بازرگانی

نحوه محاسبه مصرف برق در مجرای تقسیم در زمستان + برآورد هزینه برق

مصرف انرژی مجاری هوا را در زمستان تقسیم کنید
نحوه تقسیم مصرف انرژی مجاری هوا در زمستان سوالی است که بسیاری از خریداران کولر گازی اسپلیت به ذهن خطور می کنند. دریچه های داکت معمولاً برای کارکرد و عملکرد به برق و انرژی زیادی نیاز دارند.
برق مورد نیاز این دستگاه اجزا و قطعات دستگاه را به حرکت در می آورد و در نتیجه هوای دلخواه و دلپذیر را در داخل تولید و توزیع می کند. مصرف برق Split Channel این لیست اغلب در یک لیست یا لیست جامع ذکر شده است.
در این راستا ، باید توجه داشت که برای استخراج توان جذب شده و مشخصات مربوط به توان جذب شده توسط دستگاه ، لازم است توان جذب شده یا کل قسمت ورودی سیستم بررسی شود.

حداکثر مصرف برق کانال بر حسب کیلووات (کیلووات) اندازه گیری می شود. یکی از مهمترین اجزای اندازه گیری و محاسبه ظرفیت مجرای هوا ، ظرفیت گرمایش و سرمایش دستگاه است.

در نتیجه ، ظرفیت سرمایش و گرمایش سیستم می تواند در تقسیم انرژی مصرفی مجاری هوا در زمستان موثر و موثر باشد. سایر پارامترهای خاص در اندازه گیری الکتریسیته کانال های شکاف ، شرایط و آب و هوای منطقه است.
بنابراین ، در مناطق سردسیر ، به دلیل نیاز به هوای گرم و افزایش تهویه ، با افزایش کارایی و عملکرد دستگاه ، میزان مصرف برق نیز افزایش می یابد. نوع و مدل کمپرسور و نوع مصرف برق (سه فاز یا تک فاز) از دیگر موارد مهم در این زمینه است.
مصرف انرژی مجاری هوا را در زمستان تقسیم کنید
اشتراک انرژی مصرفی مجرای هوا در زمستان نسبت به مصرف دستگاه در تابستان مقرون به صرفه است. روند خنک سازی کانال با همکاری و مشارکت کلیه اجزا و قطعات در پانل داخلی و خارجی دستگاه انجام می شود.
کمپرسور یکی از مهمترین اجزای عملکرد سیستم خنک کننده است. بسته به نوع و مدل ، واحد کمپرسور مجرای الکتریکی تک فاز و سه فاز با ولتاژ 220 و 380 ولت تأمین می شود.
در نتیجه ، بیشترین مصرف انرژی به م compلفه کمپرسور کمپرسور کانال اختصاص می یابد. اگر علاقه مندید درباره کمپرسورهای داکت و نحوه کار آنها بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنیم مقاله کامل کمپرسور کانال چیست را بخوانید؟
از طرف دیگر ، فرایند گرم شدن کانال هوا با نصب و راه اندازی یک مورد آبگرم تحریک می شود. جریان آب گرم در لوله ها و تماس با سطح گرم سیم پیچ باعث ایجاد گرما می شود.
مایعات تولید شده از طریق فن دمنده و دمنده دستگاه به نرمی و یکنواخت به داخل دستگاه جریان می یابد. اگر می خواهید در مورد فن بیشتر بدانید ، پیشنهاد می کنیم مقاله کامل را بخوانید. مقدمه ای در بخش کانال فن.
در نتیجه ، در چرخه گرم شدن کانال ، کندانسور و کمپرسور غیرفعال بوده و از مدار خارج می شوند. در حالت گرمایش داکت ، فن ها فقط برق مصرف می کنند. مصرف انرژی فن اسپلیت برای توزیع جریان هوای گرم و انداختن آن به داخل اختصاص داده شده است.
در این حالت سایر اجزا و قطعات استفاده شده در چرخه گرمایش دستگاه غیرفعال هستند. این تخفیف عالی برای نظارت بر مصرف انرژی کانالهای هوا در زمستان است. در نتیجه ، صرفه جویی قابل توجهی در مصرف انرژی و برق و در نتیجه هزینه های اقتصادی و مصرفی اعمال می شود.

هزینه برق مجاری زمستانی خرد شده را تخمین بزنید
محاسبه مصرف انرژی توسط هوا ، بسته به فصل ، راحت و آسان است.برای انجام این کار ، اول از همه ، باید مصرف انرژی دستگاه از قبض برق ماهانه کسر شود. تعرفه های لوله ها برای هر قبض برق در کیلووات ساعت تعیین می شود.
پس از مشخص شدن میزان مصرف برق ، تعداد آن در ظرفیت سرمایش و گرمایش دستگاه ضرب می شود. نتیجه ، میزان مصرف انرژی کانال را در ساعت نشان می دهد.
برای دریافت توان دستگاه در طول روز ابتدا لازم است ساعات کار و نسبت توان کل را تعیین کنید. به عنوان مثال ، اگر دستگاه با 50٪ ظرفیت خود در حدود 10 ساعت در روز کار می کند ، پس شما باید در 10 ساعت قیمت برق مصرفی را دو برابر کنید و سپس تعداد را در 50٪ ضرب کنید. با انجام این محاسبات ، میزان انرژی مصرفی در مجاری هوایی در طول شبانه روز به طور جداگانه تعیین می شود.

ناگفته نماند که تمیز کردن و شستشوی فیلترهای فیلتراسیون در کاهش مصرف انرژی کانال شکاف بسیار مثر است.

از بین رفتن آلودگی و گرد و غبار روی سطح اتصالات فیلتر ، کاهش کارایی ، باعث افزایش هزینه برق در حین کار کانال می شود. علاوه بر این ، تمیز کردن باله های طراحی شده در قسمت کندانسور تأثیر مثبتی در کاهش و کاهش مصرف انرژی دستگاه دارد. سطح تیغه را تمیز کنید ، خنک کننده کندانسور بهتر و اتلاف گرما را انجام دهید.
با مشاوران رایگان در مرکز دات کام مشاوره رایگان بگیرید و برای بهترین مشاوره خرید با شماره های زیر تماس بگیرید
1021-3
05313

منبع:
https://tasisat.com/duct-split-power-c مصرف- در-زمستان /
تاریخ انتشار :
2021-05-30 10:00:43.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا