دنیای وب

نحوه مطابقت محتوای وب سایت با مرحله تصمیم گیری بازدید کنندگان

یک سوال مهم برای پاسخ دادن هنگام ایجاد یا بررسی یک وب سایت این است “بازدیدکنندگان شما به چه مواردی نیاز دارند؟” شما پاسخ را به تصمیمات طراحی و بازاریابی سایت خود منتقل خواهید کرد.

فرآیند تصمیم گیری مشتری

یکی از راه های درک نیازهای بازدید کننده ، اندیشیدن درباره روند تصمیم گیری مشتری است. نیازهای یک بازدید کننده با توجه به مرحله آنها در روند تصمیم گیری متفاوت است.

کارون تاکستون ، نویسنده متن و صاحب کلمات بازاریابی (http://www.MarketingWords.com) با تقسیم فرآیند تصمیم گیری مشتری (یعنی فرایند خرید) به حداقل چهار مرحله: تشخیص نیاز / تمایل ، جستجوی اطلاعات ، ارزیابی و خرید

به عنوان مثال اگر بازدیدکننده ای قبلاً تصمیم به خرید محصول یا خدمتی گرفته باشد ، به گزینه های سفارش آسان نیاز دارند. اگر مشتری در مراحل تصمیم گیری زود باشد ، به اطلاعات عمومی بیشتری نیاز دارد.

اطلاعات یا محتوای فروش گرا؟

دی کریدل ، مالک شرکت Dax Development Corporation ، توصیه می کند سایتی را به عنوان یک سایت اطلاعاتی (برای مراحل اولیه تصمیم گیری) یا یک سایت فروش (برای مراحل تصمیم گیری دیرهنگام) انتخاب کنید ، اما نه هر دو:

“تجربه ما با مشتریان خود نشان می دهد که اکثر افراد در صورت مشاهده یک سایت رسانه ای ، در سایتی خرید نمی کنند ، زیرا وضعیت ذهن / تمرکز آنها در آنجا متفاوت است – آنها لزوماً به دنبال خرید نیستند ، همچنین اطلاعات را می خواهند.”

جذب بازدید کنندگان مناسب

با درک روند تصمیم گیری بازدیدکنندگان سایت خود و ارائه اطلاعات صحیح به آنها ، می توانید بازدیدکنندگان بیشتری را به خرید تبدیل کنید. بیشتر جذب کنید درست بازدیدکنندگان نیز می توانند تبدیلات را بهبود بخشند.

مدیریت سایت فروش

اگر شما صاحب سایت فروش هستید ، احتمال اینکه در اوایل تصمیم گیری از شما خرید کنند کمتر است. از نظر منطقی ، جذب بازدیدکنندگانی که در مراحل تصمیم گیری تأخیر دارند ، نرخ تبدیل را افزایش می دهد.

یکی از راه های انجام این کار حضور در سایت های اطلاعاتی است که بازدیدکنندگان را در گروه های مشتری هدف شما جذب می کند. در سایت های اطلاعاتی ، بازدید کنندگان اطلاعات را جمع آوری می کنند و گزینه ها را ارزیابی می کنند. به عبارت دیگر ، آنها در حال آماده سازی برای خرید هستند.

مایکل هورستمن ، مالک محصولات تبلیغاتی Choice [http://www.choicepromotionalproducts.com]) او می گوید ، “من از تبلیغات در سایت های” رسانه ای “مانند بازدید کننده بازدید می کنم [http://www.barmitzvahfindit.com]جایی که فروشنده وجود دارد. “

میشل برای کسانی که بودجه کمی دارند ، خرید تبلیغات را در سایتهایی پیشنهاد می کند که در برنامه های پرداخت به ازای هر کلیک مانند Overture یا Google AdWords شرکت می کنند.

“وقتی خودتان در Google و دیگران ثبت نام می کنید ، ممکن است مجبور شوید بیش از مبلغ بازگشت سرمایه پرداخت کنید.” او توضیح داد. “با این حال ، هنگامی که شما با یک سایت اطلاعاتی تبلیغ می کنید ، این سایت می تواند هزینه بیشتری را برای کلیک بپردازد ، زیرا توسط فروشندگان / تبلیغ کنندگان متعددی پشتیبانی می شود. از سایت بخواهید که آیا آنها یک دوره آزمایشی را ارائه می دهند تا ببینید چه میزان ترافیک ایجاد می کند.”

مدیریت اطلاعات وب سایت

اگر سایت اطلاعاتی را اداره کنید ، اکثر بازدیدکنندگان خیلی زود در مراحل تصمیم گیری برای خرید قرار می گیرند. بنابراین چگونه بازدیدکنندگان خود را در مراحل اولیه تصمیم گیری جذب می کنید؟ و درآمد کسب می کنید؟

شما می توانید با ایجاد ساختار در هر صفحه در سایت خود اطلاعاتی را در مورد موضوعی خاص ارائه دهید. این لیست کلمات کلیدی را که جستجوگران می توانند سایت شما را پیدا کنند ، گسترش می دهد.

روش های دیگر برای کسب درآمد از اطلاعات سایت:

در چند برنامه وابسته انتخاب شده شرکت کنید ، که می توانید در صفحات خاص موضوع وب سایت خود تبلیغ کنید.

به یک شبکه تبلیغاتی هدفمند مانند Google AdSense بپیوندید.

فضای تبلیغات خود را بفروشید.

در هر صورت ، هماهنگی بازاریابی وب سایت و محتوای سایت برای مطابقت با مرحله بازدید کنندگان در روند تصمیم گیری ، یک موقعیت برنده ایجاد می کند. بازدید کنندگان شما اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا می کنند و شما – از طریق فروش ، تبلیغات یا درآمد شرکت های وابسته – با تأمین این نیازها کسب می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا