دنیای وب

نحوه نوشتن آگهی فروش خانه

این روزها بسیاری از افراد تصمیم می گیرند خانه های خود را بدون مسکن بفروشند و این طرحی است که می تواند در هزینه های شما صرفه جویی کند. البته ، قبل از اینکه این استراتژی م effectiveثر تلقی شود ، باید در واقع خانه شما را بفروشد. در اینجا چند نکته و ترفند برای نوشتن تبلیغاتی آورده شده است که علاقه شما را در خانه جلب می کند و امیدوارم منجر به فروش شود.

O گزینه های تبلیغات خود را در نظر بگیرید. چندی پیش ، یک آگهی املاک و مستغلات تنها یک هدف داشت: در روزنامه محلی شما منتشر شود. و در حالی که روزنامه ها هنوز یک گزینه عالی هستند ، فناوری مدرن یک استراتژی گسترده بازاریابی را می طلبد. بهترین مکان برای شروع این است که اگر در بازار خرید خانه هستید از خود بپرسید کجا را جستجو کنید. پاسخ ، برای اکثر مردم ، اینترنت است. این کاملاً مناسب است زیرا برای مرور گزینه ها نیازی به ترک خانه ندارید و هر زمان خریداران خانه باشند آماده است. اینها همان دلایلی است که باعث می شود تبلیغ شما در اینترنت ظاهر شود و سایتهای زیادی در فهرست مالکان (FSBO) وجود دارد که با خوشحالی تبلیغ شما را نمایش می دهند. روزنامه ها البته یک گزینه امتحان شده و درست هستند که حتی با ظهور اینترنت نباید از آن صرف نظر کرد. اگر خارج از یک کلانشهر بزرگ هستید ، اطمینان حاصل کنید که تبلیغ شما در روزنامه محلی شما نشان داده می شود ، و تبلیغ شما هر روز در شهرهای همسایه نشان داده می شود. شما هرگز نمی دانید که چه کسی می خواهد از شهر به یک مکان روستایی تر نقل مکان کند.

ای صحنه را تنظیم کن فقط چند کلمه طول می کشد تا خریداران خانه نزدیکترین تلفن را دریافت کنند و التماس کنند تا خانه شما را ببینند – یا اینکه خریداران مسکن بدون اینکه دوباره به خانه شما فکر کنند ، ورق بزنند. اصول اولیه مانند سبک (خانه مزرعه ، دو طبقه ، و غیره) و تعداد اتاق خواب و حمام را در آن بگنجانید ، اما همچنین می خواهید عبارات توصیفی را به افراد کمک کنید تا به مردم کمک کنند خود را در آنجا زندگی کنند. با تغذیه قاشق جواهری مانند: “یک آشپزخانه بزرگ به یک اتاق فوق العاده مناسب برای سرگرمی باز می شود” یا “یک حمام مستر بازسازی شده که آبگرم مورد علاقه شما را بازسازی می کند” ، این کار را برای خوانندگان آسان کنید.

روی چیزها مثبت بگذارید. دروغ گفتن اشکالی ندارد ، اما اشکالی ندارد که صدای خانه خود را تا آنجا که ممکن است جذاب کنید. اگر برای جابجایی آماده نیست ، جمله ای از این جمله را بگویید: “آماده تعمیر در خانه رویایی خود”. و اگر در محله ای با شهرت کمتر از مطلوب زندگی می کنید – شاید بیشتر به دلیل خانه های قدیمی اش که فضای زیادی ندارند شهرت دارد – مطمئن شوید که تفاوت خانه شما چیست. توضیح دهید که چگونه خانه شما یک منطقه بزرگ را اشغال می کند یا اینکه یک گاراژ بزرگ دارید که می تواند به عنوان کارگاه استفاده شود. به خریداران مسکن دلیل دهید تا نظر خود را در مورد محله تغییر دهند.

o ایجاد یک عنوان برنده. این اولین چیزی است که مردم می خوانند ، بنابراین باید آنها را جلب کند. بهترین ویژگی یا ویژگی تعیین کننده خانه خود را انتخاب کنید و این عنوان را عنوان کنید: “خانواده زیبا با قیمت بالایی زندگی می کنند” یا “یک کشور پراکنده با باغ های میوه عقب نشینی می کند”.

O یک عکس (یا دو) را وارد کنید. در حالی که کپی جالب می تواند یک تصویر ذهنی جذاب ایجاد کند ، اما هیچ جایگزینی برای تصویر واقعی وجود ندارد. هنگامی که فضای تبلیغاتی و بروشورهای فضای زیادی دارید ، به عنوان مثال ، شامل چندین عکس از خانه خود در داخل و خارج است. وقتی فقط برای یک عکس جا دارید ، باید بیرون از منزل باشید و بهتر است در یک روز آفتابی گرفته شود. مهم نیست که چه زاویه یا منطقه ای را انتخاب کنید ، قانون شماره یک “مرتب و مرتب” است. قبل از گرفتن عکس ، همه چیز را بهم ریخته و پاک کنید ، مطمئن شوید که ناحیه کم و کشیده شده است.

O همه چیز در مورد قیمت است. شگفت آور است که چگونه بسیاری از فروشندگان خانه قیمت درخواستی را در تبلیغات خود حذف کرده اند. چه تصادفی باشد و چه عمدی ، اشتباه است. مهم نیست که کسی چقدر خانه شما را دوست دارد ، اگر بودجه او بیش از 100000 دلار باشد ، شما وقت و وقت خود را تلف کرده اید زیرا راهی برای ارائه پیشنهاد وجود ندارد. اطلاع دادن از هزینه خانه در جلو کارآمد و متین است. شما وقت ندارید که روزانه 20 تماس از طریق افرادی که در مورد هزینه آنها سال می کنند برقرار کنید ، فقط به این دلیل که تلفن را به محض شنیدن خاموش کنید. شما می خواهید از افرادی که قیمت را می دانند ، خیالشان از استادیوم راحت است و می خواهند برای دیدن آن وقت بگیرند ، تماس تلفنی بگیرید.

o آن را کوتاه و زیبا نگه دارید. پاراگراف ، یعنی بهترین راه برای از دست دادن توجه کسی ، جمع کردن اطلاعات زیادی در پاراگراف ها است. گلوله ها راهی عالی برای تفکیک واقعیت ها به گزش های قابل هضم هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا