروش مشخص کنید و قیمت مورد نظر خود را پر کنید. گزینه های نامه مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید. (در این مرحله نیز می توانید تصمیم بگیرید که آیا شما مایل به ارسال محصول هستید یا خیر.)

در صورت تمایل می توانید توضیحی اضافی از حداکثر 2000 کاراکتر (نه کلمه) اضافه کنید. این به شما کمک می کند تا محصول یا پیشنهاد خود را از آمازون و سایر فروشندگان متمایز کنید.

در مرحله بعد ، آمازون خلاصه ای از لیست شما را برای بررسی و همچنین تأیید هزینه های آن در صورت فروش کالا به شما ارائه می دهد. اگر از آن راضی هستید ، کافیست روی “ارسال لیست خود” کلیک کنید و پس از اتمام کار شما خاموش می شوید ، کالای شما تا زمان فروش یا 60 روز (به طور نامحدود در صورت حرفه ای بودن) به طور خودکار در لیست قرار می گیرد.

آسین چیست؟ ASIN مخفف شماره شناسه استاندارد آمازون است. تقریباً هر محصولی در سایت خود ASIN خود را دارد – کد منحصر به فردی که برای تعریف آن از آن استفاده می کند. اگر ASIN را می شناسید ، می توانید مستقیماً با استفاده از آن لیست کنید. (برای کتاب ها ، ASIN همان ISBN است که روی جلد آن قرار دارد.)

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا