دنیای وب

نحوه فروش فیلم – بازاریابی رسانه ای و شبکه های اجتماعی


دانش بازار فیلم همان چیزی است که شما می دانید و می فهمید. بنابراین ، نحوه فروش فیلم ها به بازاریابی و شبکه های اجتماعی مربوط می شود. نکته مهم در مورد ارتباطات رسانه های اجتماعی این است که افراد صنعت فیلم مانند تولیدکنندگان خلاق و کارگردانان خلاق اکنون حضور فعالی در شبکه های اجتماعی دارند. در نتیجه ، می توانید با آنها ارتباط برقرار کرده و آنها را در یک فیلم ، نمایش تلویزیونی یا تریلر قرار دهید.
در اینجا چند مرحله وجود دارد که می توانید برای شروع آماده سازی برای مراقبه انجام دهید.
• صفحه تهیه کننده یا نمایه رسانه های اجتماعی را جستجو کنید.
• اگر اطلاعات عمومی است ، درخواست دوستی آنلاین ارسال کنید.
• قبل از اینکه بخواهید آنها را وارد کنید ، برای شناختن آنها وقت بگذارید.
• وقتی زمان مناسب است ، بیایید و افکار خود را با آنها در میان بگذارید. بهترین زمان این است که آنها از شما س askال می کنند.
سعی کنید یک فیلمساز مشابه کاری که می خواهید انجام دهید پیدا کنید. اگر قصد فروش کمیک هایی به عنوان مثال ، جیسون بلوم و People’s Paranormal Activity را دارید ، اگر می دانید چگونه فیلم فروختید ، بهترین خواهید بود. یکی از مهمترین مواردی که باید درک کنید این است که شما باید تهیه کننده ای را پیدا کنید که ایده ای برای پروژه شما داشته باشد و سابقه ساخت این نوع فیلم ها را داشته باشد.

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا