دنیای وب

نحوه فروش فیلمنامه خود – برای بازاریابی متن خود از اینترنت استفاده کنید

به لطف ظهور اینترنت ، اکنون روش های جدیدی در تلاش شما برای فروش فیلمنامه ای است که قبلاً برای فیلمنامه نویسان در دسترس نبود و اگر این کار را انجام دهید ، می توانید فیلمنامه فیلم خود را بدون خارج شدن از خانه به بازار عرضه کنید – چشمگیر ، درست است؟ این ابزاری در زرادخانه شماست و شما نباید از استفاده از آن بترسید!

دانستن نحوه فروش اسکریپت به معنای فهمیدن است که وب سایت های زیادی وجود دارند که ادعا می کنند با پرداخت هزینه ، توانایی مشاهده اسکریپت شما توسط تهیه کننده را دارند – برخی از آنها قانونی هستند ، برخی از آنها مجاز نیستند و بسیار مهم است که شما تحقیقات مستقل انجام دهید ( خارج از سایت) قبل از انتخاب تخصیص منابع مالی به یکی از آنها ، تا قربانی یک کلاهبردار کمتر از فضیلت نشود. با این حال ، سایتی وجود دارد که نویسنده می تواند با خیال راحت آن را توصیه کند ، این سایت InkTip است که دارای بیش از 5000 محصول بانک اطلاعاتی است و مکانی کاملاً محکم برای شروع کسی است که تازه به یادگیری استفاده از اینترنت برای کمک به روند فروش اسکریپت می پردازد.

به عنوان یک قاعده کلی ، پروژه هایی که در InkTip خوب به نظر می رسند متن هایی با بودجه کم (منظور مکان ها و کاراکترهای محدود) و دارای ایده های بالا هستند. شما می توانید دو نوع را با هم مخلوط کنید ، اما هر چیزی بیشتر از این برای اکثر خوانندگان کمی مشکل است و احتمال فروش فیلمنامه در این مرحله چندان زیاد نیست. (به هر حال ، این قاعده خوبی در کل برای فروش یک فیلمنامه است – بیش از حد توانایی جویدن را از نظر طرح خود گاز نگیرید. این فقط خواننده را گیج می کند ، که تصور می کند داستان مخاطب را نیز گیج می کند ، این بدان معناست که آنها در وهله اول نمی خواهند فیلم را بسازند). .)

مکانی که به نظر می رسد اکثر مردم در طی این فرآیند با مشکل روبرو هستند ایجاد خط ضبط مخفی است. دانستن نحوه فروش سناریو ، و نمی توان آن را به اندازه کافی تأکید کرد ، مبهم نیست. غالباً ، نویسنده با تمایل به از بین نبردن پایان فیلم ، چیزی درمورد تأثیر “… هیچ چیز نمی تواند او را برای آنچه بعدی اتفاق خواهد افتاد!” بیان کند. بخشی که بعد اتفاق می افتد ، البته هیجان انگیزترین قسمت است ، اما شما به خواننده نگفتید که این چیست! خواننده عضو مخاطب نیست ، اما اولین قدم در تعیین اینکه فیلم شما مقابل مخاطب است یا نه ، بنابراین نگران خراب شدن او نباشید! اگر پایان جالبی دارید ، قبل از موعد به خواننده اطلاع دهید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا